Part 19. - Csodák nincsenek.

4.4K 109 0
                                    


Teljesen kiborultam ettől az egész szarságtól basszameg. 
Érzelmileg nem vagyok stabil, de vajon meddig lesz ez így? Akárhányszor látni fogom Markot, sírni kezdek és elrohanok mint egy őrült és kiborulok?
Megint a tetőn vagyok, csak most egyedül. Valter még mindig nincs itt így egyedül bámulok a messzi tájra.
Vissza kellene mennem segíteni Ninának, nem hagyhatom egyedül, sok a munka.
Pár perc után lassan elindultam vissza, de arcom még mindig piros volt a sok sírástól.
Kell egy alapozó, de sürgősen hogy eltüntessem az áruló nyomokat. 

- Anna mi van veled, miért akadtál ki ennyire? – Nézett rám Nina mikor vissza értem az étterembe.

- Sajnálom, ne haragudj, én nem akartam ennyire indulatos lenni. – Magyarázkodtam.

- Jaj nyugi nem történt semmi, végül is arra jutottunk Clauval, hogy teljesen igazad van. Egy rendes ember nem ezt érdemli, csak nem értettük hogy mi a baj. 

Próbáltam jegelni a témát és a hisztis csajos napokra fogni a kirohanásomat. amit szerencsére Nina is megértett. Lassan dél lett és jöttek az emberek, próbáltam mindenkire mosolyogni, de nagyon nehezen ment. Rettegtem mikor fog belépni Márk az ajtón.
Ekkor jelent meg Leon, legalább neki örültem egy kicsit.

- Anna kedvesem szia, hogy vagy?

- Szia, jól vagyok köszönöm, veled mi a helyzet? – Mosolyogtam rá.

Mark jelent meg a látóterembe, de vele Nina foglalkozott, szerencsére nem nekem kellet odaadni az ebédjét. Nem néztem rá, nem érdekel hogy mi van vele.

- Van kedved meginni velem valamit munka után egyik nap? Szívesen dumcsiznék veled, persze csak ha van kedved. – Terelte vissza a figyelmemet Leon.

- Aha, persze miért is ne. Úgy sincs semmi különös programom.

Mark végig minket nézett. Nézte milyen jól elnevetgélek Leon társaságában.

- Szuper ennek örülök, akkor majd megkereslek a részletek miatt. – Majd elment.

Hát ez fasza. Mark után most Leon is hirtelen érdeklődni kezdett irántam? Nem mertem elhinni ezt, féltem, hogy Leon tudja mit tett Mark, hogy neki egyből szét tettem a lábamat és lehet hogy ő is ebben reménykedik titokban? 
Bazdmeg, megint tiszta ideges lettem.
Mark lehajtott fejjel ebédelt, csendben, nem szólt semmit a haverjaihoz.
De sajnálom, szegénykét.
Ja nem.

Eljött a munkaidő vége, Nina hamarabb hazament, így én zártam be a boltot.
Nem siettem sehová, lassan pakolásztam.
A kasszával voltam elfoglalva, mikor kinyílt az ajtó, majd lassan becsukódott.
A víz is levert.
Azt hittem Mark lesz az, de nem ő volt.
Charles.
Basszameg ezt nem hiszem el. 

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora