"Sta radis?"-Promumlao je Rik jer nije mogao normalnim tonom da prica.
Erik je cutao dok ga je gurao ka wc-u i cak nije ni obracao paznju na to da li neko gleda."Sta ja radim?"-Zbunjeno je upitao kada ga je gurnuo u wc i zakljucao vrata.
Uzalud je pricao, Rik ga je gledao kao da vidi duha i smejao se.Prisao mu je i pipnuo mu par puta grudi da se uveri da li halucinira ali je Erik zaustavio njegov prst nakon sto ga je par puta bocnuo.
"Jesi li uzimao nesto?"-Uhvatio ga je za lice i pogledao mu zenice. Nije delovao samo pijano vec odvaljeno.
"Znam sta nisam uzimao."-Izgovorio je dok je svoje umorne oci spustao niz Erikovo telo a on se namrstio.
"Moras da prestanes da mi ides na zivce s tvojim glupostima."-Erik je pokusavao da zaustavi svoje misli i ozbiljno govori ali je bilo tesko jer je osecao njegov pogled na sebi.
"Okej."-Razocarano je rekao Rik i posao ka vratima ali ga je Erik zaustavio. Krenuo je ka njemu i pribio ga uz zid.
Rik je osecao kao da se topi jer je Erik bio prilepljen uz njega i zazmurio je.
Erik je bio iza njega te su njegove reci cinile da se najezi.
"Hoces li prestati s svojim glupim ponasanjem?"-Uhvatio ga je za vrat i sapnuo u uho dok je spustao ruku niz njegove grudi do stomaka."Hoces li me motivisati da prestanem?" -Rik je nastavio da igra svoju igru iako je osecao kao da ce se svakog casa istopiti i onesvestiti. Trebao mu je, odmah.
Uzdahnuo je kada je osetio kako Erik svlaci njegov a zatim i svoj sorc.
Mogao je da oseti boje.
Osecao je crveno..
Zagrlila sam Dzejsa otpozadi i poljubila mu gola ledja. Pokusavala sam sto jace da ga stisnem u nadi da cu se stopiti s njim. Mogla sam da osetim nekoliko srca u sebi i sva su kucala brzo zbog njega.
Dzejs nije konzumirao ni alkohol ni ljubavnu tabletu ali se isto osecao.
Cinilo ga je srecnim to sto to radi pred svima."Pijana si?"-Okrenuo se ka meni i pitao opustenije. Klimnula sam glavom i osmehnula se.
"Neces se kupati?"-Upitao je Theo Dzejsa jer je znao da se jos nije skroz oporavio.
"Ni kod kuce se ne kupa."-Nasalila sam se i nasmejala. Bila sam jedina koja se smeje. Theo je delovao iznervirano a Dzejs me je zgrabio.
"Onda cemo se okupati."-Govorio je dok me je nosio ka bazenu a ja se smejala."Otreznicu te."-Rekao je iznervirano a zatim skocio u bazen sa mnom u svojim rukama.
Ponovo sam osetila tisinu na trenutak i uzivala u tome kako me voda miluje.
Podigla sam glavu i snazno udahnula.
Izasla sam pre Dzejsa i kada sam videla da podize glavu, skocila sam na njega i ponovo ga potopila.Zgrabio me je ponovo kada je podigao glavu i udahnuo. Pokusavala sam da pobegnem od njega ali me on snazno vukao ka sebi.
"Ne svidja mi se ovo."-Smireno je rekao jer smo bili okruzeni ljudima ali sam jasno cula bes u njegovom glasu.
Prestala sam da se smejem. "Necu te onda vise napadati." Iako sam odlicno znala na sta je mislio, pravila sam se da sam pogresno shvatila.
Bila sam mu okrenuta ledjima.
Pribio se uz mene i nezno me uhvatio za vrat. Pobio mi je malo glavu unazad kako bih ga videla i bio je iznad mene.
Mogla sam da vidim kako njegove oci gore od besa i pozude."Priznaj da me zelis i zaustavicu sve igre."-Odlucno sam rekla i nisam nameravala da popustim.
Uspravila sam se i okrenula ka njemu. Obavila sam svoje ruke oko njega i pocela da osecam blagu mucninu dok smo se intenzivno posmatrali bez reci.
Spustila sam pogled na njegove usne i na trenutak zazmurila.
"Stvarno zelim da te poljubim." -Molecivo sam izgovorila i rasirila noge kako bi ga zgrabila i privukla k sebi."I stvarno te zelim u sebi."-Otvorila sam oci i rekla drugacijim glasom. Moglo je da se cuje da mi to ocajnicki treba sada.
Napravio je veliku gresku, spustio je pogled na moje usne.
Nije mogao da se obuzda te me zgrabio i halapljivo poljubio.
Nije mi davao ni sekund da uzmem vazduh mada mi nije ni bio potreban.
Jedino sto mi je trebalo je on.Kao da su se njegove usne topile na mojima i nisam zelela da se poljubac ikada zavrsi.
Spustio je usne na moj vrat i nezno me ugrizo. "Mozemo to da uradimo."-Iako je njegov glas bio toliko zavodljiv da me opijao i oteo uzdah, drzala sam se svog stava.
"Ako priznas da me zelis."-Izgovorila sam a on sklonio svoje usne s mene.
"Ne mogu to da uradim."-Odlucno je rekao. Koliko sam ja bila uporna da to cujem toliko je on odbijao da to izgovori.
"Sranje."-Promumlala sam nezadovoljno i mislila sam da cu se rasplakati.
Okrenula sam se i posla ka stepenicama da izadjem.
Jako malo je falilo i meni i njemu da odustanemo od te gluposti i prepustimo se trenutku ali nismo.Dzejs je opsovao i udario po vodi.
Plasio se da cu uraditi nesto mnogo gore nego ranije ali sam ja bila previse snuzdena da bi bilo sta uradila."Krades mi cigarete!"-Viknula sam kada sam videla nekog nepoznatog decka za nasim stolom kako krisom vadi cigarete iz moje pakle.
Uplaseno me je pogledao i samo cutao s cigaretom u ustima. Skenirao me je od glave do pete te prisao.
Stao je iza mene i jednom rukom mi prekrio oci a drugom mrdao moj kuk.
"Samo nastavi da igras i pravi se da nista nisi videla."I on je zvucao pijano i nasmejala sam se jer me podsecao na sebe.
"Da li ste se pomirili?"-Mark je upitao Dzejsa i nije delovao previse radoznalo vec kao da pokusava da zapocne konverzaciju.
Ali njega covek nikad nije mogao da procita."Ne guraj nos gde mu nije mesto."-Dzejs je mrzovoljno odgovorio i pokupio svoje stvari.
"Ides?"-Upitao je i pogledao me umorno. Nije delovao besno vec umorno.
Klimnula sam glavom i posla za njim.
Mogla sam da osetim da Mark gleda i trudila sam se da izbegnem njegov pogled. Ostao je sam, gde su dodjavola svi nestali?"Theo je rekao da ce otici taksijem." -Dzejs je govorio dok smo izlazili iz kluba a u usima nam odzvanjalo zbog muzike.
"Da li znas gde je?"-Zabrinuto sam rekla. "Mozda je vec u stanu, ne znam."
Sela sam u auto i zazmurila. Vrtelo mi se i nisam mogla da gledam Dzejsa jer znam da bih skocila na njega.
Tableta je jos delovala i trebala mi je ljubav.Osetila sam njegov miris i blizinu a moje srce poludelo.
Nisam smela da otvorim oci.
Cula sam i osetila pojas a zatim je blizina nestala.
Samo mi je vezao pojas.Bila je to neprijatna voznja do stana.
Kada smo stali, nisam imala snage ni da otvorim oci ni da ustanem.
Otvorio je vrata i izasao a zatim sam cula i moja vrata.
Uzeo me je u narucje i nosio ka stanu.Kada smo stigli, spustio me je kako bi otkljucao a ja otvorila oci.
Skupila sam snage i posla napred kako me ne bi opet nosio.
Stan je bio prazan, Theo jos nije dosao."Tvoje igre ce nas unistiti."-Rekao je kada je prosao pored mene i mogla sam da osetim povredjenost u njegovom glasu.
"Dzejs.. Razumem te."-Rekla sam slabo i digla ruke u vazduh.
"Zajebala sam, strasno sam zajebala." -Govorila sam dok sam polako hodala ka njemu."Iskupila bih se za to kada bi mi dao priliku."-Umorno sam rekla i bila na ivici da odustanem.
Zeleo je da me poljubi, zeleo je da spava sa mnom ali to bi bilo sve.
Ne zeli da obnovi tu vezu. A ja zelim jer znam da ne bih ponovo zajebala stvari. Samo je trebalo da mi veruje."Ono sto ce nas unistiti je tvoj ponos." -Namrstila sam se i rekla dok sam prolazila pored njega.
Otisla sam u svoju sobu jer sam znala da mi nista nece reci."Gotova sam s ovim."-Rekla sam sama sebi. "Ako zeli neka prizna."-Odustala sam od igrica i bacila se na krevet.
KAMU SEDANG MEMBACA
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomansaRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...