part 21

301 6 0
                                    

Sutra nakon ucenja sam se cula sa Rikom i Angelom da idemo na kafu jer se nismo bas vidjali osim na zurkama.

"Jesi li dobro?"-Provirila sam na Dzejsova vrata kako bih proverila da li je okej.

"Jesam."-Kratko je odgovorio i nije makao pogled s telefona.
"Jesi li popio lekove?"
"Jesam."

Imala sam osecaj da sam naporna te nisam vise nista pitala.

.
.

"Trebalo bi cesce da bude prehladjen." -Rik se nasmejao nakon sto sam im ispricala o Dzejsu i skorasnjim dogadjajima.

"To sam i ja rekla!"-Rekla sam te otpila gutljaj svog energetskog pica.

"Preskacemo jedan ozbiljan deo." -Opomenula nas je zatecena Angela.
"Gadjala si ga casom."-Naglasila je.

Mahala sam rukom pokusavajuci da objasnim ali sam ostala bez objasnjenja.
"Zasluzio je."-Rik je slego ramenima i podrzao me.
Bacila sam mu pet a Angela nas pogledala kao da smo ludi.

"Ranije niste bili toksicni, sada jeste." -Angela je pokusavala da bude glas razuma.
"Zbog nje."-Rik je uperio prstom u mene a ja ga udarila slabo.

"Da ali to ce prestati kada budemo zajedno."-Zavalila sam se u stolicu i rekla sva sigurna. Verovala sam da ce tako biti.
"I zato sada necu odustati tako lako." -Dodala sam odlucno.

"Ali Angela ne sme vise da se napije da ne bi morala da je branis vec da se fokusiras na Dzejsa."-Rik je dodao kroz salu a Angela pocrvenela.
Ponovo sam udarila Rika a on se pobunio.

"Cuvam ti ledja, slobodno."-Namignula sam joj a ona se opustila.
"Zao mi je, Rik mi je rekao da zbog toga imas problem s Krisom i momcima." -Govorila je potisteno a ja sam odmahnula rukom.

"Sve je kul, ne mogu oni da budu ljuti na mene."-Slegla sam ramenima.
I to je istina.

secanje

"Izvinite."-Rekla sam cim su se otvorila vrata i uplela sam prste te ruke prislonila usnama.

"Ovo je novo."-Kris je viknuo kako bi ga ostali culi i okrenuo se ka njima.
"Pa kako da ne prihvatimo ovo prvo izvinjenje?"-Ponovo je vratio pogled na mene.

Nasmejala sam i pao mi kamen sa srca.
"Sada je red na nas pretpostavljam." -Rekao je Daniel kada sam usla unutra i ustao.

"Pretpostavljam da smo malo burno reagovali.."-Govorio je Kris i cesao se po potiljku. Zbunjeno sam ga posmatrala a on izbegavao kontakt ocima.

"Da."-Dodao je Daniel dok mi se priblizavao. "Mislim, to nije bilo nista u odnosu na ono sto si nam priredjivala pre par meseci."
Zagrlio me je i zezao a ja se nasmejala.

"Da li se secate onih batina ispred kluba Fenix?"-Kris je rekao i prasnuo u smeh.
"Jos me boli kada se setim."-Prestao je da se smeje kada se setio bola.

Rasirio je ruke da i njega zagrlim u znak pomirenja. Snazno sam ga zagrlila i ispustio je krik.

"Ja se secam."-Nezadovoljno je rekao Daniel. "Ali ovaj debil je pobegao i prosao bez batina!"-Uperio je ljutito prstom u izdajicu jer je josuvek bio ljut zbog toga.

"Nisam ja kriv sto vi sporo trcite!" -Branio se Noah kroz smeh.

"Bio sam na podu! Nisi se vratio po mene, po nas!"-Daniel je trcao ka njemu kako bi ga napao a on ustao s kreveta da pobegne.

"Cak je Rouz pokusala da ih spreci dok su nas sutirali."-Razocarano je rekao Kris dok smo gledali kako se jure po sobi.

"I nokautirali su i nju! To mi je bio znak od Boga da bezim!"-Govorio je dok je trcao i umirao od smeha.

ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛWhere stories live. Discover now