Part 1. - Első érintés.

28.4K 273 5
                                    

Kedd volt és ebédidő.
A víz patakokban folyt rólam annyira meleg volt a mai nap, de ezen meg se kellet volna lepődnöm mivel jelenleg nyár van.

Egy kávézóban dolgoztam, egy elég nagy vállalatnál, amely autók eladásával és szervízelésével foglalkozott.
A sok ember akiket innen ismertem mindig is idegesítettek, mivel nagy részt férfiak dolgoztak itt, de azért voltak itt nők is. 
Farmer miniszoknyában és egy fekete rövid ujjú, elől keresztbe pántos felsőben voltam ma. A hőmérőm szerint 36 fok volt kint.
Minden erőmmel igyekeztem lehűteni magam, mert úgy éreztem, meg gyulladok. Erre a feladatra pont meg is felelt az a pohár hideg víz, ami előttem volt. Kortyoltam egy jó nagyot, de olyan mohón ittam, hogy egy kis víz kifolyt a pohárból, le a szám szélén, majd végül a mellemen is végig csorgott.

Elkezdtem lenyalni a szám széléről a víz maradékát, majd kezemmel a mellemhez nyúltam és szétkentem a vizet egy kis hűsítés gyanánt mikor megéreztem a szemem sarkából, hogy szemben áll velem valaki a pult túloldalán és mozdulatlanul mered rám. Ekkor felnéztem és döbbentem le, hogy észre sem vettem mikor belépett az ajtón az a férfi, akiről mindig is fantáziáltam álmaimban titokban. A munkahely legvadítóbb, legszexibb, és lehelyesebb pasija, Mark. Ott álltam előtte számat nyalogatva és a mellemet fogdosva. Szája mosolyra húzódott, majd megnyalta a szélét.

-Hello Anna - Mondta szexi rossz kisfiús vigyorral. Ilyenkor szívem szerint képen töröltem volna, de csak is azért, mert annyira beindított ez a vadító és kegyetlenül mocskos énje.

-Szia Mark, mit tehetek érted? - Kérdeztem félig vörös fejjel úgy, hogy próbáltam ügyet sem vetni az előbbi kis jelenetemre.

-Az ebédemért jöttem, farkas éhes vagyok, szinte már csillapíthatatlan a szomjam egy finom kis husira.

- Rendben, egy pillanat.

Lehajoltam a hűtőhöz és előkerestem a nevével felcímkézett ebédes dobozt, majd átnyújtottam. Ahogy érte nyúlt, forró keze hozzá ért az én kezemhez. Nem mertem rá nézni, de éreztem, hogy még mindig mereven bámul rám. Lassan felnéztem, mire azonnal megszólalt.

-Hmm BBQ oldalas, a kedvencem. Tudtad, hogy a húst le lehet szopogatni a csontról? Ha teljesen bekapod a szádba, akkor az egész le csúszik egy szívással?

Borzasztóan vörös volt a fejem, ráadásul a mellbimbóim kőkemények lettek, szinte majdnem átszúrták a felsőmet. Mark szemei a melleimre tévedtek, beleharapott az alsó ajkába, majd folytatta.

-Lehet most inkább mást kapnék be, mint ezt a fincsi BBQ-t.

A két combon között éreztem, hogy teljesen felizgultam. Kínos volt az egész jelenet és ha tehettem volna akkor ott helyben elsüllyedtem volna. Mark ott hagyott a pultnál, leült a haverja mellé az egyik asztalnál és elkezdett enni. Ahogy láttam levessel kezdte. Nem tudtam levenni a szemem róla ahogy szexin kanalazza azt a kurva levest.
Ki és be.
Ki és be.
Bazdmeg.
Néha lassan megnyalta a kanalat, majd az egyik óvatlan pillanatban észrevette, hogy bámulom. Gyorsan elkaptam a tekintetem, de ő tovább bámult.

Telt múlt az idő, szépen lassan jöttek enni az emberek, végül Mark is befejezte az ebédet. Már készülődtek elhagyni az ebédlőt, mikor odalépett a pulthoz két jól ismert kolléga beszélgetni. Valami vicceset mondtak, amin hangosan elkezdtem nevetni, majd ők is velem nevettek mire Mark rám kapta a tekintetét, és csak mereven bámult rám. Tekintete hirtelen szigorú és dühös
volt, de még így is pokolian gyorsan le vett a lábamról.
Pár perccel később a fiúk végre elindultak vissza dolgozni a műhelybe, így elhagyták az ebédlőt. Mark is autó szerelő volt és nagyon szexin nézett ki a munkahelyi kantáros egyenruhájában. Keze olajos és koszos volt itt ott, de még igy is úgy festett, mint egy félisten.

Lassan mindenki megebédelt, én elvégeztem a mosogatást, rendrakást, majd vártam a szállító céget, mely pékárút és zöldségeket szállított nekünk.
Délután háromig tart a munkaidő, de a szállítmány nem jött. Felhívtam a központjukat, ahol közölték, ma már nem fognak jönni a sok megrendelés miatt. Elkezdtem bezárni a kávézót, és készülődtem hazafele.
Ahogy a táskám mellet álltam az öltöző sarokban, kinyílt a kis helyiség ajtaja, majd becsukódott. A telefonommal babráltam közben, így először fel sem néztem, hogy ki jött be. Forró közelséget éreztem a hátam mögött, és egy ismerős illat csapta meg az orromat. Azt hittem a kollégám Nina jött vissza valamiért, de tévedtem. Ledermedtem és végre félve felnéztem a hátam mögé.

- Mark, mit keresel te itt?

Mielőtt bármit mondhattam volna, az egyik kezével befogta a számat, a másik kezével a falhoz szorított, így mozdulni sem tudtam. Olyan erővel szorított, hogy egy pillanatra azt hittem meg fog ölni és ott helyben meghalok. A hideg csempe égette a testemet, mellbimbóim ismét kőkemények lettek.

-Meg ne merj szólalni szépségem, különben nagyon megbánod. – Suttogta olyan halkan hogy még én is alig hallottam a szapora légzésem miatt.

Kezét lekapta a számról, megfordított, újra a falnak nyomott, majd letérdelt mögöttem, feltolta a szoknyámat és könyörtelenül, durván bele nyalt a puncimba.
Muszáj volt tartanom magamat mert ezt senki sem halhatta meg az ajtó túloldalán a folyosón. Hevesen nyalt, nem kímélt, hirtelen az ujjait is belém dugta. Egyszerre nyalt és ujjazott meg. Nem bírtam tovább és elöntött az orgazmus.
Pár másodperc alatt próbáltam magamhoz térni a hirtelen jött sokkból, és már készültem, hogy megfordulok megkérdezni, hogy ez még is mi a fene volt újra meglepett és kőkemény farkát kérdés nélkül belém tolta. A felsőmet felhúzta, a melleimet markolászta, morzsolni kezdte a bimbóimat.
Kegyetlenül durván dugott meg, szinte ilyen izgalmat még sohasem éreztem.

- Mark, Mark. – Lihegtem.

- Ne beszélj, maradj csendben, megértetted?

- Meg. - Lihegtem.

-Jólvan, te kis ribanc, ez még csak a kezdet, ennél csak még keményebben foglak megkefélni mindenhol. – Mondta most már rendesen, úgy hogy akár mások is meghallhatták.

Nem bírtam tovább, elélveztem. Szexi nyögésemet az ő nyögése kezdte elnyomni, ahogy ő is elélvezett. Imádtam ahogy egy pasi elélvez és közben nyög, főleg, ha Mark az illető.
Kihúzta belőlem a farkát, aminek pont megfelelő mérete volt számomra. Éreztem, hogy a combomon folyni kezdett az együtt létünk termése. Ekkor jutott eszembe, hogy mekkora mázli, hogy szedek gyógyszert.
Mark egy lépést hátra lépett és elkezdtem megigazítani magát, letörölte magáról a még rajta maradt ondót, majd vissza vette a kantáros nadrágját.

-Mark, ez meg mi a fene volt - Ennyit tudtam kinyögni, mert még mindig csillapíthatatlanul lihegtem és próbáltam megnyugodni.

-Holnap tűzforró napunk lesz szépségem, a nyár legforróbb napja szerintem, miniruhában gyere dolgozni, mert szétfoglak kefélni az egész kibaszott épület minden kibaszott helyiségében. A mai naptól csak velem baszhatsz, megértetted Anna? Csak velem! - Nyomatékosította.

- Értettem? – Kérdeztem vissza bénán

Ezután fogta magát és szó nélkül kiment a helyiségből. Percekig le voltam döbbenve és meg sem tudtam mozdulni. Próbáltam felfogni és feldolgozni azt, ami az elmúlt pár percben történt, de nem nagyon jutottam semmire sem.

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTDonde viven las historias. Descúbrelo ahora