Az elkövetkezendő néhány nap csodásan telt.
Markkal ki sem másztunk az ágyból, csak enni és zuhanyozni keltünk fel. Álom volt az egész annyira csodaszép volt.Úgy gondoltunk Marknak is és nekem is kell egy kis idő a haverokkal és a csajokkal ezért én áthívtam a lányokat este beszélgetni és iszogatni, addig Mark is találkozott Andreassal és néhány másik barátjával.
- Anna édesem, hogy vagy? Sikerült kiheverned annak a bunkó kreténnek a támadását? – Kérdezte Clau, majd a nyakamba ugrott.
Válaszolni se tudtam mert befutott Nina és Vicki is. Leültettem őket a kanapéra, mindenki kapott egy pohár Rosé bort és mesélni kezdtem.
- Csajok nekem el kell mondanom valamit. – Ideges voltam, hogy fogják fogadni a Markkal való kapcsolatomat.
- Ki vele, ne tökölj, mond már. – Vicki nem bírt várni.
- Tudjátok van a műhelyben az a srác, Mark.
- Igen, mind ismerjük hiszem mi is ott dolgozunk te bolond. – Nevetett Nina.
- Szóval mi együtt vagyunk.
Mindenki tátott szájjal ült. Kicsit meg is ijedtem tőlük.
- Atya úr isten. – Clau csak ennyit mondott majd hirtelen felugrott.
- Bazdmeg, hát ez óriási Anna. - Üvöltötte közben a nyakamba csimpaszkodott.
- Az igen csajszi gratulálok. – Mondta egyszerre Vicki és Nina.
- De mégis mióta tart? Hogy jöttetek össze? Elvitt randizni?? Mesélj el mindent.
Csak úgy záporoztak a kérdések, alig bírtam felfogni őket.
- Jó jó nyugi lányok elmesélem az elejétől kezdve. – Majd belekezdtem.
-Csak néhány napja kezdődött, hogy pontos legyek múlthét kedden. Miután bezártuk a helyet és Nina te elmentél haza én pedig ott maradtam, egyszer csak bejött Mark, a falhoz nyomott és úgy megdugott, hogy még este is fájt a puncim tőle.
A lányok nem jutottak szóhoz.
- Hogy mit csinált? Csak úgy bement, lehúzta a bugyidat és megdugott? – Nézett csodálkozva Claudia.
- Pontosan így történt. Másnap reggel mikor még nem volt bent senki a műhelyben és jöttem vissza a szemetes tárolóktól akkor is szexeltünk, az egyik kocsiban, a hátsó ülésen. Még aznap beszélni akartam vele, mert ugye hallottad Clau, hogy Christian hallott egy nyögést.
- Igen így volt még poénkodtunk is, hogy csak hallucinál biztos.
- Na az a nyögés én voltam.
- Bazdmeg nemááár. – Üvöltötte Nina röhögve.
- Szóval még aznap beszélni akartam Markkal, hogy valaki hallott minket, de mondta, hogy legyen titkos a kapcsolatunk, az annyira szexi. Megint szexeltünk aznap már másodszor, fent a másodikon a gumiknál. És ez még semmi. Nina emlékszel, hogy szintén azon a napon Charles megbántott és elfutottam?
- Igen emlékszem. És basszameg Mark megkérdezte, hogy hova mentél, én megmondtam neki és utána el is tűnt ő is.
- Pontosan. Mark utánam jött a tetőre és ott le is szoptam.
- Aztakurva, aztakurva te kis ribanc. - Üvöltötték mindhárman.
Elmeséltem még nekik, hogy még aznap este együtt aludtunk és összevesztünk mert egy fogadás miatt dugott meg először. Elmondtam, hogy Charles megakart erőszakolni azért mert azt hitte hogy ha Markkal azonnal szexeltem vele is fogok majd.
- Hát én szóhoz sem jutok, de komolyan mondom. - Válaszolta Vicki.
- Nagyon én sem, úristen Anna én tökre azt hittem, hogy te egy nyugodt csendes lány vagy aki semmi ilyesmit nem csinál. Erre kiderül mekkora egy perverz vagy ah imádom ezt az énedet. – Mondta Nina.
- És szereted őt? – Végül Clau tette fel a kérdést.
- Igen. Hihetetlen de bele szerettem kőkemény egy hét alatt. Durva nem?
- Figyelj, megmentette az életed, és előtte is bizonyította, hogy már vannak érzései irántad. Ez becsülendő. Nagyon örülök nektek, de komolyan. – Boldog mosolyt láttam az arcán.
- Ő szeret téged?
- Igen, és ráadásul ő mondta ki először.
- Bazdmeg de édes, menjünk dupla vagy tripla vagy akár négyes randira majd csajook. – Sikította Vicki.
- Jó mehetünk. - Mondta Nina majd mind nevetni kezdtünk.Az este nagyon jól sikerült, nagyon örültem, hogy a lányok ennyire elfogadják, hogy Markkal egy pár vagyunk. Miután elmeséltem mindent a lehető legrészletesebben és megittunk három üveg bort, elindultak hazafele.
Amint kinyitottam az ajtót hazaért Mark is. Nevetett a lányok vicces beszólásain.
-
Hé szépfiú vidd ágyba gyorsan ezt a csinos csajt. - Kezdte Vicki.
- Add meg neki, ami jár, fenekeld el jól. - Folytatta Nina.
- Aztán dugd is meg keményeeen, megértetted? - Fezte be Claudia.A csajok visításától visszhangzott a folyosó, de nagyon vicces látvány volt. Kissé zavarban voltam attól, amiket mondtak. Ugyan már többször lefeküdtem Markkal, de még így is megvoltam illetődve.
Mark ezt látta rajtam.
Elköszöntünk és becsuktuk az ajtót.
Mielőtt bármit mondhattam volna, közbe vágott.
- Na gyere te szépség, hadd teljesítsem be azt, amit a lányok kértek. – Behúzott a hálószobába és becsukta az ajtót.
CZYTASZ
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Romans+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...