Sedela sam na terasi i pusila cigaretu.
Proslo je par dana a stvari su i dalje iste. Slabo se cujemo, nismo se ni videli od tad.
Uzdahnula sam i zabacila glavu pozadi."Jesi li jela?"-Vikao je Dzejs koji je izlazio iz svoje sobe.
"Jesam, ostavila sam i tebi."-Viknula sam kako bi me cuo.Dzejs je stavio u mikrotalasnu da podgreje i dosao kod mene.
Upitno sam podigla obrvu jer me je zbunjeno posmatrao."Jesi li nervozna?"-Upitao je oprezno.
Zbunjeno sam ga pogledala i slegla ramenima.
"Pa.."-Dodao je dok je privlacio stolicu da sedne. "Ceo stan je u potpunosti ociscen.""Hoces da kazes da cistim samo kad sam nervozna?"-Uvredjeno sam upitala.
"Moras li bas sve da okrenes onako kako zelis?"-Isfrustrirano je puhnuo."Primetio sam da ti ciscenje pomaze kada si nervozna ali nista nisam govorio."-Dodao je nesigurno i pogledao nebo. Izbegavao je da me gleda koliko sam shvatila.
"Da, uhvatio si me."-Popustila sam i priznala. Posmatrala sam njegovu kosu koja je leprsala na povetarcu dok me nije pogledao. Tada sam paznju usmerila na njegove oci.
Gledali smo se u tisini. Delovalo je kao da zeli da mu pricam ali nista nije govorio a ja nisam zelela da sama krenem jer nisam znala da li ga zanima.
Dok smo se i dalje nemo posmatrali, osetila sam tugu jer ne mozemo da pricamo kao ranije.
Mislim da je to primetio jer sam tada skrenula pogled."Prijatno."-Rekla sam kada se oglasila mikrotalasna.
Dok je odlazio, kucala sam poruku Marku. Pitala sam ga da se vidimo i nestrpljivo cekala odgovor.Nasmejala sam se ironicno kada je odgovorio da ne moze.
Otac je uzeo njegov auto a brat mu ne da svoj.
Mozda to jeste istina ali ne menja cinjenicu da svakako nije zeleo da me vidi."Ova sveska je za tebe."-Pokazala sam rukom na sto kada sam usla u dnevnu sobu.
Podigao se malo sa stolice kako bi bacio pogled.
"Stvarno?"-Upitao je punim ustima.
Mogla sam da vidim u njegovim ocima da se radovao."Kakva bih osoba bila kada bih je zadrzala kada znam da ti vise volis Capetana Americu?"-Podigla sam ruke i rekla a on se nasmejao. "Hvala."
Ocesljala sam se i presvukla. Morala sam da izadjem inace bih bila sjebana.
Kris i momci imaju pizza vece i odlucila sam da idem."Mozda se necu vratiti."-Obavestila sam ga dok sam obuvala patike a on me iskulirao.
.
."Mislila sam da cemo sami praviti pice a ne samo ispeci kupljene." -Nezadovoljno sam rekla i udarila Krisa kada sam usla u kuhinju.
"Mi smo je napravili."-Noah je rekao dok je klimao glavom.
Prisla sam mu i povukla ga za obraz. "Nisam bas toliko glupa.""Na ovoj pici samo ima paradajz sos i sir."-Daniel je viknuo razocarano kada je pogledao.
"Pobogu, kao da nemamo nista u frizideru. Stavite sta god zelite." -Isfrustrirano je rekao Kris i napustio kuhinju.
"Stavite sta zelite."-Ja i Noah smo ga imitirali a Daniel se smejao.
Vrisnula sam kada se Kris vratio u kuhinju i krenuo ka nama.
Noah je krenuo da trci oko stola a za njim i ja."Zezali smo se."-Vikala sam uplaseno i krila se iza njega dok nas je Kris zadovoljno posmatrao s druge strane stola.
"I ja se zezam."-Rekao je pokvareno i brzo potrcao ka nama. Noah me je gurnuo ka njemu a on pobegao. "Izvini duso."-Vikao je dok je bezao a ja vristala.
Kris me je scepao i poceo da me golica. Oborio me na pod i pokusavala sam kroz smeh da ga gurnem sa sebe.
"Necu.. nikad.. vise."-Vikala sam dok mi je suza tekla niz lice a on se smilovao i pustio me.
ČTEŠ
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...