part 4

317 6 0
                                    

Mark se i dalje dvoumio ali nisam mu dala mnogo vremena da razmislja te ga poljubila polako. Nakon sto sam dotakla njegove usne, zastala sam na kratko da vidim da li zeli da nastavi. Snazno me privukao ka sebi i uzvratio sa puno strasti.

Dok me ljubio zaboravila sam na sve osim nas.
Nije prvi decko kog ljubim nakon Dzejsa ali je definitivno drugacije i intenzivnije. Verovatno alkohol radi svoj posao.

"Stani. Videce nas neko."-Morala sam da prekinem divan momenat jer je on ocigledno zaboravio da smo u wc-u i da neko moze da udje svakog casa.

"U pravu si, idemo nazad na zurku."-Rekao je nakon sto me jos jednom poljubio.
"Idi ti, ja cu da dodjem s Rikom i Angelom da ne bi bili sumnjivi."-Rekla sam dok sam pisala njima poruku da vidim gde su.
Mark je otisao a oni se brzo pojavili te smo mu se pridruzili.

"Boga mi, imas veoma slatke nove drugare."-Rik se smeskao dok je gledao ka Krisu i ostalima, a Angela se slozila.
"Oni su zabranjena zona! Mozete biti samo prijatelji."-Upozorila sam ih i bila ozbiljna a oni prasnuli u smeh. Pretpostavljam da to znaci da me nece poslusati.

"Hej. Nisam te pitala nista za Luku. Sta se desilo sa vama nakon sto sam otisla? Ne vidim ga ovde."-Nisam se ni setila ranije da je pitam jer sam totalno zaboravila na njihovu situaciju. Tek sada sam primetila da neko fali pored Dzejsa.

"Ne znam...i on je otisao tada i nije se vise pojavio."-Ispila je pice i nasmejala se. Mogla sam primetiti da sam je presekla ovim pitanjem i da je to bolna tema.

"Ja cu otici pre nego sto stignes da me ista pitas za Erika."-Rik je rekao kao iz topa kada sam se okrenula ka njemu, a zatim brzo pobegao negde.

"Zar se toliko toga izdesavalo dok nisam bila tu?"-Bila sam zbunjena jer se sve promenilo I nista nije onako kako je bilo kada sam otisla.

"Da. Jedino ovaj ovde je normalan." -Rekla je Angela smoreno i rukom pokazala na Marka.

"Onda me jos uvek nisi upoznala." -Mark se ocigledno nasalio, i sam je znao da je prava dobrica.

Ubrzo se zurka I zavrsila te smo otisli kuci. Dzejs nije bio tamo a nije dosao ni kasnije. Verovatno je spavao kod svoje nove devojke.
Na samu tu pomisao su me prosli zmarci. Cudno mi je da ga vidim s nekom drugom nakon svega.

.
.
.

Probudila sam se kasno I prespavala veci deo dana. Svakako nemam sta drugo da radim, pomislila sam.

Jedva sam ustala i pocela da spremam dorucak uz pesme. Sama sam kuci pa sam se opustila.

"Dolazim na vreme za rucak."-Radovao se Dzejs kada je dosao napokon kuci.

"Dorucak zapravo."-Rekla sam sanjivim glasom i nastavila da pravim pastu.

"Opa! Burna noc, ha?"-Zacudio se kada je shvatio da sam se tek sada probudila  i nastavio je konverzaciju.

"Pa i ne bas. Samo sam bila umorna." -Na trenutak sam se prepala da je mozda saznao za mene i Marka ali sam pokusala da to sakrijem.

"Vidi.. Zelim da znas da smo okej." -Prekinula sam tisinu jer nisam mogla vise da cekam na njega da zapocne tu temu.

"Znam da imas novu devojku i u redu sam s tim."-Okrenula sam se i po prvi put ga pogledala u oci.

"Trebalo je da ti kazem ali nisam znao kako.."-Bilo mu je jako neprijatno i krivo.

"Razumem te."-Prekinula sam ga.
"Nije mi bilo bas svejedno, logicno. Trebace mi malo vremena da se naviknem ali u redu sam s tim. Ne moras da brines zbog mene."-Apsolutno sam se trudila da mu olaksam ovu situaciju, da se ne bi osecao lose.

Nastavio je dalje, razumem to.
Mozda mi se ne svidja bas ali razumem.
Istina je da sam ovako fina trenutno samo zato jer osecam krivicu jer sam sinoc bila s njegovim drugom.
Da nisam verovatno bih bila ljuta sad na Dzejsa.

"Hvala ti na razumevanju, stvarno." -Dzejsu je odmah bilo lakse i sada je vec postala normalna atmosfera.
Mogla sam videti u nacinu na koji me gledao kako mu je to sto sam puna razumevanja jako znacilo.

"Sve je to u proslosti sada."-Progutala sam knedlu i rekla te se brzo okrenula jer nisam vise mogla da ga gledam smireno.

"Dodji, spremno je."-Rekla sam dok sam spremala sto.

.
.
.

Proslo je dva dana a nisam se ni cula ni videla s Markom.
Sta ako se on toga cak ni ne seca?

"Halo! Tebi govorim. Koji kupaci bi mi vise odgovarao?"-Angela na koju sam potpuno zaboravila me izvukla iz svojih misli dok mi je mantala nekim stvarima ispred lica.

"Taj."-Rekla sam nakon sto sam bacila brzi pogled na stvari, pokazujuci na ljubicasti kupaci.

"Ali ovaj je lepsi."-Angela je zelela drugi kupaci koji se meni uopste nije dopao.

"Ljubicasta boja ide savrseno uz tvoje plave oci i smedju kosu. Uostalom, zasto me pitas ako neces i da me poslusas?" -Malo sam bila nervozna te joj tako I odgovorila a zatim odmah zazalila.

"Izvini, nije mi dan."-Odmah sam se izvinila jer mi je bio zao sto sam joj se tako obratila bez razloga.

"Sta se desava?"-Sela je pored mene i bila spremna da slusa.

"Rekli smo nema vise tajni."-Posto nisam progovarala, Angela me podsetila na nase obecanje.

"Tehnicki, vi ste to prekrsili."-Prevrnula sam ocima ali me ona osinula pogledom te sam odlucila da ipak pricam.

"Mozda sam se one neci spetljala s Markom i nisam ga ni videla ni cula od tada."-Kada sam to rekla nekome bilo mi je veoma cudno. I dalje razradjujem u glavi ono sto se desilo.

"Molim?! Jesi luda, on je Dzejsov drug!" -Ustala je i viknula iznenadjeno i zaprepasceno.

"Ne mora to ceo trzni centar da zna!" -Rekla sam ljutito i povukla je za ruku.

"Izvini, zatecena sam. Oh, opasna si. Definitivno si uzvratila jako."-Kratko je bila zatecena a zatim je pocela da uziva u ovome i smeje se.

"Angela! Nisam to uradila s tom namerom. S njim sam oduvek bila u dobrom odnosu, za razliku od ostatka njihove grupe."-Govorila sam iskreno ali me ona sumnjicavo gledala.

"Pricali smo, pili.. Desilo se."-Dok sam pricala mucala sam po malo i pocrvenela.

"Oh Rouz, da li se on to tebi dopada?" -Sada se uozbiljila i pocela da me drma rukama.

"Ne."-Rekla sam ljutito i sklonila njene ruke sa sebe.

"Nadam se! Znas da vi nemate nikakve sanse, zar ne?"-Govorila je brutalno iskreno, nerazmisljajuci o tome kako ce njene reci uticati na mene.
A moram da priznam da su pomalo bolele.

"Ne svidja mi se."-Rekla sam odlucno i brzo otisla od nje.
"To je bila jedna noc, mozda se nece ni ponoviti. Mark ne bi tako nesto radio Dzejsu iza ledja."-Trcala je za mnom I nastavila da prica o tome.

"Shvatila sam! Dosta o tome."-Rekla sam ljutito i okrenula se ka njoj.
Prekinula me poruka koja je stigla.
"Mora da me zezas."-Prosaputala sam ljutito kada sam procitala.

ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛDonde viven las historias. Descúbrelo ahora