part 24

289 8 0
                                    

Majk je bio sumnjicav kada je video Daniela kako podize Angelu i baca je u bazen.
Pitao je Dzejsa da li postoji nesto izmedju njih.

"Video sam ih da se ljube pre neko vece, pretpostavljam da ima."-Dzejs je opusteno pricao jer nije znao da se Majku dopada Angela.

Majk je samo klimnuo glavom i zacutao. Bio je povredjen i iznerviran. Otisao je iz kluba kada je video da se Rouz i Angela vracaju za sto.

Ispred kluba je bio neki park te je tu seo kako bi se iskulirao.
Angela ga je uporno zvala a on odbivao pozive.
Video ju je kako izlazi iz kluba ali nije mislio da ce ga primetiti.

Nakon par minuta je cuo korake i znao je da je to ona. "Sta radis ovde sam?" -Pitala je pijanim glasom kada mu je prisla i uhvatila ga za lice.

"Sta je trebalo da radim? Da se pridruzim tebi i Danielu?"-Podigao je pogled i rekao ljutito.
Angelin izraz lica se promenio jer je shvatila da zna.

"Pisala si mi svaki dan a ovde si se vidjala s njim?"-Zgrozeno je rekao i sklonio njenu ruku s svog lica.
"Ne."-Rekla je ko iz topa.
Sela je pored njega. "Bicu skroz iskrena."

Majk je slego ramenima i cekao objasnjenje.
"Jednom smo se poljubili, brzo nakon sto si otisao."-Pocela je da govori potisteno jer je znala da ce ga povrediti.

"Zelela sam da prestanem da mislim na tebe pa sam pokusala.."-Pocela je da govori s prekidima jer ju je bilo sramota.

"Da li je uspelo?"-Napokon ju je pogledao i nije vise bilo toliko besa u njegovim ocima.
"Ocigledno ne."-Uzdahnula je i nasmejala se.

"Zasto si uopste pokusala?"-Zbunjeno je upitao. "Zbog Rouz, osecam se jako glupo."

Majk se nije vise ljutio na nju jer je video na njenom licu da se borila protiv toga i da je ubijalo.
"Pa.."-Rekao je i privukao je ka sebi. "Morace da se pomiri s tim, koliko god je to uzasavalo." A zatim je poljubio.

.

Bilo mi je jako lose ujutru kada sam se probudila i cele noci nisam lepo spavala. Grlo me je ubijalo i glava mi je bila jako teska.
Oci su mi gorele i strasno me pekle, znala sam da imam temperaturu.

Vec pola sata sam skupljala snage da ustanem i odem po lek.
"Majk ide da kupi dorucak, sta zelis da jedes?"-Nakon kratkog kucanja je Dzejs usao u sobu i prepao se kada me video kako placem.

"Sta je bilo?"-Zabrinuto je rekao i prisao mi. "Bolesna sam."-Uspela sam nekako da progovorim iako sam sva pregrkavela.

Izgledao je tako uplaseno i zbunjeno. Dodrnuo mi je celo i klimnuo glavom. "Temperatura."

Ustao je i otisao u kuhinju. "Rouz je jako lose."-Panicio je dok se Majk obuvao.

"Molim?"-Zbunjeno je rekao Majk. "Sinoc je bila skroz u redu."

"Da, pa, sad nije."-Dzejs je nervozno pocesao celo.
"Koji lek da joj dam za temperaturu?" Osecao se jako glupo jer nije znao osnovne stvari.

"Sranje, ne znam."-Majk je razmislio ali nije znao. Njihove majke bi se uvek postarale za to.

"Idi po dorucak i kupi caj, kesicu supe i nesto voca."-Dzejs se setio svega sto je Rouz radila te ga poslao a on pozvao majku.

"Znam da radis ali trebas mi na minut." -Rekao je kada se javila i ona je prepoznala paniku u njegovom glasu.

"Sta je bilo duso?"-Zabrinuto je rekla.
"Rouz je jako lose, ima temperaturu i ne znam koji lek da joj dam."-Dzejs je govorio poprilicno brzo da je jedva uspevala da ga prati. "Mislim da bas, bas gori."

"Okej, polako."-Pokusala je da ga smiri. "Nemoj da joj dajes nista. Izmeri joj temperaturu i ako ima bas visoku vodi je kod doktora."-Gledala je na sat dok je govorila kako bi videla da li ona moze da ode.

ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛWhere stories live. Discover now