-Charles! Mit keresel te itt? Neked nem szabad ide bejönni, menjél ki légy szíves. – Mondtam indulatosan.
- Anna, édesem, nem fogok kertelni, tudod azért jöttem mert hallottam mennyire egy könnyűvérű nő vagy, és úgy gondoltam hogy ezt az alkalmat nem hagyhatom ki. Told le a bugyidat. - Utasított rögtön.
-Te normális vagy? Mit képzelsz magadról? Nem vagy eszednél, menj el innen, légyszíves.
- Édesem, nem kell megjátszanod itt magadat, tudom, hogy egy perverz kis ribanc vagy aki egy dugásért bármire képes. Pont nekem ne adnád meg magad? Na gyerünk, vedd le a bugyidat amíg szépen mondom te rossz kislány. – Vigyorgott, mint egy igazi perverz köcsög.
- Te beteg vagy bazdmeg. Azonnal takarodj innen vagy síkitok.
- Azt mondtam vedd le a bugyidat. Ne akard, hogy olyat tegyek, amit nem akarsz. Ne játszadozz velem Anna. Tudom mikre vagy képes. Láttalak titeket.
- Miről beszélsz te őrült? Mit láttál?
- Eh érdekel mi? Te rossz ribanc. Láttam mit tettetek Markal. Hogy az egyik új kocsiban keféltetek a műhelyben. Úgy bizony, végig néztem, és nagyon élveztem, ki is vertem magamnak közben ahogy azt néztem milyen szépen fel le ugrálnak azok a szép nagy melleid. Az én farkamon is ugrálhatnál így. Na gyerünk, nem fogom többször kérni. Vedd le azt a kibaszott bugyidat és ereszkedj térdre. - Emelete fel egyre jobban a hangját.
- Te beteg ember vagy Charles. Azonnal takarodj innen. – Rettegtem mit fog velem tenni, ha nem megy ki innen.
- Na jó szépségem, látom nem hagysz nekem más választást.
Charles hozzám lépett és erősen megszorította a karomat. Szabad kezével megpróbálta kigombolni a nadrágomat, de nem sikerült neki.
Megütöttem az arcán de semmi hatása nem volt.
Menekülni próbáltam, de kigáncsolt és a földre zuhantam.
Méretes és nehéz testével rám mászott, fel kellet fognom, hogy innen nincs menekvés.
Rugdostam, ahol csak tudtam, de meg sem érezte.- Segítség! Valaki segítsen könyörgőm.
- Maradj már nyugton te hülye ribanc. – Charles azzal a lendülettel arcon vágott.
Megszédültem, és forogni kezdett velem a szoba. Míg próbáltam magamhoz térni letépte rólam a nadrágomat, majd a bugyimat.
- Valaki könyörgöm segítség! - Üvöltöttem torkom szakadtából.
Kezét a számra tette, így nem tudtam tovább kiabálni.
- Most majd meglátod te hülye kurva, hogy velem nem lehet szórakozni. Se te, se a barátod nem fog velem kibaszni. Azért nemélem terhes nem leszel tőlem. Nem akarnék gyereket egy ilyen dagadt kurvától, mint te. De dugni még jó leszel és arra, hogy leszopj bármikor.
Potyogtak a könnyeim, és Charles megint lebaszott nekem egy óriási pofont.
Felállt majd elkezdte levenni a ruháját. Undorító volt az egész ember.
A farkáról nem is beszélve. Hánynom kellet tőle.
Letérdelt elém, felemelte a fejem, és azt akarta szopjam le.
Ellenkezni próbáltam, de belemarkolt a hajamba és úgy megtépte, hogy azt hittem kiszakította az egészet.- Na szopjál szépségem, ne húzd tovább az időt, vedd szépen a szádba. Ha nem teszed, mindenkinek elmondom, hogy titokban itt kefélsz az egyik szerelővel. Téged is és őt is kirúgnak a picsába. Na gyerünk.
Megakartam halni.
Ez nem történhet meg velem.
ESTÁS LEYENDO
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Romance+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...