Part 14. - Hol vagyok?

5.3K 113 0
                                    


Sötét van.
Sötét van a szobában.
A szobámban amiben egy ágyon fekszem.
A szobában, ami nem tudom, hogy kié.
De még nem daraboltak fel és ez bíztató hír számomra. Lehet mégsem vagyok elrabolva. Kitudja?!!
10 óra 15 percet mutat az éjjeli szekrényen az óra. Fel kéne kelni.
Sikerült kimásznom az ágyból, de erősen szédülni kezdtem és a fejem is fájt ezerrel. Hát ez van, ha az ember nem iszik minden hétvégén alkoholt. Nem szokja meg a szervezete és egy pillanat alatt beüt, mint a szar.

A szoba, ahol voltam, elég jól nézett ki. Hatalmas fekete francia ágy, fehér bútorok, óriási LG 4K-s tv, plafon világítás színes fénysorral. Tetszett nagyon.

Csörömpölést hallottam kintről, rettenetesen megijedtem. Nem tudtam kire vagy mire számítsak amikor kilépek az ajtón.
A ruhámat nem találtam meg, de a táskám mellé volt terítve egy hatalmas fekete póló. Mintha nekem lett volna odakészítve. Nem törődtem vele, felkaptam, majd megláttam a telefonomat a ruha alatt.
Millió üzenetem érkezett, legtöbbjük a csajoktól. Igyekeztem mindenkinek válaszolni.
Leginkább a hova tűntél, jól vagy e, már nem szédülsz, reméljük rendben haza jutottál szövegeket írták le. Gyorsan válaszoltam nekik, csoportos üzenetben.

Anna: Sziasztok, rendben vagyok, nagyon sokat ittam, de minden oké. Remélem veletek is és mindenki hazaért épségben.

A válaszokra nem kellet sokat várni.

Vicki: Atyaég mekkora buli volt, imádtam csajok, máskor is el kell mennünk. Én rendben hazajutottam. Megvolt életem első édeshármasa. Majd mindent elmeslélek. Csókszii

Claudia: Helloo Ribiik! Minden a lehető legjobban alakult az este, épp most készítek reggelit magamnak és Peternek. Este vele ismerkedtem meg. Külföldi. Ah imádom. Ölelés mindenkinek.

Nina: Én is megvagyok remekül. Zénóval vagyok. Majd mindent elmesélek csak most nem enged ki az ágyból, puszii

Legalább mindenki rendben van, és édeshármas? Azta Vicki! De merész a csaj.
Nem akartam a csajoknak leírni, hogy jelenleg fogalmam sincs hol vagyok, kinek a lakásán, nehogy izguljanak. Muszáj volt kimennem a szobából és megtudni, hogy nem erőszakoltak-e meg.
Elindultam kifelé, majd szembe találtam magam a tükörképemmel.
Hajam kócos, sminkem lefolyva, ejj de guszta látvány lehetek. Legalább, ha így fog látni az ember aki itt él, elhányja majd magát tőlem.
Ez volt a tervem.

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTWhere stories live. Discover now