Part 3. - Nagyobb a feszkó mint hittem.

13.7K 177 0
                                    



Lassan telt a reggel és a délelőtt. Tettem vettem pakolásztam, majd lassan 11 óra lett. Főztem magamnak egy jó erős fekete kávét és leültem az asztalhoz, hogy kicsit gondolkodni tudjak.

- Na mi újság csajszii? Azonnal főzzél nekem is egy jó kávét mert mindjárt hanyadt vágódom és elalszom a földön. - Lépett be Claudia az étterem ajtaján.

Claudia a legjobb barátnőm volt. Itt dolgozott a cégnél a számlázási részlegen. Borzasztóan szabad szájú, perverz csaj és szexi csaj volt, imádtam őt.

- Szép napot neked is. - Mondtam nevetve, majd megcsináltam a kávéját. -Tessék itt a kávé, ahogy szereted, jó erős fekete, három cukorral.

-Köszi csajszi, már szükségem volt erre. Mi a helyzet veled?

- Nem sok, reggel korán bejöttem dolgozni, a nap meg lassan telik. Nagyon lassan - Feleltem.

- Aha értem, velem sincs semmi sok. Este randiztam egy csávóval, nagyon dögös volt és Görög. Istenien dugott.

- Atyaég! - Nevetve mondtam, miközben majdnem kiköptem a kávét. - Te mindenkivel is megdugatod magad?

- Fiatal vagyok, nemrég múltam 25 éves, előttem az élet. Addig élvezem amíg tehetem. Neked is ezt kéne tenned.

- Én élvezem az életet baszki.

- Ó, hogyne, ezért nincs pasid. Kellene neked egy jó nagy farok, aki ellátja a bajodat csajszi.

- Hahaha na persze, az kellene.

- Komolyan mondom Anna! Találj egy szexi srácot magadnak, aki rendes, kedves veled, baszott jól néz ki és rendesen megdug amikor ki vagy éhezve.

Claudianak nem meséltem el a kétszeres kalandomat Markkal. Inkább senkinek sem mondom el, hogy mit műveltünk reggel a műhelyben egy idegen kocsijában. Már a történtek egy apró gondolatától is nedvesedni kezdek. Megőrjít ez a pasi. Tovább kávéztunk és beszélgettünk, majd csatlakozott hozzánk Christian és Timón is. A műhelyben dolgoztak, mint takarítók. Jókat nevettünk mind a négyen miközben azt mesélték milyen volt a hétvégi vadvízi túra, ahol ketten voltak és hogy mekkorákat borultak majdnem a vízbe. Sírtam a röhögéstől már a végén.

-De tényleg csajok próbáljátok ki egyszer a vadvízi evezést. Hatalmas élmény.

-Úgy lesz Timón, úgy lesz. Majd bikiniben megyek, hogy szexisen nézzek ki a csónakban. -Vágta rá nevetve Claudia.

- Amúgy, nem fogjátok elhinni, de reggel miközben takarítottam a raktár helyiséget olyan volt mintha egy hatalmas nyögést hallottam volna. Szét néztem, de nem láttam senkit sem a műhelyben. Lehet csak képzeltem az egészet? - mondta Christian.

Szavai hallatan lefagytam.
Ne, ne, ne.
Ez nem történhet meg velem.
Tudtam, hogy lefogunk bukni.
PICSÁBA.

- Szerintem neked csak egy nő kéne Christian. - Próbáltam viccelődni.

- Úgy van, pontosan. Csak ki vagy éhezve egy dugásra azért hallucinálsz ilyeneket. Amúgy meg, kik dughatnának itt bent? Kavar mostanában valaki valakivel, akik lehettek? - Kérdezte Claudia.

- Azt hiszem nem. Vicki és Simon már három hónapja járnak, felvállalták, hogy együtt vannak, nem hiszem, hogy ők voltak azok. Ráadásul reggel velük jöttem egy villamossal és kilenc óra körül értünk csak be, úgyhogy ők kizárva. - Mondta Timón.

- Gyere Chris, letöltöm neked a Tindert, ott majd találunk neked egy jó kis mindenre kapható csajszit. - Jegyezte meg Claudia.

Jót nevettem az egészen, de legbelül pánikoltam.
Mi lesz most?
Beszélnem kell Markkal négyszemközt.
Azonnal.

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTOnde histórias criam vida. Descubra agora