Bölüm 5

87 24 0
                                    

İyi okumalaaar

İyi okumalaaar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

⁄*

12 Eylül 2000

Lacy, babasıyla beraber koltuğa oturmuş, bir yandan sütlü çayını içerken, bir yandan da babasının elinde tuttuğu hologram tablete bakıyordu. Tablette birbirinden farklı tarlalar vardı. Seçmesi zordu. Hepsini birden istiyordu Lacy fakat buna babası izin verse de annesi izin vermemişti. Lacy'nin ruhani gelişimi için kendine sahip çıkmasını istiyordu. Bu yüzden şimdilik bir tarlayla idare etmeliydi.

Babası bir kez daha hologramı kaydırdığında bu kez çilek tarlası gelmişti önlerine. Uzun, sanki dünyada tek çilek varmışçasına görünen bu tarla, Lacy'nin gözlerini kalp halina getirmişti. Hemen ayaklanıp "Bunu istiyorum!" diye bağırmıştı.

"Ve ben de alıyorum!" diye konuştu ve Jarvis'e seslenip tarla işlerini halletmesini istedi. Jarvis ise yaklaşık 3 dakika içinde hallettiğinde aile, çoktan çatıya çıkıp özel jetlerine binmişlerdi.

Bu tarla alma işi birden ortaya çıkmış bir şey değildi tabii ki de. Tony gece bir rüya görmüştü ve bu rüyanın etkisinde kalarak Lacy'nin daha çok şey görmesini istiyordu. Beryl'e bunu söylediğinde kararsız kaldığını görmüştü. Daha çok şey görme konusunda haklıydı fakat son zamanlarda küçük kızlarına çok şey aldıklarını düşünüyordu. Böyle giderse her şeyden çok çabuk sıkılacak ve bunalacaktı. Küçük bir tartışma yapıldıktan sonra kazananın Beryl olduğu düşünülse de kazanan Tony olmuştu. Savunması da gayet yeterliydi açıkçası.

"Küçük kızımız zamanla büyüyecek ve bize ihtiyaç duymayacak. İhtiyaç duymadıktan sonra biz onunla gezemeyeceğiz, ona yeni bir şeyler öğretemeyeceğiz çünkü bunları öğrenmiş olacak!" demişti Beryl'e. Beryl hala kendini haklı görse de Tony'nin dedikleri etkilemişti genç kadını. Eninde sonunda Tony'nin dediği olmuştu ve işte, yoldalardı.

Jet yaklaşık 2 saatlik bir yolculuktan sonra çilek tarlasının pistinde durdu ve aile dışarı çıktı.

Lacy, bu tarlayı gördüğünde sevinçle ellerini çırptı ve hızlıca tarlanın içerisine girip gözden kayboldu. İkili, Lacy'nin gidişine güldüklerinden sonra onu yavaş adımlarla takip ettiler.

***

Lacy, babası Tony Stark'ın satın aldığı geniş çilek tarlasında, güneşin altında ailesiyle birlikte dolaşmanın keyfini çıkarıyordu. Rüzgar, tarlaların arasında hafifçe eserken, Lacy merakla etrafı incelemeye başladı. Birden, yakındaki bir yaprağın üstünde parlak siyah benekli, kırmızı noktaya benzeyen bir şey fark etti.

"Minik çilek! " diye heyecanla bağırdı ve yaprağın üzerindeki noktayı eline aldı.

Annesi hızla yanına geldiğinde, "Hayır Lacy, o bir çilek değil, bir uğur böceği!" diye uyardı ama Lacy'nin elini çoktan ağzına götürmüştü.

𝗗𝗮𝘂𝗴𝗵𝘁𝗲𝗿 𝗼𝗳 𝘁𝗵𝗲 𝗔𝘃𝗲𝗻𝗴𝗲𝗿𝘀 [1.KİTAP] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin