Leon becsukta az ajtót és az ágyhoz vezetett.
Leült a szélére és maga elé állított. Fekete melegítő rövid nadrág volt rajtam egy fekete toppal.
Lassan elkezdte lehúzni a felsőm pántját míg végül ki nem buggyantak a melleim.
Lassan közelített a nyelvével, majd megnyalta a bimbómat. Érzékien harapdálni kezdte, amitől hangosan felszisszentem. Borzasztóan jó érzés volt.
Miközben a melleimet nyaldosta, elkezdte levenni rólam a nadrágot is, majd a felsőmtől is megszabadított teljesen. Ott álltam előtte egy szál fekete tangában, de egyáltalán nem voltam zavarban.
Kezét a puncimhoz csúsztatta, ujjával félretolta a bugyimat és lassan simogatni kezdte a csiklómat. Kurva jó érzés volt.
Kihúzta a kezét,
majd levette rólam a bugyit is. Hátrébb lökött, letérdelt elém és nyalni kezdett. Azonnal hatalmába kerített. Egyre erősebben nyalt, míg végül az ujjaival is izgatni kezdett. Nem bírtam már tovább, annyira jó volt, hogy belém hasított az orgazmus.
Hangosan fel sikítottam, Leon hajába markoltam és ziháltam. Alig kaptam levegőt annyira élvezetes volt számomra az egész.
- Hogy ízlett bébi? - Mocskos vigyor jelent meg az arcán, miközben a száját törölgette.
- Úristen, ez fantasztikus volt. – Még mindig alig tudtam megszólalni.
Tudtam, hogy itt nem érhet véget az este és hogy eddig csak én elégültem ki.
Nem várhattam tovább, letérdeltem Leon elé. Lassan elkezdtem kigombolni a nadrágját, lassan lehúztam róla az alsógatyával együtt.
Megmarkoltam a farkát, majd lassan végig húztam rajta a nyelvemet.
- Ah bazdmeg. - Nyögött fel.
Megfogtam az egyik kezemmel és pumpálni kezdtem. Nagyra nyitottam a számat és teljesen bekaptam.
Tövig.
Alig bírt levegőt venni, annyira zihált a teste. Farka kőkemény volt.
Egyre gyorsabban kezdtem szopni míg végül felhúzott magához és az ágyra lökött.
- Nem bírok tovább várni Anna.
- Dugj meg most azonnal! – nyögtem.
- Azt akarod, hogy dugjalak meg keményen?
- Igen azt. Most azonnal. – Magamhoz rántottam és vadul csókolni kezdett.
Széjjelebb nyitotta a lábaimat, farkát a puncimhoz érintette. Már ettől majdnem elélveztem ismét.
Lassan elkezdte beljebb tolni, végül tövig betette. Iszonyat nagy volt, de nem érdekelt.
Égtem a vágytól, hogy megdugjon végre.
Lassan mozogni kezdett, ujjaival a puncimat ingerelte.
Úristen, ilyet még sosem éreztem.
Gyorsabban mozgott, nem kímélt kicsit sem, de pont ezt akartam.
Vad kemény szexet. Erre volt szükségem.
Hirtelen kihúzta a farkát és a hasama fordított.
- Told fel a segged bébi, hadd kúrjalak meg hátulról, miközben tépem azt a szép szőke hajadat.
Nem kellet kétszer kérni, azonnal engedelmeskedtem neki.
Rácsapott a fenekemre, de ez is kibaszott izgató volt.
Újra éreztem a farkát a puncimnál, végül úgy belém nyomta, hogy teljesen magamba fogadtam nagy kőkemény erekcióját.
Megfogta a hajam és kicsit húzni kezdte. Abszolút nem fájt, kifejezetten élvezetes volt.
Leon annyira gyorsan dugott, hogy egyszer csak, mint egy villámcsapás, úgy hasított belém az orgazmus. A nevét üvöltöttem.
- Baszki Leooon.
Neki sem kellet sok, éreztem ahogy megfeszül és elélvez. A puncimban.
Az érzés, hogy belém élvezett, irtó szexi volt. Leszívesebben újra megdugattam volna magam vele.
Lassan kihúzta a farkát, majd mellém feküdt az ágyra.
- Baszki Anna, ez valami hihetetlen volt. Nem is tudom mikor dugtam utoljára ekkorát és ilyen élvezeteset.
- Osztozom az érzéseiden. – Lihegtem a választ. Szexeltem Markkal is, de ilyet mostanában vele nem éreztem.
- Most jut eszembe bazdmeg, beléd élveztem.
- Jaj, ne izgulj, szedek gyógyszert. – Nyugattam.
- Hidd el bébi, én nem izgulok semmin sem. – Mosolygott.
Feküdtünk egymás mellett, nyugodtak voltunk, élveztük a pillanatot. Nem gondoltam semmire sem. Markra sem. Megcsalt engem és már kurvára elegem van abból, hogy csak úgy kihasználnak. Gondolom lesz majd valami kurva logikus magyarázata erre az egészre, de nem érdekel. Egy másik csaj szopta a farkát. Velem nem szórakozik többet senki sem.
- Leon?
- Igen szépségem?
- Muszáj megkérdeznem, de mi lesz ezek után?
- Jó kérdés. – Nevetett – Tudom, hogy neked ott van Mark, habár most, hogy tudod, hogy megcsalt nem tudom mi lesz veletek. De arról biztosíthatlak, hogy én nem fogom elmondani senkinek sem.
- Nem akarok hazudni neked, de nagyon élveztem ezt az egészet. Rohadt jó veled.
- Veled is bébi, kibaszott jó volt kefélni.
Hozzábújtam és megcsókoltam. Leon nem ment haza este, nálam aludt, a karjai közt aludtam el.Reggel mikor felébredtem, csomó üzenetem érkezett, a csajoktól és Marktól is. Érdeklődött, hogy érzem magam és megyek e ma dolgozni.
Szar is volt egyben mert Marknak írtam smst, de közben Leon ott szundikált még az ágyamban.
Óvatosan megráztam, hogy ébredjen fel, hiszen neki is munkába kellet mennie.
- Jóreggelt álomszuszék.
- Jóreggelt te kis szexistennő. – Elpirultam és megcsókoltam.
Mindketten felöltöztünk, elkészültünk és elindultunk
.
- Leon, mi lesz, ha Mark odajön hozzám és megcsókol? Nem hiszem, hogy őszintén vissza tudnám csókolni.
- Anna édesem, akkor nem csókolod vissza. Én nem fogok senkinek sem hencegni az este történtekkel, de jobb, ha tudod, nem mondok le rólad. Azt már nem.
- Édes vagy. – Nevettem. Boldog volt a lelkem, hogy Leon így megtudott mosolyogtatni.
A munkahelyre együtt sétáltunk be, de nem fogtuk egymás kezét, nehogy valaki meglásson minket.
Leon kedvesen elköszönt tőlem, én is mentem a dolgomra.
Elindult a nap, jöttek mentek az emberek, kávéztam a csajokkal, majd 9 óra fele megjelent az étteremben Mark.
- Helló kicsim, jobban vagy?
- Szia. – Próbáltam semleges maradni, de nem igazán ment. Végig az a videó lebegett a szemem előtt ahogy az a ribanc leszopja a kocsiban. Muszáj volt beszélnem vele.
- Mark, letudnánk ülni egy percre beszélni? – Nem várhattam tovább.
- Persze nyuszi, gyere, mond el mi a baj? Baj van egyáltalán? – Kérdően nézett rám.
- Mark nézd, nem fogok köntörfalazni. Mindketten felnőttek vagyunk, és hiszem,hogy megtudjuk ezt beszélni rendes nyugodt hangnemben.
- Persze, mondjad, bármit megtudunk beszélni.
- Láttak téged. Láttak téged egy csajjal a kocsidban, aki épp a farkadat szopta. Kérlek ne is tagadd. Nem bírnék ki még egy hazugságot.
- Anna, én...
- Mark. Ha menni szeretnél, menj, nőzzél nyugodtan. Sosem láncoltalak magamhoz, és fáj is ez az egész, de a megcsalást rosszul viselem.
- Fuu bazdmeg. Anna én tényleg nagyon sajnálom. Nem akartalak megcsalni.
- De még is megtetted.
- De nem akarlak elveszíteni téged. Igen botlottam és leszopott az a csaj. De nem bírnám ki, ha nem lennél velem. Nem bírnám ki, hogy esetleg más férfival lássalak.
Pedig, ha tudná, hogy este, hogyan lovagoltam meg Leon farkát tutira kifutna a hitéből.
- Mark, szerintem hagyjuk ezt az egészet. Menj, elengedlek, szabad vagy. Azzal kefélsz ezek után, akivel csak akarsz.
- Ezt nem hiszem el, hogy ezt mondod. Nem szeretsz már engem?
- Én szeretlek téged. De nem az én ölemben láttak más valakinek a fejével.
- Ezt nem fogom annyiban hagyni, értetted? Mindent elfogok követni, hogy elnyerjem a bocsánatodat.
Felpattant a székből és kiviharzott az étteremből.
Na ez fasza.
Még én érzem magam piszok szarul.
Mi a tököm van az emberekkel?
VOCÊ ESTÁ LENDO
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Romance+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...