Miután leszoptam Markot visszamnetem dolgozni, de szerencsére gyorsan telt az idő, és már nem volt sok hárta a zárásig. Ninával jókat beszélgettünk, sokat nevettünk, de nem meséltem el neki a kalandomat a tetőn.
Fél három fele Claudia is csatlakozott hozzánk egy jó kis délutáni kávéra.- Ahh csajok mennék már a picsába innen haza. - Mondta Nina.
- Én is mennék, hazafele szerintem beugrom a helyi cukrászdába egy kis desszertért, lehet veszek egy kis csoki öntetet is és majd azzal fogom magam leöntnei ha este találkozom azzal a szexi Görög adonisszal. Nyalja csak le a testem minden pontjáról a csokit. - Jegyezte meg Clau.
Nagyont nevettünk.
Nem is rossz ötlet - Gondoltam magamban. Vajon Mark is lenyalná rólam a csokit? És tessék már megint bizsereg a lábam köze.
Oda se figyeltem miről beszélgetnek a csajok, aztán egyszer csak a nevemet hallottam.- Anna hahóó, itt vagy velünk? - Kérdezte Clau nevetve.
- Igen persze hogy figyelek. Csoki lenyalás, vad kemény dugás, ez a terv estére. Bárcsak az én tervem is ez lenne.
Egy gondolat foglalkoztatott egész délután. Most akkor együtt vagyunk Markkal vagy nem? Többször szexeltünk, kinyalt, én leszoptam. Most akkor mivan?
Ahogy telt múlt az idő, végre három óra lett és indulhattunk haza.
Miután bezártam, lefelé haladtam a lépcsőn a kijárat irányába.
Amikor leértem, egy hosszú folyosón mentem végig ahol kilehet látni a műhely melleti kertbe, egy üveg ablakokon keresztül.
Ott ült Mark és mellette ült a haverja David. Mindketten egy fagyit nyaltak éppen.Nem mentem oda hozzájuk, nem tudtam Mark hogy viselkedne, és félek hogy ha úgy alakulna akkor akár meg is bántana.
Vicki, Nina és Clau már lent voltak, beszélgettek, de szerencsére nem vették észre hogy az ablakon keresztül Markot bámulom.
Ellenben Mark észrevette, majd hirtelen tövig bekapta a fagyiját.
Mikor kihúzta, a nyelvét végig húzta az oldalán, pont úgy mintha csak egy puncit nyalna.
Az én puncimat mondjuk.
Elnevettem magam, mire ő is mosolyogni kezdett.Intettek a lányok hogy menjünk induljunk, de még egy utolsó pillantást akartam vetni rá.
Egyik kezében a fagyi volt, így a másik üres kezével egy V betűt formált, a szája elé tette és a nyelvét elkezdte fel le mozgatni kibaszott gyorsan.
Ha ezt velem tenné meg teljesen odalennék érte.
Válaszként kinyújtottam a nyelvemet és mosolyogtam.
Intettem, Mark is intett aztán elindultunk, ebédelni a csajokkal.
Gondolataim újra és újra Mark farka körül forgot és azon hogy mennyire élveztem a szopást én is.
Imádtam ahogy a számba élvezett és húzta a hajamat, a csillogó szeme, a férfias arca és a teste.
VOCÊ ESTÁ LENDO
D#*j meg autószerelő - BEFEJEZETT
Romance+18 Egy cégnél dolgoztunk ennyi az egész. Egy nap munka után bejött hozzám, a falhoz nyomott es ugy megkefélt mint még soha senki. Titkos pajzán munkahelyi dugás egy autószerelővel.. A gondolatától is nedves leszek. Nagyon. : #1 magyar #1 hun #1 lo...