Csukló ficam és rándulás. A hét nem is indulhatna jobban.
Gondolkoztam.
A kórház és Mark.
Döbbenetes. Így akarta a sors ez nem kétség.
Az orvos erős fájdalomcsillapítót írt fel nekem és pár nap pihenést javasolt.
Alig bírtam a seggemen maradni. Szerettem otthon pihenni, de közben szerettem dolgozni is.
A fájós kezem miatt pedig alig tudtam házimunkát végezni vagy akár főzni.
Kurva életbe.
Szerencsétlenségek sorozata az életem. Ez most már száz százalékig biztos.
Ebédre inkább rendeltem valami kaját és lekuporodtam a tv elé.
Szex és New York. Fasza. Ahhoz pont nincs kedvem.
Kikapcsoltam inkább a tv-t és csendben belapátoltam a számba a maradék indiai kajámat.
Délutáni szenvedésemet a kanapén, Nina telefon hívása szakította félbe.- Szia Nina mi újság?
- Csá, hogy vagy csajszi? – Kérdezte érdeklődve.
- Meg vagyok köszi kurva jól, épp baszottul szenvedek itthon az unalomtól.
- Szuper, akkor gyerek, készülj el, kávézunk egyet. Te, Clau és én. Na mitszólsz?
- Ennél jobb programot el sem tudok képzelni délutánra. Máris megyek összekapommagam és elindulok.
- Helyes, szuper, a kedvenc kávézónkban tali. Na puszika.
- Puszi.
Ez szuper.
Az önsanyargatás helyett végre megyek és kávézok egyet a csajokkal.Rám fér már nagyon egy kis pletyka áradat.
Hamar elkészültem, világos kék farmer naci, fekete felső és kiengedett haj. Nemvittem túlzásba. Feldobtam egy alap sminket és el is indultam.
A kedvenc kávézónk nem volt messze a lakásomtól. A lakásom és a munkahely között volt, ígygyalog mentem.
Mire odaértem Nina és Clau már ott voltak. Széles mosollyal az arcukon anyakamba ugrottak.
- Csajszii, hogy lehettél ekkora béna, hogy elestél?
- Baszki Clau ne már, ne legyél picsa, majd elmondja, hogy történt. - Vágta ráNina.
- Igen, sziasztok nektek is.
- Oh, elnézést, Szia Anna, hogy s mint vagy ma? – Viccelődött Clau.
Leültünk és rendeltünk. Az egyik kedvenc kókuszos kávémat kértem jeges változatban.
- Na mesélj mi történt? – Nina alig bírta kivárni, hogy elmeséljem a történteket.
- Oké, honnan meséljem?
- Az végétől. Szerinted? Az elejétől bazdmeg. – Utasított Clau kisséingerülten.
- Baszki Claudia mi van veled? Miért vagy ennyire feszült? – Kérdeztem.
- Ah bocsánat érte, nem szándékos. Trevor reggel kurva bénán nyalt ki és konkrétan alig tudtam elélvezni tőle. Az orgazmus hiánya teszi.
- Azt a kurva. – Nevettem. Nagyon vicces volt Claudia szenvedése.
- Na csajszi kezd el.
- Öhm oké. Annyi történt hogy, Clau miután a szülinapodon elindultam haza épp megjött a taxim. Amint beszálltam volna érkezett egy másik is, amibe Leon és Rebecca szállt be. A kedvem ettől pocsék lett, de tisztáztam magamban, hogy ez ígyhelyes, hiszen Leon nem a pasim és szabad ember, azzal van, akivel akar.
Hazafele a taxiban zokogtam és a sofőr vigasztalt meg. Adott egy kis lelki támaszt,amitől jobb lett így másnap reggel a konyhában húslevest akartam főzni másnaposság ellen.
Tudjátok, hogy állandóan Spotify lejátszási listákat hallgatok és már épp elégjól átéreztem a zenét amikor elindult az a szám, ami akkor szólt amikor rámásztam Leonra és megdugattam magam vele. Akkor már annyira leszartam mindent, hogymegszólalt a csengő, levertem egy vízzel teli tálat és elcsúsztam rajta akezemre esve.
- Bazdmeg. Ez kész káosz.
- Igen baszki, egyszer összefogod törni magad csajszi.
- Aha és ez még nem minden. Este a kórházban összefutottam Markkal.
- Hogy mi van? – A két csaj szinte egyszerre kiabált.
- Ja. Bocsánatot kért mindenért és közölte, hogy elutazik Dániába. Új életetkezdeni.
- Na ez szép. Hát szóhoz sem jutok. – Sokkolva mondta Nina.
- Hidd el Anna, így lesz a legjobb, hogy már nem is fogod őt látni.
- Tudom. És már nincsenek érzéseim iránta, egy része azért megmaradt bennem. Volt idő amikor hősies tettet hajtott végreértem. Ha akkor nincs ott Charles megerőszakolt volna. És ezt sosem felejtem elneki.
- És most hogyan tovább?
- Ezt, hogy érted?
- Nem lesz új pasi az életedben?
- Figyelj Clau – Kifújtam a levegőt – Leon nagy valószínű, hogy már Rebeccával van együtt. Nem fogom tönkre tenni a kapcsolatukat.
- Ajaj, én ebben nem lennék olyan biztos, hogy együtt vannak. Forduljatok csak meg.
Az utca másik oldalán ott volt Rebecca és egy férfi. Aki nem Leon volt. Lehet,hogy soha nem is volt köztük semmi? Muszáj volt tudnom az igazat.
Tisztára olyan voltam mint egy idióta őrült nőszemély.
- Mindjárt jövök. – Felpattantam a székből, átfutottam az út túloldalára és letámadtam Rebeccát.- Rebecca. – Nézett rám nagy szemekkel.
- Anna, szia. Hogy vagy? Hallottam, hogy elestél és a csuklód...
- Igen, megvagyok köszi, de ez nem lényeges most. Kérdezni szeretnék valamittőled.
- Mit szeretnél tudni? – Nem nagyon értette mit akarok tőle.
- Múltkor a bulin. Claudia buliján. Összejöttél Leonnal?
- Öhm, Tessék? – Nézett rám kérdőn a férfi, aki Rebecca mellett állt és idáig nagyon észre sem vettem.
- Te meg miről beszélsz? – Vont kérdőre Rebecca.
- Claudia buliján. Összejöttél Leonnal vagy nem? Válaszolj!
- Rebecca, miről beszél ez a lány? - Ismét kérdezte a férfi.
- Válaszolj. Tudnom kell. – Éreztem, hogy könnyek gyűlnek a szememben.
- Anna. Leon a rokonom.
- Hogy tessék? Miről beszélsz? – Nem értettem mi folyik itt.
- Leon az unokatestvérem.
- Ó, a kurva életbe. – Ledöbbentem. És ezt valószínű hangosan is kimondtam.
- Igen. Claudia buliján táncoltunk együtt, de ennyi nincs köztünk semmi,úristen ő a rokonom. Apám kérte meg hogy vigyázzon rám. Néha eléggé sokat tudokinni. Haza is együtt mentünk mert szinte majdnem egymás mellett lakunk.
- Rebecca én ezt nem tudtam ne haragudj. – Magyarázkodtam.
- De Anna, kérlek hadd mutassam be neked Eric Borst. A vőlegényemet. Eric, ő itt Anna, egy helyen dolgozunk.
- Úramisten Eric, nagyon sajnálom, hogy ilyen helyzetbe hoztalak titeket. – Nem győztem a magyarázkodást.
- Ugyan kérlek Anna semmi gond. Hidd el jól ismerem Leont.
- Rebecca én nem is tudom mit mondjak, én...
- Ne is mondj semmit. Hallottam mi volt köztetek Leonnal. Megértelek, ha féltékeny voltál. De hidd el, nincs köztünk semmi. Atya ég hát ő a rokonom. És szerintem csúnya is, szóval. – Nevetett.
Na ezek után már végképp kurva szarul éreztem magamat.
- Anna, szerintem ez segítség lehet most neked. – Mondta Eric.
- Miről beszélsz?
Átnyújtott egy cetlit amire egy cím volt ráírva.
- Menj. – Mosolygott rám Rebecca.
- Köszönöm. – Elvettem a papírt és vissza futottam a csajokhoz a táskámért.
- Bazdmeg Anna ez mi volt? – Kérdezte Nina.
- Most mennem kell csajok, a kávét én fizetem, és egyetek még valami finom sütitis. Később elmondok mindent. - Nina kezébe nyomtam valamennyi pénzt, lehet egy kicsit túl sokat is és futni kezdtem a metró felé.
YOU ARE READING
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Romance+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...