Kiszaladtam a hátsó lépcsőhöz, majd egy kis ajtón át kimásztam a tetőre.
A tetőn nem volt senki, nem sokan ismerték ezt a kijáratot. Be lehetett látni az egész várost és megnyugtató volt a szellő ami csapkodni kezdte az arcomat a nagy nyári melegben.
Néha Valterrel, a gondnokkal szoktam itt cigizni, mikor valaki szintén felbassza az agyamat.
Amúgy nem voltam dohányos, de az égető nikotin ilyen helyzetekben, mint a mai nagyon jól szokott jönni.
Jókat lehet Valterrel lelkizni, beszélgetni, jó hallgatóság volt, habár most úgy tudom szabadságon van, nyaralni ment, tehát az egyetlen ilyenkori lelkitámaszom sincs itt.
Fasza.Leültem a földre, és bámultam a semmibe, merengtemés azon gondolkoztam hogy Charles hogy lehet egy ekkora faszfej.
Pár után a sirásom csillapodott, letöröltem a könnyeim maradékát az arcomról.
Egyszercsak hallottam csapódni az ajtót, valaki kijött a tetőre.
Oldalra pillantottam és megláttam azt az embert akit a legjobban akartam kerülni a mai napon, de titkon meg mindennél jobban vágytam az érintésére.
Arcán aggodalom és rémület látszódott, mintha már szinte pánik lett volna.- Anna! Olyan gyorsan eltűntél. Minden rendben?
- Mark, hagyjuk, ez van, néha az embernek el kell tűnnie egy kicsit a világ elől. - Vágtam rá.
- Ne foglalkozz kérlek azzal a kretén faszfej emberrel, tudod jól hogy majdnem mindenkivel egy bunkó paraszt. Nem érdemli meg hogy sírni lásson téged.
- Te könnyen beszélsz Mark, nem téged alázott meg mindenki füle és szeme láttára.
- Charles egy faszfej, ne foglalkozz vele kérlek, foglalkozz inkább velem. Ne hagyd hogy tönkre tegye ezt a csoda szép napot. - Mondta majd leült mellém a földre.
- Próbálok nem foglalkozni vele de kurva nehéz. Igen, én sajnos nem vagyok szép, igen, én nem vagyok vékony és ha van valaki aki ezt mindig hozzá vágja az emberhez, akkor az pokokian tud fájni. És ez nekem is fáj.
- Anna! Utoljára mondom el hogy ne foglalkozz ezzel a szerencsétlen bunkó emberrel és ha nem vagy vékony akkor mi a fasz van? - Kérdezte majd tovább folytatta - Nekem te így kurvára tetszel. Gondolj bele szépségem, felállna szerinted így a farkam ha nem tetszenél? Bejön hogy nem egy vékony kis picsa vagy aki megjátsza magát állandóan. Egyre jobban bejössz nekem és ez nagyon tetszik.
- Aranyos tőled hogy ilyeneket mondasz, de nem kell hazudnod hogy jobban érezzem magamat.
- Még egy ilyen szó és véged van. Fejezd be ezt az ön ostorozást.
Mark megfogta a combomat, ami megint kilátszik a felcsúszott ruhám miatt.
- Csak fura, mert soha senki nem volt még ilyen velem mint te most. Eddig észre sem vettél majd egyszer csak jössz és úgy megdugsz mint még senki soha. Fura ez nekem, de közben meg tetszik is, nagyon - Suttogtam.
- Hidd el, nekem is tetszik hogy ez történik velünk. Teljesen megbabonázol. Ma amikor láttam és hallottam hogy az a köcsög miket mond neked nem bírtam magammal, muszáj volt odamennem. Szerinted ha nem lennél fontos nekem, akkor odamentem volna? Gecire nem édesem.
Mark szavai csengtek a fülemben és egy hirtelen gondolattol vezérelve teljesen megőrültem.
- Mark! - Szóltam hozzá.
- Igen bébi?
- Állj fel kérlek. - Mondtam egyesen a szemébe.
Nem értette mit akarok, láttam a szemén az újabb aggodalmat.
- Mark! Nem mondom mégegyszer. Állj fel.
Lassan felemelkedett és kérdően nézett rám.
- Igy akarsz elküldeni? Ennyi az egész? - Hangjában úrrá lett a pánik.
Felálltam én is és közvetlen elé léptem.
Kezeimmel elkezdtem kigombolni a ruháját, majd hagytam hogy a földre essen.
Lassan elkezdtem térdre ereszkedni előtte, és hangosan nyögött egyet amikor kezeimet végig húztam az erektől duzzadó farkán.
Lehúztam az alsó nadragját, így az ágaskodó férfiasságával farkasszemet néztem.
Felnéztem Markra aki el volt alélva a látványtól.
Lassan mozgatni kezdtem a kezemet a farkán, láttam hogy becsukja a szemét majd egy halkat nyögött.Lassan kinyújtottam a nyelvemet és hozzá érintettem, mire hangosan felnyöggött.
Nem haboztam tovább elkezdtem szopni és egyre mélyebben és mélyebben kaptam be.
Mark csak nyögött nem bírta abba hagyni.
Egyik pillanatban megfogta szőke hajamat, belemarkokt, és finoman meghúzta.
Felnéztem rá, a szemébe néztem és úgy szoptam tovább. Vadító látvány volt.
A számmal egyfajta vákuumot képeztem hogy még élvezetesebb legyen a dolog miközben végig Mark szemébe néztem.- A kurva élet. Anna. Ne hagyd abba.
Nem válaszoltam semmit, inkább gyorsabban kezdtem mozgatni a fejemet és a kezemet is.
Hajamat egyre erősebben húzta, de nem fájt,inkább izgató volt.- Édesem mindjárt elmegyek.
De nem hagytam abba.
- Szívem hallod, mindjárt elmegyek ahh..
Továbbra sem figyeltem rá.
- Bébi így a szádba fogok élvezni a végén.
Tovább csináltam.
- Anna baszki, a kurva életbe.. Bazdmeeg.
Éreztem hogy a szám megtelik a forró sós ondóval, de nem zavart dolog, nem először csináltam ilyet.
Szépen nyeltem a cuccot addig amíg jött, végül abba maradt, én pedig az összes cseppet lenyeltem.
Mark zihált, alig tudott megállni a lábán.
Felemelkedtem hozzá, megigazítottam a ruhám, és megtöröltem a számat.
A szemébe néztem és mosolyogtam, miután újra rendesen kapott levegőt, ő is megtudott szólalni.- Anna Úristen ez valami fantasztikus volt. Így még senki sem szopott le az biztos. Így vissza se tudok menni dolgozni, mindenki látni fogja rajtam a mosolyomat és a kielégült fejemet.
- Hát ez van. Akartam adni neked én is valamit. Mellesleg .. - Kicsit közelebb mentem hozzá majd folytattam - Már nagyon leakartalak szopni. A számban akartalak érezni, azt akartam hogy a farkad a számat teljesen kitöltse.
Elég szexi erotikus hangon mondtam mindezt, mire köhögött egyett és sóhajtott egy hatalmasat.
Mart felvette a ruháját majd hirtelen a falhoz nyomott és olyan durván kezdett el csókolni hogy azt hittem már ettől is elmegyek. Megcsókolta a számat amivel az előbb szoptam le, ez nagyon bejön.- Bébi nem szívesen hagylak itt de muszáj vissza mennünk dolgozni, neked is és nekem is.
Elindultunk az ajtó felé majd hirtelen megállt előttem, megfordult és a szemembe nézett és így szólt.
- A legközelebbi alkalommal úgy szétfoglak kefélni hogy azt sem fogod tudni ki vagy.
YOU ARE READING
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Romance+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...