Part 27. - Sok bor, sok érzelem.

4.5K 99 0
                                    


Alig bírtam dolgozni a liftben történtek után.
Próbáltam kisminkelni magam, hogy senki se lássa, hogy sírtam. Nina kérdezte mi a baj, de ráfogtam a térdemre, hogy megfájdult. Tudta, hogy régebben megvolt műtve és ha front van az időjárás miatt nagyon fáj.
Szerencsére elhitte és nem kérdezősködött tovább.
Úgy volt, hogy a délutánt Markkal töltöm, aztán este nálam alszik, de írtam neki egy smst, hogy nem érzem jól magam, női gondokra hivatkoztam. Szerencsémre ő is békén hagyott, mondta, hogy majd bepótoljuk a dolgot.
Kurvára nem volt kedvem senkihez sem, egyedül akartam lenni, hazamenni és otthon elbújni a takaró alá.
Munka után a lehető leggyorsabban elindultam hazafele.
Mikor kiértem az épület elé ott állt Leon és Gabe. Köszöntek nekem, de én csak intettem a kezemmel.
Leon dohányzott.
Nem szerettem a cigaretta illatát, de ahogy ránéztem mikor kifújta a füstöt mintha egy lassított felvételben lettünk volna.
A szemembe nézett és csak fújta a füstöt.
Nem néztem hátra haladtam tovább. Muszáj volt eltűnni még a környékről is.

Otthon semmit sem csináltam.
Mark néha írt egy smst, hogy hogy érzem magam, biztos ne jöjjön-e át. Írtam neki, hogy nem szép a látvány, majd találkozunk máskor.
Mi történik velem, hogy egyszerre két férfi is ennyire érdeklődik irántam? Eddig senkinek sem kellettem most meg ez?
Nem tudtam, hogy kezeljem a helyzetet. Bebújtam az ágyba és magamra húztam a takarót.
Már majdnem éjfél volt mikor valaki becsöngetett.
Szélsebesen kiugrottam az ágyból és kómás fejemmel az ajtóhoz siettem.
Kikukucskáltam.
Ajtót nyitottam.

- Leon, mit keresel te itt? Már rég aludtam. – Mutattam a kócos, álmos fejemre.

- Anna, Szia. Én beszélni akartam veled. Bejöhetek?

- Késő van már, menj haza.

- Kérlek. Nem leszek itt sokat, csak hadd mondjam el mi történt.

- Na jó gyere. De ne várd el, hogy megfogok fésülködni a kedvedért. Ha beszélni akarsz velem végig a kócos álmos külsőmet kell figyelned. – Mosolyogtam, próbáltam vicces lenni. Leon is vigyorgott.

- Azt hiszem kibírom. - Édesen mosolygott.

Bejött, becsuktam az ajtót, megkínáltam egy pohár vízzel majd leültünk a nappaliban.

- Nagyon megijesztettél délután. Úgy elrohantál, azt sem tudtam mi történt, hova mentél. - Mondta, majd belekortyolt a vízbe.

- Nézd Leon, őszinte leszek ez sok nekem. Senkinek sem kellettem eddig és most hirtelen két férfi is érdeklődik irántam a munkahelyemen. Ez ijesztő számomra. És nagyon akarnám tudni, hogy mi a fasz történt, hogy most mindenki értem van oda. Vagyis az a az a mindenki összesen két ember.

- Nem fogok hazudni neked, mindig is tetszettél nekem. Ha csak bámultalak és mosolyogtál majd elolvadtam annyira édes voltál. Mikor kiderült ez a Mark dolog és megvertem dühös voltam rá nagyon. Ő megkapott, én meg egy gyáva nyúl voltam elmondani mit érzek. Amikor meghallottam, hogy Charles mit tett veled majd szétrobbantam. De azt is hallottam, hogy Mark mentett meg. Tudtam hogy onnantól kezdve nincs esélyem. De hidd el kérlek, Mark nem érdemel meg téged. Tudod hol volt két napja este? – Kérdezte.

- A nagymamájánál. Vagyis eddig én úgy tudtam, hogy ott volt, de ebből a kérdésedből úgy gondolom, hogy rosszul tudom.

- Egy másik lánnyal volt. A keleti bekötő híd alatti parkolóban. Onnan tudom, hogy láttam őket. Néha arra megyek haza, van arra egy jó Kínai étterem ahol szeretek kajálni. Mikor mentem haza megláttam a kocsiját. Láttam az arcát, láttam, hogy csukva van a szeme. Közelebb mentem mert azt hittem valami baj van, netán rosszul van, de nem volt egyedül. Egy fekete hajú lánnyal volt, aki éppen leszopta. A te hajszíned szőke, Anna. Mark megcsalt téged. Amikor ezt láttam elborult az agyam.

-Miért higgyem ezt el neked? Honnan tudjam, hogy ez igaz-e és nem csak szétválasztani akarsz minket?

Elővette a telefonját.

- Tudtam, hogy nem hiszel majd nekem, ezért felvettem videóra. Nem vagyok valami beteg perverz mielőtt azt hiszed rólam, de pontosan tudtam, hogy bizonyíték nélkül nem fogod elhinni. Úgy, hogy itt a felvétel nézd meg.

A felvételen egy fekete hajú lány volt ahogy leszopja az én pasimat. Mark volt a felvételen valóban és láthatóan nagyon élvezte a szopást.
A telefont az asztalra dobtam.
Hát igaz. Megcsal engem. Mekkora egy naiv picsa voltam te jó ég. Úgy vert át, hogy a szeme sem rebbent.

- Anna, kérlek mondj valamit. – Nézett rám Leon rémülten.

Felálltam és a hűtőhöz mentem.

- Ehhez a beszélgetéshez borra is szükségem lesz.

Vedeltünk, mint az állatok.
Leon épp a harmadik üveg bort nyitotta ki, de láthatóan már ő sem volt józan. Töltött mindkettőnknek egy pohárral majd leült mellém. Már azt sem tudom miről beszélgettünk, csak nevettünk. Munkahelyi sztorikat meséltünk egymásnak és szinte majd megfulladtunk a nevetéstől. Megittam a poharamban lévő utolsó kortyot, majd feláltam, hogy töltsek magamnak még egy kicsit.
Ahogy szédültem és alig bírtam a lábamon megállni, leöntöttem magam vörösborral.

- Mekkora egy béna vagy bazdmeg. - Nevetett.

- Menj a faszba Leon. – Majd csak nevettünk.

Leültem mellé, a testem kezdett ellazulni. A Spotify-on éppen az egyik kedvenc számom indult el.
Bruno Mars - Leave the Door Open.
Ez a szám iszonyat szexi volt számomra.
Felpattantam a kanapéról és lassan táncolni kezdtem. Ringattam a csípőmet, becsuktam a szememet. Leonra néztem, aki csak nevetve ült a kanapén. Felhúztam a kezénél fogva.

- Gyere táncolj velem. – Alig bírtam beszélni a sok alkoholtól.

- Nem táncolok. - Vágta rá.

- Na kérlek Leon cica gyere táncolj velem. – Csábosan néztem rá.

- Leon cica? Komolyan? – Kérni sem kellet és felpattant a székből. – Ezt egy kihívásnak veszem.

- Na gyere csak, tőlem nem kell félni.

Hirtelen elfelejtettem minden gondomat, minden gondolatomat és csak a zenére figyeltem. Éreztem a ritmust, a dallamot, iszonyat felszabadító érzés volt.
Elkezdtem forogni körbe körbe, de elveszítettem az egyensúlyomat és ráestem Leonra. Mindketten a földre zuhantunk.
Nevettünk és egymás szemébe néztünk.
Mielőtt megszólaltam volna Leon megfogta az arcomat.
Végig simította rajta az ujját és egy hajtincset a fülem mögé sepert.
Megcsókolt.
Csókja tűzforró volt és édes.
Nem tiltakoztam.
Megragadtam a nyakát és közelebb húztam magamhoz.
Érezte, hogy kívánom. Az egész helyzettől borzasztóan beindultam. Éreztem, hogy nedves vagyok és akarom őt.
Mi ütött belém? Hiszen elvileg van barátom, aki megcsalt egy lánnyal és kitudja miről nem tudok még.
Leon észrevette, hogy elkalandoztam és eltolta magát.

- Baszki Anna, sajnálom. – Lihegett és a szemembe nézett.

- Én nem sajnálom. Akarlak téged Leon. Iszonyatosan akarlak.

- Uh bazdmeg. – Hirtelen magára húzott és vadul csókolózni kezdtünk. Éreztem, hogy a farka kőkemény lesz a nadrágjában így elkezdtem lassan előre hátra mozogni rajta.

- Ah basszus. – Felnyögött. Kurva szexi volt.

Abbahagytam a csókot és a szemébe néztem. Nem haboztam.

- Dugj meg!

- Mit mondtál? – Rémült és reményekkel teli arcot vágott.

- Azt mondtam dugj meg bazdmeg. – Nem engedtem el a tekintetét.

Felkelt a földről, felemelt engem is és úgy csókolt tovább.
Lassan a hálószobába mentünk majd becsukta az ajtót.

D#*j  meg autószerelő - BEFEJEZETTOù les histoires vivent. Découvrez maintenant