part 13

278 8 0
                                    

Majk je napokon otisao ali je rekao da planira ponovo da dodje.
Iako je on otisao, i dalje je bila guzva u kuci jer su dosli Erik i Mark.

Dok sam im pruzala kafu cula sam ih kako pricaju o nekoj zurci, maskenbalu.

"Zar noc vestica nije prosla odavno?" -Zbunjeno sam upitala dok sam trazila cigarete.

"Da, ni nama nije jasno cemu maskenbal sad."-Erik mi je odgovorio dok mi je pruzao svoje cigarete.

"Mislim da ne moras da budes maskiran da bi usao."-Dodao je Dzejs kada nam je pruzio pikslu i seo pored mene.

"Mislim da mora."-Napokon je progovorio i Mark ali mi je bilo jako glupo da ga pogledam jer znam da bih pocrvenela.

"Je l' se secate kako smo prosle godine prepali Rouz umesto Dzejsa za noc vestica?"-Erik je jedva zavrsio recenicu od smeha a ubrzo su mu se pridruzili I oni.
Meni, s druge strane, nije bilo bas smesno.

"Presekla sam se!"-Viknula sam ljutito i udarila Erika koji je sedeo s moje druge strane.

"Mislila si da je Dzejs mrtav."-Mark je nastavio sa prisecanjem tog veoma uzasnog dogadjaja koji je njima bio smesan.

"Da! Nisam bila toliko zabrinuta za Dzejsa koliko sam se plasila da ne umrem."-Rekla sam to kroz salu i odmah ga pogledala kako bi videla njegovu reakciju.
Ocekivala sam da uzvrati vecim hejtom ali je bio bes reci dok su se oni jos vise smejali.

"Tesko mi je da poverujem u to."-Rekao je to pun samopouzdanja i namignuo mi.

"Ne cekaj me za veceru, izlazim. Imam nesto da zavrsim."-Dok sam ustajala obavestila sam Dzejsu o svojim planovima za veceras te otisla do kupatila.

Ostavila sam vrata jer sam usla samo po tufere koje nisam mogla da pronadjem. Da nisu njegovi drugovi sada tu pocela bih da vicem na njega.

Otvorila sam njegov deo ormarica i tu ih pronasla.
Cimnula sam se kada sam osetila necije ruke oko mog struka.
Pogledala sam u ogledalo i videla Marka.

"Ne bi smeo to da radis ovde." -Nasmejala sam se i rekla tiho dok je sve u meni igralo.

"Kakve to planove imas veceras?" -Upitao je radoznalo dok me pribijao uz sebe.

"Izlazim s jednim deckom. Otis, mozda ga znas. Obecala sam da cu mu pomoci oko prezentacije."-Rekla sam i okrenula se prema njemu kako bih ga bolje pogledala.

"To mi je drug."-Rekao je i kiselo se osmehnuo a ja se pravila da to vec nisam znala.

"Kada cemo mi da izadjemo?"-Napokon je rekao ono sto sam dugo cekala da cujem i znala sam da je moj plan uspeo.
Znala sam da ce ga to sto izlazim s njegovim drugom pogurati.

"Ne znam, moram da vidim s sekretaricom kada sam slobodna." -Pravila sam se da razmisljam pre nego sto sam dala odgovor.

"Kada si ti u pitanju nije problem, cekacu."-Bio je neobicno fin i koliko god uzivala u svom ostvarenom cilju, morala sam to da prekinem i odem pre nego sto neko naidje.

.
.
.

Par dana kasnije kada je prosao kolokvijum, spremala sam se za izlazak s Markom.

Dzejs me je posmatrao cudno ovih dana, kao da je zeleo nesto da me pita, da mi kaze ali se ustrucavao.

Dzejs se pitao, kako Rouz moze da bude skroz u redu sa Marinom? Znao je da on to ne bi mogao.

"Kada ces da me upoznas sa svojim deckom?"-Upitao je sumnjicavo kada sam krocila u dnevnu da uzmem cigarete.
Trgla sam se zbunjeno na njegovo pitanje. Iznenadio me. "Zasto bih?"

ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛOù les histoires vivent. Découvrez maintenant