Klub je bio prepun i svi su bili na nogama.
Dosli smo kod Rika i Angele koji su bili normalni. Nisu bili pijani."Tesko tebi."-Rekla je Angela kada je videla u kakvom smo stanju i udarila Krisa po ramenu.
"Moram da priznam, bili su fini."-Kris nas je pohvalio ali mu Rik i Angela nisu verovali.
"Nemoj da kazes dva puta."-Nasalila sam se.
"Ima vremena."-Opomenuo ga je Daniel i odmah se izgubio negde u masi."Hej.. Sta je tebi? Nesto si mi smorena." -Upitala je Angela zabrinuto kada mi je prisla i zagrlila me.
Angela je jedina osoba koja bi uvek primetila moje promene raspolozenja ma koliko god se ja trudila da sakrijem."Ma samo sam malo vise popila." -Nisam mogla da joj kazem da se plasim da vidim Marka jer ona za to ni ne zna.
Videla sam ga u daljini s Dzejsom i jos dosta ljudi. Bilo je i devojaka. On je igrao i nije mene video.
"Vraticu se."-Obavestila sam Rika i otisla do wc-a. Put je bio dug jer je bilo puno ljudi i morala sam da se guram.
Uzdahnula sam i pokusala da smirim rad svog srca. Podigla sam naocare za vid kako bih mogla da protrljam oci.
Na trenutak mi je bilo sve crno ali je brzo poceo ringespil u glavi.
Bolje da otvorim oci.Pokusavala sam da ostanem mirna ali sam bila jako besna.
Najvise sam bila ljuta na sebe. Ako nastavim ovako uhvaticu osecanja.
To je nesto sto najmanje zelim sada."Sve u redu?"-Pitala je zabrinuto devojka koja je usla u wc.
Pogledala sam je i shvatila da je ne poznajem. Mozda samo iz vidjenja.
Kratka plava kosa i nezno lice.
I njen vajb je bio takav.
Mogla sam da osetim da je fina."Ne znam."-Odgovorila sam iskreno i slegla ramenima.
Zelela sam da pricam s nekim."Da cujem."-Rekla je ljubazno i priblizila mi se. Bila je spremna i voljna da slusa.
"Mozda sam se smuvala s pogresnom osobom. Definitivno nije smelo da se desi ali se i ponovilo."-Pocela sam da pricam jer nju ne poznajem pa mi je bilo lako.
"Ako ti je bilo lepo onda u cemu je problem?"-Prekrstila je ruke i radoznalo upitala.
"Problem je to sto mi je to drug. Ja znam da nece biti nista vise od toga, ni ne zelim..Samo ne znam kako da se ponasam. Nismo se culi od te noci i razumem da je to normalno ali mi svakako tesko pada."-Pocela sam da se jadam i brzo pricala. Zbog alkohola sam i gresila ali mislim da je uspela da me isprati.
"Ne zelim da mislis da biram strane. Razumem tebe da ti nije svejedno ali razumem i njega. Ako ste samo drugari onda se i podrazumeva da ne morate da se cujete konstantno i vidjate."-Kada sam ja zavrsila sa kukanjem ona je pocela da prica. Bila je potpuno iskrena sto me iznenadilo ali mi se svidelo.
Znala sam da je u pravu."Pretpostavljam da je on veceras ovde. Nemoj da se nerviras i vidi kako ce on veceras da se ponasa."-Stavila je ruku na moje rame u znaku podrske i kada je zavrsila sa savetovanjem otisla je.
Nismo se ni upoznale ali drago mi je sto smo se srele.
Kada sam se malo opustila, otisla sam nazad na zurku. Tu su bili samo Kris i Rik. Noah, Daniel i Angela su igrali u centru.
Primetila sam Marka kako ide ka nama i malo se uspanicila.
"Zelis li nesto da pijes?"-Pitao me je Rik te sam se okrenula ka njemu.
"Ne, hvala."-Rekla sam dok sam krajickom oka posmatrala Marka koji se pozdravlja s Krisom.Pruzio je ruku i Riku koji je nakon toga otisao po pice.
Nisam pogledala Marka i dalje, gledala sam u jednu tacku i nisam mrdala pogled.
Znala sam da nema razloga da se ljutim ali nisam mogla protiv sebe."Cao drugarice."-Zagrlio me i sapnuo na uvo.
"Cao."-Nasmejala sam se i zagrlila i ja njega."Zar se ne plasis da nas vidi Dzejs?" -Upitala sam kada sam se izvukla iz zagrljaja i upitno podigla obrvu.
"Pozdravio sam se sa drugaricom, sta je tu sumnjivo?"-Odvazno je podigao glavu i rekao bezbrizno.
"Aha, u redu."-Rekla sam i nasmejala se jer mi je bio smesan njegov odgovor.
"Pila si."-Odmah je primetio ali nije to rekao razocarano. Nije izgledao kao da mu smeta.
"Jesam."-Potvrdno sam klimnula glavom dok mi se on jos vise priblizavao.
Mislila sam da ide negde ali je stao iza mene.
"Jesi li bila dobra?"-Upitao je radoznalo kada me uhvatio za struk i privukao sebi.Najezila sam se na njegove reci.
Uvek se najezim kada je neko iza mene."Jesam ali ne znam jos koliko dugo cu biti."-Progutala sam knedlu i rekla kada sam se okrenula ka njemu, a kolena mi klecala.
"S kim si bila?"-Pitao je sasvim normalno, ne ljubomorno, ne previse radoznalo, normalno.
"Kris, Noah i Daniel. Naterali su me da dodjem ovde."-Dok sam mu pricala nije mi delovalo kao da me slusa jer je pomno posmatrao moje usne.
Imala sam uzasnu zelju da ga poljubim i nadala se da i on oseca tu tenziju.Sklonio je svoje ruke sa mene da ne privucemo paznju.
"Nisi htela da dodjes?"-Sada je ponovo vratio pogled na moje oci dok se meni sve mutilo zbog alkohola.
"Nisam. Znala sam da si tu a nisam zelela da vidim tvoje ruzno lice danas." -Govorila sam to ozbiljno ali je on znao da je to moj nacin flertovanja te se nasmejao.
"Da idem ja onda?"-Dok je to govorio ja sam gledala njegove usne.
Jos nesto je pricao ali ja nisam slusala. Na sekund bi ga pogledala u oci ali odmah pogled vracala na usne.Znala sam da ga necu poljubiti iako sam htela ali nisam ni mislila da on nece izdrzati i da ce me poljubiti.
Poljubio me je jednom te se brzo pomerio i osmehnuo.
S obzirom da je bio veci od mene, podigla sam glavu i namestala se za jos jedan poljubac.Ponovo nisam htela ja njega da poljubim vec se samo smejala i pogledom trazila jos jedan poljubac.
Odmahnuo je glavom i predao se.
Ponovo me poljubio na kratko.Tada sam se udaljila od njega i pogledala oko sebe. Nije mi delovalo kao da je neko video, na svu srecu.
"Idemo kuci."-Prisao je Kris i rekao odlucno. Cekao je da ja krenem.
Nasmesila sam se Marku i posla, a za mnom i Kris.
Mogla sam da primetim da nesto nije u redu."Sta to mislis da radis?"-Pitao me Kris ljutitim tonom kada smo izasli iz kluba i mogli da se cujemo.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...