Part 5. -El akarok menni haza. MOST!

10.6K 154 1
                                    


Lassan jöttek az emberek az étterembe ebédelni.
Negatív voltam mindenkivel, senki sem érdekelt, senkivel sem akartam beszélni, és nagyon Markot sem akartam látni. .
Hányok az emberektől, főleg ha arra gondolok amit Mark mondott. Ha ez igaz, hogy egyesek azt képzelik el hogyan szopnám le őket, majd erről beszélnek másoknak, rosszul leszek.
Claudia es Vicki toppan be a kávézóba, jót nevetnek valamin.

- Szevasz csajszi! - Vágta rá Vicki mosollyal az arcán, majd Claudia is köszönt.

- Sziasztok csajok! Miújság veletek?

- Arra gondoltunk elmehetnénk hárman csajok iszogatni, táncolni és bulizni valamikor, pasik nélkül természetesen, kicsit kikapcsolodni, mondjuk péntek este mit szólsz hozzá?

- Persze ez remek ötlet, benne vagyok. - Mosolyogva mondtam mert tényleg tetszett az ötlet. Kicsit ki kell szabadulnom ebből a trágya életemből és bulizni egy jót végre.

- Ahhh szupeer! - Sikoltott fel Claudia.

- Na jó Vicki együnk mert éhen halok, később jövünk hozzád kávézni Anna. Addig is jó legyél.

- Én mindig jó vagyok nemtudtad? - Mondtam, majd gondoltam magamban, olyan jó vagyok hogy titokban kefélek az egyik munka társunkkal.

Ekkor lépett be Mark az ebédlőbe, mellette a haverja akit kibaszottul nem csíptem, és szerintem ő sem engem.
Nem fordítottam különösebb figyelmet a fiúkra, inkább elfoglaltam magam a papírmunkával.
Mark próbált velem szemkontaktust teremteni de rá se néztem.
Nem tudtam hogy kezeljem ezt a helyzetet.
A tegnapi nap után már nem tudtam semmit sem.
Tegnapig úgy hittem Markot hidegen hagyom teljesen és csak egy husis csaj vagyok a számára aki itt dolgozik es ennyi. Erre jött és megdugott egyszer, ma meg kétszer.
Kapcsolatban lenni gondolom nem akar velem és nem akarja hogy velem lássák.
A dagi csajjal.
Ezért van a titkos kapcsolatunk, a hu de titkos, két napos kapcsolatunk.

Mark folyamatosan engem figyelt, de leszarom, nem érdekel.
Megláttam hogy Charles és John bejött az étterembe.
Fasza már csak ez hianyzott.
Charles és John azok az emberek voltak akiket mindenki utált és rühelt. Egyiknek se volt felesége de még csaja sem, tipikus igénytelen 38 éves faszok voltak, semmi többek, még a munkájukat is kurva szarul végezték. Még hogy egy ilyet szopjak le? A gondolat is sértő számomra.

- Hello édes kicsi szíven Anna. Mi az ebéd ma? Remélem finom puha melle húsát kértem, az a kedvencem. - mondta Charles majd rám kacsintott.

Na jó, itt a vége, megyek hányni.
John azzal volt elfoglalva hogy Claudia barna lábait bámulja de hiába, Claudia mindig lepattintotta.

- Nem tudom mit kértél mára Charles, de igazából kurvára le is szarom - Vágtam rá flegma picsa módjára.

- Szépen beszéljél velem kislány vagy kimosom azt a szép kis szádat. És hidd el nekem, szappan helyett valami sokkal jobbat használnék.

Undorító.

- Charles, viszlát. - Mondtam de meg se mozdult.

- Jaj Anna kedvesem, imádom hogy ilyen vagy.

- Milyen?

- Ilyen kurvára vadító. Szívesen megnézném milyen vagy másban is.- Mondta undorító vigyorral a ráncos pofáján.

- Na jó, most azonnal takarodj innen te szemét. - Ideges voltam nagyon.

- Te tüzes kis ribanc, egyszer elkaplak és megbánod hogy így beszéltél velem, remélem tudod hogy...

A mondatot nem tudta befejezni mert egy erős kéz megfogta de inkább megszorította a vállát.
Mark volt az.

- Charles miket hallok itt? Mit akarsz tenni Annával? Jól gondold meg mit válaszolsz mert ha a válaszod nem tetszik nekem, ígérem úgy beverem a képedet hogy szerencsétlen anyád sem fog rád ismerni.

Charles csak némán bámult és nem szólt semmit.
Majd Mark folytatta már szinte a fülébe suttogva de úgy, hogy még azért én is halljam.

- Ha még egyezer így mersz beszélni Annával kurvára te fogod megbánni megértetted? Tudod mire vagyok képes, ne akard megtudni mit tennék veled ha meghalanám hogy piszkálod ezt a csinos hölgyet.

Teljesen lefagytam, mit csinál Mark? Lefogunk bukni és akkor nekem végen van.
Közelebb hajolt, majd suttogni kezdet Charles fülébe, ezt viszont már nem hallottam.
Charles komoly arccal felnézett Markra, majd rám pillantott.

- Baszódjatok meg mindketten. Remélem Mark jól meggondoltad milyen lesz neked ezzel a dagadt ribanccal. - Felröhögött hangosan, többen is odanéztek ránk, majd folytatta. - Nehogy megfulladj egyszer ha rád ül azzal a hatalmas seggével. Röff röff.

Kacagott tovább, de ez inkább már kínosan erőltetett nevetés volt, majd kiment az étteremből.
Nem bírtam tovább, könnyek folytak mindenhol az arcomon és kifutottam a folyosóra.
Nina, a kollégám jött velem szemben, mondtam neki hogy muszáj kicsit kimennem a levegőre vegye át a helyemet.

- Persze Anna drágám menj csak, de mond jól vagy?

- Igen persze jól leszek, csak tudod Charles megint alakított egyet és kicsit felzaklatott a helyzet, ennyi az egész.

- Úristen, azt a rohadékot miért nem basszák már ki innen? Szarul is dolgozik és egy köcsög is. Najó szívem menj levegőzz egy kicsit én majd tartom a frontot, úgy is kevesen vannak ma.

- Köszönöm Nina, cuki vagy mint mindig. - Mondtam és elmentem.

Egyedül kellett lennem.

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now