Markkal őrült éjszakánk volt ismét.
Egyre jobb a kapcsolatunk, aminek nagyon örülök.
Elvitt a családjához bemutatni, nagyon kedvesek a szülei, a testvérei, mindenki.
Holnap ismét munkába állunk.
Nem tudom mire számítsak. Félek, hogy a Charlessal történtek után én leszek az első számú ribanc a cégnél. Kicsit rettegtem bemenni.
- Mark, mi lesz ezután a cégnél?
- Mire gondolsz kedvesem? – Nézett rám értetlenül.
- Mindenki megfogja tudni, hogy egy pár vagyunk. Félek, hogy bántó megjegyzéseket fogsz kapni miattam.
- Pontosítanál kérlek, hogy mire gondolsz? – Még mindig nem értette miről beszélek.
- Arra gondolok, hogy lehet befognak szólni neked, hogy ezzel a dagadt ribanccal jársz. Kitudja Charles miket mondott a többieknek és kicsit félek vissza menni.
- Oh bébi. Ne félj, én ott leszek végig melletted. Ha valaki rosszat mer mondani, akkor annak beverem a mocskos pofáját. Te már az enyém vagy, és senki sem vehet el tőlem. Megvédelek mindentől, ígérem. – Rám mosolygott majd megcsókolt.
Hamar eljött a másnap reggel.
Hétfő.
Alapból utáltam a hétfőket, de most még kurvára ideges is voltam, hogy mi lesz ha bemegyünk a munkahelyre.
Mark végig fogta a kezemet, egyszer sem engedte el.
Mikor beléptünk a nagy tágas műhelybe ott voltak már páran. Szembe jött velünk Vicki, Simón, Christian, Timón, Gabe és Nina.
Mindenki arcán mosoly ült és csillogó szemekkel néztek ránk.
- Na végre fiatalok, de jó látni titeket. – Kiabálta Christian.
Mindenki nevetni kezdett, majd hirtelen rám talált a lelki béke. Megnyugodtam, nem idegeskedtem már semmi miatt.
- Szépek vagytok együtt nagyon. – Megérkezett Andreas is az egy hetes szabadságból.
- Köszönjük mindenkinek, ez kedves tőletek. – Nevetve mondta Mark majd szájon csókolt.
Hihetetlen ez az egész számomra. Mindig is azt hittem, Mark számára egy senki vagyok, erre tessék most a csaja lettem. Boldog voltam. Kibaszottul boldog.
A nagy öröm pillanatunkat Leon és John szakította félbe.
- Hé Mark. – Szólt oda flegmán Leon.
- Igen, Leon, mit szeretnél? – Mark arca megfeszült.
- Vigyázz erre a lányra. Szerencsés fickó vagy hogy a tied lett. Ha csak bántani mered, beverem a pofádat.
- Ne fenyegess bazdmeg. Hidd el nekem, tudom, hogy mekkora kincsnek lettem a párja. Ő már az enyém.
- Úgy legyen, különben véged. – Azzal a lendülettel el is ment.
- Ne is foglalkozz vele bébi. Szard le magasról. – Adtam neki egy hatalmas csókot.
- Na emberek, mindenki húzzon a faszba melózni. Hiszen dolgozni is kell valakinek. – Mondta Mark majd mindenki elment a dolgára.
STAI LEGGENDO
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Storie d'amore+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...