Hikâyeye geçmeden önce, şu an hiç bir hazırlık yapmadan bu bölümü yazıyorum. Sadece bir kaç araştırma yapıp bilgi topladım.
Ne için araştırdığımı bu bölümde ya da başka bölümde anlarsınız, spoiler vermeyeyim :)
Şimdi asıl konuya geçelim!
🦋🦋🦋
🌸Bu kitapta yine animedeki gibi özgünlükler olmayacak
🎀Yine Bakugou, Midoriya'ya karşı zorba olacak :(
🔮UA okulu bu hikayede olabilir, olmaya da bilir.
🍇Animede ki karakterler de olabilir (Denki, Ochako, Kirishima, Iida...)
🌌Midoriya animeye göre daha hassas.
👾Ve Midoriya ile Bakugou'nun evleri yanana. Animedeki Bakugou'nun evlerinden.
🦋🦋🦋
Fazla bilgi vermeden sonlandırayım artık.
Bu ilk kitabım sayılabilir. Pek hayal gücüm zengin değil, (her gün hayaller kurmama rağmen ew)
o yüzden hatalarımı affedin lütfen!Şimdiden teşekkürlerimi sunuyorum! <3
(Vote'tan çok yorumlar daha güzel bence :))
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
2007İLAHİ BAKIŞ AÇISI
Japonya'da her zamanki gibi bayıltacak kadar sıcaklık vardı. Ki zaten yazın ortasıydı. Sabahın yedisinde insanların, arabaların sesinden daha çok kuşların cıvıltısı duyuluyordu.
Minik çocuk gözlerini yavaşça açtı. Birkaç kez çekik gözlerini kırpıştırdıktan sonra yorganı, ayakları yardımıyla üzerinden atıp vücudundaki sıcaklığın azalmasını sağladı.
Gerindikten sonra yatağından doğrulup odasından çıkıp lavaboya yöneldi. Annesi duyduğu kapı sesiyle minik oğlanın uyandığını anladı.
"Oi Katsuki! Yatağını düzenlemeden mutfağa geleyim deme!"
Küçük çocuk yüzünü kurulurken göz devirdi. Şu an bağıracak enerjisi yoktu. Banyodan çıkıp mutfağa doğru ilerledi. Sandalyeye oturup esnedi.
"Düzenlemedin değil mi, Katsuki?" Bunu derken aynı zamanda gülümsemişti annesi.
"Toplasam ne anlamı kalır ki? Tekrar bozuluyor sonuçta." Bu sefer sesli bir şekilde güldü.
Katsuki, duyduğu yüksek sesle pencereye bakındı. Bir şey göremeyince sandalyeden kalkıp pencereye doğru yürüdü.
Kocaman bir tır vardı karşı evin önünde. Katsuki bayık bakışlarıyla izlemeye devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Silent Voice ||BakuDeku||
Fanfic"Yaraların tamamen iyileşecek..." "İzuku, Tutuk Afazi hastası... Y-Yani, konuşmada çok fazla zorluklar çekiyor." İzuku Midoriya, diğer çocuklardan eksi puanla gelmişti bu dünyaya... !Yan ship!