part 30

826 25 15
                                    

"Druzili su se ranije, sigurna sam da nije velika stvar. Provericu ja to s njim. Hvala ti sto si me obavestila."-Iako nisam ni malo bila smirena i opustena zbog toga, htela sam da tako bar zvuci.

Sta, dodjavola, ima on da prica sa njom? Znamo svi da nisu bili samo drugovi. I jos da mi ne kaze nista o tome?

Nadala sam se da nisam toliko crvena koliko gorim iznutra. Ubicu ga.

Bila sam spremna na svadju i nisam se trudila da se smirim.
Usle smo unutra i u masi ljudi nisam mogla da ga pronadjem.

Spazila sam Angelu, Leona i Rika te smo prisle njima.
"Hej, jesi video Dzejsa?"-Obratila sam se Riku i vratila ga u realnost. S obzirom na to da su i Leon i Angela ovde, pretpostavila sam da jos nije rekao za prevaru.

"Ne vidim ni jednog od njih."-Rekao je s odredjenom dozom nervoze u glasu dok je ispijao pice. Shvatila sam da je to zbog Erika.

"Jebeno reci vise! Ako to ne uradis veceras, ja cu to uraditi. Ne zelim vise da krijem to."-Veoma ljutito sam mu to rekla i, iako je bilo s razlogom, znao je da jos nesto nije u redu zbog mog ispada.

Ugledala sam Dzejsa u blizini i ljutito se zaputila ka njemu.
"Hej ti."-Kada me necija ruka povukla, okrenula sam se i ugledala Krisa, mog zgodnog heroja.

"Hej. Nisi me potrazio."-Bila sam prijatno iznenadjena kada sam ga videla. Odlucila sam da na trenutak zastanem i popricam s njim. Nece mi Dzejs pobeci.

"Nisam bas uspeo da te nadjem ali drago mi je da sam sada naisao na tebe. Sada mozemo da razmenimo brojeve, profile..."-Pustio je moju ruku i nervozno pocesao potiljak. To sto je bio nervozan i nespreman mi je govorilo da govori istinu.

"Kris, obecavam ti da cu te pronaci kasnije ali sada moram da idem."-Iako mi je bilo veoma drago, morala sam da idem. Nisam vise mogla da cekam obracun sa Dzejsom. 

"Dogovoreno."-Zagrlila sam ga na brzinu i nestrpljivo posla napred ka Dzejsu.
Nisam morala mnogo da hodam jer je on vec bio dosao ovde.

"Sta radis s njim?"-Rekao je ljutito dok je Krisa ubijao pogledom.

"Sta ja radim s njim?"-Kada sam to izgovorila, glasno sam se nasmejala i zbunila ga.
"Bolje pitanje, sta ti radis s Nikom?" -Prekrstila sam ruke i cekala objasnjenje dok sam se borila sa zeljom da mu osakatim lice.

"Sta?"-Par trenutaka je samo stajao i pravio zbunjene face a onda se namrstio i upitao zbunjeno. Pravio se da ne zna o cemu pricam.
To situaciju jos vise pogorsava!

"Molila bih za malo paznje."-Taman kada sam kaziprst uperila preteci u Dzejsa, neko je progovorio na mikrofonu i zaustavio pesme.

"Verovatno me svi vec znate ali ne znate ono sto imam da vam kazem." -Kada sam bacila pogled da vidim o kome je rec, ugledala sam Niku kako drzi mikrofon i pokusava da dobije paznju svih u prostoriji.

Toliko sam htela da iznabadam Dzejsa ali sam morala da sacekam i vidim sta to Nika ima da kaze. Sigurna sam da nije nista dobro.
Sta vise, imala sam los osecaj.

"Neke osobe su zaboravile ko sam ja pa, ocigledno, moram da ih podsetim, naravno ne rado. Vi ostali ovo shvatite kao upozorenje."-Pricala je to sva ponosna i glumila da je neko i nesto, kao i obicno.

Pogledala sam Angelu i Rika ali su i oni mene upitno gledali. Pogledala sam Dzejsa koji je takodje, navodno, zbunjen.
Izgleda da niko ne zna sta je u njenoj glavi.

"Svi bi trebalo da pazimo sta radimo jer, koliko god jako pokusali da zaboravimo, nasa proslost i tajne nas prate. Nasa draga drugarica Rouz bi nam mozda mogla reci bolje o tome." -Nisam previse obracala paznju na njen govor dok nije spomenula mene. Kada je pokazala ka meni, svi su poceli da pilje u mene.

ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛOù les histoires vivent. Découvrez maintenant