𝘱𝘢𝘳𝘵 8

778 23 1
                                    

"Sta? Nisam pijan."-Rekao je smireno jer je primetio da me rasplakao i vatra u njegovim ocima je splasnula.
"Izvini. Molim te podji sa mnom i objasnicu ti."-Kada je smanjio svoj bes, prosvestio se i video sta je napravio.

"Okej ali vodimo Angelu kuci. Idi po nju."-Obrisala sam suze i odlucila da ga poslusam da ne bi nastao jos veci problem. Dzejs je otisao nazad unutra a ja ostala ispred da cekam. Sveze je i to mi jako prija trenutno.

Kada sam ih videla da idu, usla sam u auto i sela. Sve vreme smo svi cutali a Dzejs je vozio sporo zbog mene.

"Cekaj Rouz!"-Trcao je za mnom kada smo usli u stan a ja zurila do svoje sobe. Stigao me je i stao ispred mene a ja odbijala da ga pogledam.
"Izvini ali samo se brinem. Tvoji roditelji su me zamolili da pazim na tebe i osecam se odgovornim."-Pokusavao je da se opravda i pricao je normalno, kao sto je trebalo i ranije da uradi.

"Je l' samo to u pitanju?"-Odlucila sam da ga pogledam i pricala sam ravnim tonom jer sam umorna.
"Da."-Posle par dugih trenutaka tisine i razmisljanja, dao mi je odgovor koji, na neki nacin, nisam ocekivala. Ili nisam zelela da cujem.

"On nije dobar za tebe. Drogira se."-Nastavio je da prica jer ja nista nisam govorila vec ga samo gledala. Ne znam da li je to istina, ne izgleda tako, ali nije cudno. Pola skole se drogira, realno.

"Ko si ti da odlucis ko je dobar za mene?"-Namrstila sam se i ljutito ga upitala. Nista mi nije odgovorio vec je samo skrenuo pogled.
"Nisam tvoja odgovornost i nisi mi potreban da me cuvas. Da ti nije palo na pamet da opet uradis nesto ovakvo! Drzi se podalje od mene."-Svaka moja rec je imala drugaciju vrstu mrznje i besa. 

"Jasno?"-Uhvatila sam ga za bradu i naterala da me pogleda dok sam kazipst preteci uperila u njega.
Gledala sam ga s prezirom i borila se sama sa sobom da ga ne udarim, ali nisam mogla da procitam njegov pogled. Vatra se ponovo pojavila ali ju je pazljivo kontrolisao. Nesto u njegovim ocima me cinilo nervoznom i slabom, pa sam brzo otisla da ne bi on primetio.

Presvukla sam se i legla a Lili osetila da nesto nije u redu te dosla kod mene.
"Duso moja."-Mjaukala je kao da zeli da mi pomogne i pocela sam da joj tepam.
Lili je usisavala moju negativnu energiju i zadovoljno prela.

Bila sam jako ljuta, besna, razocarana i tuzna. Ne mogu izdvojiti jednu emociju. Htela sam da vicem i izudaram nesto. Zar moze biti toliki kreten?

meanwhile

"Sta se jebeno desava s tobom kretenu?!"-Trazio sam odgovor ali moj odraz u ogledalu nije saradjivao. 
Zasto sam jebeno to uradio? Rasplakao sam je. Nikada mi nece oprostiti. 
Moje misli mi nisu davale mira vec samo sve cinile jos gorim.

"Agh!"-Viknuo sam besno kada sam pesnicu zabio u zid ali samo nastetio sebi.
Zar je lose to sto brinem za nju? 
Mnogo razlicitih emocija koje su me izjedale iznutra mi nisu dozvoljavale da zaspim i pitao sam se da li ona spava.

.

.

.

"Rouz, nemoj da se naljutis sto cu ovo reci, ali preterujes."-Angela me optuzila kada sam im ispricala sve sto se desilo sinoc, dok smo sedeli napolje i cekali sledece predavanje.

"Slazem se. Mislim, nije u redu to sto je lagao i mogao je na bolji nacin da ti kaze da je Theo los, ali samo te brani. Boze, ne mogu da verujem da podrzavam Dzejsa."-Kada je Rik izgovorio zadnju recenicu i slozio se s Angelom, zgrozio se jer ne podnosi Dzejsa a sada govori da je on u pravu.

"U pavu je, Theo nije dobar za tebe."-Posto im nisam odgovarala i samo ih nervozno posmatrala jer nisu na mojoj strani, Angela je pokusala da se odbrani.

"Ok, pustimo mene da odlucim o tome. Zao mi je sto si zbog nas otisla sa zurke."-Odlucila sam da promenim temu jer se ocigledno nismo slagali ali mi je bilo neprijatno da pricam o tome jer nismo zvale Rika da ide sa nama. Nije da nisam htela vec znam da Dzejs ne bi pristao na to, a i nisam imala vremena.

"Drago mi je da jeste! Uradila sam kao sto si rekla. Priblizila sam se i igrala s nekim likom ali nije uspelo. Pogledao je jednom, bukvalno slucajno, a zatim izasao."-Govorila je to ljutito i ocigledno se kajala sto me poslusala dok je stiskala flasicu koju ima u rukama i stvarala neprijatan zvuk.

"Pa, kada je Dzejs otisao unutra po tebe, ja sam videla Luku kako izlazi i delovao je pomalo besno. Ne bih rekla da je to slucajnost."-Kada je Rik oteo Angeli flasicu i taj zvuk nestao, rekla sam joj sta sam videla ali mi nije bas verovala. Verovala je da sam ga videla ali ne i da je ona razlog tog raspolozenja.

"Zasto vi devojke uvek birate lose likove koje ne mozete da imate umesto onih koji bi dali sve da budu sa vama? Nikada vas necu razumeti, drago mi je da sam gej."-Rik je bio zbunjen nasim razmisljanjem i pokusavao je da shvati ali je odustao jer nije uspevao.

Videla sam Thea nedaleko od nas i rukom je pokazivao da odem kod njega.
"Hej."-Rekla sam sramezljivo jer sam se osecala jako lose zbog scene od sinoc.
"Hej."-Rekao je veselo i shvatila sam da nije ljut, sto mi je dosta olaksalo.

Kada sam primetila da se njegovo raspolozenje promenilo, okrenula sam se i pogledala te shvatila i zbog cega je delovao besno. Dzejs se priblizavao sa Lukom i nadala sam se da ce samo proci pored nas, bez stajanja.

Moje srce se ubrzalo jer je ovo prvi put kako ga vidim od sinoc. Trudila sam se danas da ga ne sretnem i rano sam otisla od kuce. Moja ljutnja je i dalje sveza i jaka pa cini da mi svi organi gore iznutra.
Izgleda bledo i nenaspavano, gore od mene. Kada je prosao na metar od mene ni ne pogledavsi me, srce mi je zastalo na sekund jer sam strahovala da ne napadne Thea opet.

"Pusti ga, molim te."-Uhvatila sam Thea za ruku trudeci se da ne podje za njim i sada on njega napadne jer je izgledao kao da ce to uraditi.

























ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛOù les histoires vivent. Découvrez maintenant