2,5K okunmaya yaklaşmışız. Çok teşekkür ederim iyi ki sizin gibi okurlarım var hepinizi çok seviyorum 😭💗 iyi okumalarr
30 Temmuz 2006
"Kızımın bu kadar büyüdüğüne inanamıyorum!" dedi Stark, fincanına kahveyi boşaltırken. Karşısındaki kızıla baktı. "Evde özel ders alsa daha iyi olmaz mıydı?"
"Hayır kesinlikle olmazdı hayatım. Lacy zaten içine kapanık bir çocuk, yaşıtlarından daha da uzaklaşırsa ileride bizimle bile konuşmayabilir."
Bunun üzerine sadece ofladı ve sıkıntılı bir şekilde sıcak kahvesinden bir yudum aldı. Bu sırada içeri konuşmalara kulak misafiri olan Steve girdi.
"Devlet okuluna yazdırsanız daha iyi olabilir-"
"Devlet okulunu aklından bile geçirmesen iyi edersin. Çocuğumu zorbalatmaya götürmem!"
"Steve haklı Stark. Emin ol ki özel okul bebelerinin Lacy'i zorbalama ihtimalleri çok daha yüksek." diyerek içeri girdi Natasha. Bugünlerde o da sıkıntılıydı. 7 yıl boyunca Avengers ile baktıkları minik bebekleri ilkokula başlayacaktı. Kreşi ve anaokulunu kendi aralarında halletmişlerdi ama diğer sınıfları, öğretmenlerin ve arkadaşlarının içinde yapması daha doğru olurdu kızın ruhsal gelişimi açısından.
Tony, herkesin sırayla buraya toplanacağını anladığında oturma odasına geçip kendini koltuğa attı, kahvesine dikkat ederek. Kafasında onlarca düşünceyle kahveden çıkan sıcak buharı izledi bir süre. Ne yapacağını bilmiyordu uzun bir süreden sonra. Lacy her açıdan özel bir çocuktu ve böyle mükemmel çocuğun sadece yanında durmasını isterdi Stark. Avengers ve Stark ailesinin zayıf halkası olması, düşmanlarının bir numaralı tutsakları haline geliyordu. En ufak bir kaçırılma mevzusunda Avengers takımına istediklerini yaptırabileceklerini biliyorlardı. Bu yüzden Lacy'nin Avengers dışında bir arkadaşı olduğunu söyleyemezlerdi. Lacy'nin artık okula gitmesi ve sosyalleşmesi gerekiyordu.
Üzüntüyle başını arkaya yasladı. O sırada odaya sessiz adımlarla Clint girdi. Elinde turşu kafasında ıslak bir bez vardı. Bu ıslak bez, Clint'in kafasını soğuk tutmak içindi. Az önce, Natasha ile bir iddiaya girmiş ve yenilmesi üzerine, kafasına bir yumruk yemişti. Clint, Tony'nin karşısına geçip turşusunu yerken konuşmaya başladı.
"Belki de onu benim kızımın olduğu okula -ağzındaki turşuyu yutup konuşmaya devam etti- gönderebiliriz. Arkadaş sıkıntısı da çekmez böylece?"
Stark ona şaşkın bir ifadeyle baktı "Senin çocuğun mu vardı?"
"Çocuklarım, " diyerek düzeltti Stark'ı. Odadaki herkes şaşkın şaşkın bakıyordu şimdi. Beryl Clint'in yanına gidip turşusundan aldı. "Gerçekten ajan olduğunu belli ediyor."
"Peki öyleyse, kararlaştırdığımıza göre okula başlayacağını haber verebiliriz."
31 Temmuz 2006
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP]
FanfictionTony Stark ve Beryl Weasley'nin Lacy adındaki bir çocuğu olur ve çocuğa tüm Avengers bakmaya çalışır. Ta ki Lacy 11 yaşında Hogwarts'a gidene kadar. *** Seri kitabıdır. Lacy'nin 1 yaşından 11 yaşına kadarki hayatını anlatır. Seri kitapları bitmeden...