Part 8. -Otthon, egyedül. Vagy mégsem?

11.5K 171 4
                                    





A délutánom nagyon nagyon nagyon jól alakult.
Ebédeltünk a csajokkal aki szuper volt és a kedvem végig vidám és boldog volt. Késő délután eindultam hazafele, ahogy a többiek is. Szerencsére nem laktam messze a munkahelyemtől, ami majdnem az étterem mellet volt, ahol ettünk.
Ahogy közeledett az este az ég beborult, villámlott, majd szakadni kezdett az eső. Leültem a kanapéra és agyalni kezdtem.
Mark járt természetes a fejemben, és az, hogy mennyire szexi férfi.
27 éves, magas, barna kócos haj, tenger kék szemek, pici borosta, jézsuom én teljesen odavagyok érte.

Annyira elmerültem az ábrándozásban, hogy a kezem elindult lefelé a nadrágomhoz.
Pici fekete rövidnadrág volt rajtam és egy fekete top. Szőke vállig érő hajam leengedve, sminkem lemosva, imádtam így lenni otthon.
Jobb kezemmel izgatni kezdtem magam, és a reggeli autós kalandunkra gondolam. Kezdtem teljesen ellazulni, amikor is kopogtatnak a bejárati ajtómon.
Ez nem lehet igaz. Ki lehet az ilyenkor?
Odasiettem, kinéztem a kukucskálón és Mark arca mosolygot vissza rám. Azonnal ajtót nyitottam.

- Mark, mit keresel te itt? Jézusom hiszen te vizes vagy, azonnal gyere be a lakásba.

- Szia Anna! – Felelte, majd folytatta - Én látni akartalak. Folyton rád gondolok baszki és nem csak azért, mert leszoptál vagy szexeltünk. Jobban meg akarlak ismerni és úgy gondoltam ez nem várhat tovább.

Ledöbbentem.
Nagyon cuki volt a kis vizes fejével, és nem tudtam neki nemet mondani.
Miután Mark bejött a lakásomba, adtam neki egy törülközőt amivel megtörölte magàt majd leült a kanapéra.

- Kérsz valamit inni, esetleg enni? – Kérdeztem.

- Egy pohár víz vagy Cola jól esne köszönöm, a kajáról majd később döntök. – Kacsintott.

Hoztam magamnak is egy pohár innivalót és leültem mellé.

- Nos, mit szeretnél tudni rólam? – Kérdeztem nevetve.

- Mindent szépségem.

- Micsoda határozott válasz, na de kérdezz – Majd jöttek a kérdések.

Mi a kedvenc ételem, a kedvenc zeneszámom, kedvenc alkoholos italom, kedvenc állatfajtám, kutya vagy macska, fagyi vagy torta stb....
Végül elértünk a perverz kérdésekhez is.
Már alig vártam.

- Hány férfival feküdtél le eddig? -Kérdezte pajzán vigyorral az arcán.

- Ha jól számolom akkor 9. Tudom tudom, ne is mond, azok a kurva gimis évek.  Na és te hány csajt dugtál meg eddig?

- 5. Tudom, hogy gáz, nem valami sok. – Mondta úgy, mintha szégyenkezne.

- Abszolút semmi baj sincs ezzel a számmal, teljesen rendben van. – Néztem rá bíztatóan.

- De jelenleg csak egy csaj van, akit szívesen dugok, képzeld tegnap óta kefélünk és ő életem legjobbja.

Nevettem és szerintem tökre elpirultam.

- Gyere ide. – Húzott oda magához hirtelen majd gyengéden megcsókolt.

Tetszett ez a kis érzelmesség, tetszett ez az oldala.
Az ölébe másztam, de nem kapkodtam el a csókot. Finom volt és gyengéd.
Simogatott, majd levette a felsőmet aztán a sajátját is. Csókunk még mindig lassú,gyengéd, de durván érzelmes volt.
Mint amikor valakivel nem csak dugsz, hanem szeretkezel.

- Vedd le a nacidat bébi. – Mondta.

Feláltam az öléből és levettem minden rajtam maradt ruhámat, majd ő is igy tett.
Lassan visszamásztam az ölébe, majd kőkemény farkát a puncimhoz nyomta.
Bazdmeg.
Lassan beleültem és mozogni kezdtem. Mark végig a szembe nézett majd újra csókolózni kezdtünk.
Iszonyatosan érzelmes volt. Nagyon bejött. Ő is élvezte nagyon.

- Gyönyörű vagy Anna. Kibaszottul csodálatos. – Mondta halk hangon.

Szavaitól csak még jobban kívántam őt. Nyögdécselni kezdtem, és olyat éreztem, amit kég soha sem. Csodálatos érzés volt a szex Markkal és az hogy figyelte minden mozdulatomat, minden nyögésemet, totálisan megbabonázott. Férfi még sosem bánt így velem dugás közben. Elkezdtünk picit gyorsabban mozogni, majd, mint villámcsapás úgy hasított belém a gyönyörűség.
Szinte egyszerre élveztünk el. Mark teste is rázkódott, éreztem,hogy még mindig jön belőle az ondó.
Úristen micsoda egy szeretkezés volt ez.
Még több ilyet akarok.
Mark a szemembe nézett, majd így szólt:

- Sose hittem volna, hogy veled lesz ilyenben részem. A legtöbb csaj, akivel együtt voltam mindig a vad meneteket szerette, semmi mást. Ez a mostani egyszerűen mámorító volt bébi.

- Hasonlóképen érzek én is. Fantasztikus voltál. – Mindketten nevetni kezdtünk.

Lassan lemásztam Markról és elmentünk zuhanyozni.
Nálam akart aludni, pedig másnap munkanap volt. Most vettem csak észre az ajtóban lerakott táskát.
A kis cseles már váltó ruhával érkezett, na szép.
Zuhanyzás után bemásztunk az ágyamba, szerencsére francia ágyam volt.
A karjaiban aludtam el. Iszonyat jó volt így aludni.

- Jóéjt bébi. Szerinted vajon milyen lehet, ha nyalással keltenek fel valakit édes álmából?

- Na jó fejezd be, aludjunk, holnap korán kelünk. – Mondtam majd még gyorsan hozzá tettem.– És vajon leszopva milyen lehet felkelteni valakit?

-Ejnye te kis perverz, na majd meglátjuk.

Aztán elaludtunk.

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz