part 11

290 6 0
                                    

Proslo je nekoliko dana, a ja i Dzejs od one noci nismo bili bliski. Bili smo na distanci iako smo bili jedno pored drugog.

S druge strane, ja i Majk smo se odlicno slagali. Josuvek je bio kod nas i nije mi smetao. Pocela su predavanja pa sam malo manje izlazila jer sam bila umorna. Vidjala sam se tu i tamo s Markom ali smo se poprilicno culi.

"Ti znas da sam ja bila protiv toga ali mislim da se Danielu svidjas."-Kada se predavanje zavrsilo iskoristila sam priliku da pricam s Angelom.

Uopste mi se nije svidela ideja da ona izlazi s mojim drugom jer znam kako ce se to zavrsiti, ali sta sam mogla. Danielu se ocigledno svidjala.

"Oh, on je presladak."-Rekla je iskreno i zlocesto se nasmejala.

"Srecnice."-Rik je prevrnuo ocima jer je zavideo Angeli.

"Mada, ne znam. Nisam trenutno raspolozna za bilo sta. Neka sve ide spontano."-Govorila je dok je stavljala knjige u ranac ali mi je bila sumnjiva. Kao da nesto krije.

"Da li je i tebi cudna?"-Iskoristila sam priliku kada je ona otisla te sapnula Riku.

Nista mi nije odgovarao vec samo pravio cudne grimase.
"Govori! Rekli smo nema vise tajni." -Shvatila sam da nesto zna te sam ga udarila ljutito i terala da mi kaze.

"Okej! Nisam siguran, nista mi nije rekla ali mislim da je podelila nekoliko lepih trenutaka s tvojim bratom."-Rik je saputao dok je pazljivo ocima posmatrao da li je Angela u blizini.

"Molim?!"-Viknula sam zaprepasceno a on me udario jer sam bila glasna.
"Molim?!"-Ovog puta sam se stisala i namrstila.

"Odvratno! Ona i moj brat? Ne mogu." -Pravila sam zgrozene face jer i jesam bila zgrozena. Mogla sam da ih zamislim i nije mi bas islo.

"Ne kazem da je nesto bilo izmedju njih. Verovatno nista vise od pogleda, osmeha, flerta.."-Rik je pokusavao da se izvuce dok smo napustali faks i polako se priblizavali Angeli.

"Da ali ce verovatno biti."-Dodala sam tiho i brzo zavrsila recenicu pre nego sto smo se priblizili Angeli.

.
.
.

Nisam isla na predavanja par dana jer se blizio kolokvijum pa sam to vreme provela kod kuce spremajuci ga.
Nisam ni izlazila iz sobe osim kada sam morala do kupatila.

"Udji."-Rekla sam kada sam cula da neko kuca i sklopila knjigu.

"Zelis li da idemo da jedemo negde?" -Majk je stajao na vratima ocekivajuci brzinski odgovor.

Trebalo mi je par trenutaka da razmislim da li sam gladna ili nisam. Svakako sam umorna da bih isla negde.

"Jok, moraces da nadjes nekog drugog." -Govorila sam dok sam skidala naocare i protrljala svoje oci jer mi se mutilo od silnih brojeva i slova.

"Nisi jela ceo dan."-Posmatrao me zabrinuto, sumnjao je da nesto nije u redu.

"Spremicu nesto na brzaka. Mogao bi da mi kupis cokoladno mleko. Negde sam procitala da ono daje vise energije nego energetska pica."-Ustala sam i pocela da trazim odecu i peskire za kupanje, kao znak da treba da ode.

"U redu, kako kazes."-Nije bio naporan i odmah je otisao.

Dok sam se kupala razmisljala sam o tome kako se ja i Mark u poslednje vreme ne cujemo bas mnogo. Nismo ni izasli dugo. Nisam planirala ja da ga zovem, cekala sam da on pozove.

Nisam bila gladna ali sam morala malo da jedem kako bi mucnina prestala.
Bila sam tako zbunjena i smorena jer me ucenje ubilo u pojam.

"Hej."-Rekao je Dzejs sasvim normalno kada je izasao iz svoje sobe.
"Cao."-Uzvratila sam tiho jer nisam imala snage.

"Mislio sam da si mrtva. Nisam te ni cuo ni video ovih dana."-I dalje je pricao istim normalnim tonom dok je setao u kuhinji.

"Ucila sam."-Rekla sam mrzovoljno i ustala da pocistim lom koji sam napravila dok sam jela.

"Imas pravo i na odmor."-Nije izgledao previse zabrinuto ali mi je ipak dao savet.

"Ovo sada je odmor."-Odgovorila sam samo jer sam morala i on je shvatio da mi se ne prica.

Samo je klimnuo glavom te zagrizo jabuku koju je drzao u rukama.

"Je l' bi imala nesto protiv da Marina dodje kod mene veceras?"-Kada me to pitao shvatila sam zasto se ponasao i izgledao nervozno.

Kada sam to cula, kao da sam se probudila. Osetila sam mucninu, kao da cu povratiti svakog casa.

"Svakako bi mi bili u mojoj sobi ali ako je to tebi cudno ili nelagodno.." -Nastavio je da prica pokusavajuci da izgladi situaciju jer sam ja cutala ali sam ga tada prekinula.
"Naravno. Ovo je tvoj stan koliko i moj, ne treba ti moja dozvola."

"Znam da mi ne treba ali sam hteo da pitam. Ne zelim da ti bude neprijatno zbog nas."-Gledao me pazljivo dok je govorio ali sam ja bezala jer mi je bilo previse neprijatno voditi ovaj razgovor.

"Ne, naravno. Marina je gotivna devojka a izmedju tebe i mene niceg nema vise."-Trudila sam se da zvucim normalno jer sam govorila istinu ali sam se plasila da od nervoze i neprijatnosti zvuci drugacije.

Kada sam to izgovorila morala sam da ga pogledam. Nemo me posmatrao par sekundi a zatim klimnuo glavom.

"Svakako izlazim veceras, mozda se ja i ona necemo ni videti."-Sva ova napetost me naterala da slazem. Odmah sam se pokajala jer sam to rekla.

Otisla sam brzo u svoju sobu i pozvala Marka.

"Hej."-Rekla sam nervozno cim se javio.
"Hej."
"Sta radis veceras?"-Cim se oglasio odmah sam presla na stvar.
"Izlazim s drustvom, izvini."-Smracilo mi se kada sam cula njegov odgovor.
Osecala sam se veoma glupo iz nekog razloga.

"Nema veze, drugi put."-Pokusala sam da ne pokazem koliko me to pogodilo.
"Nadam se da ces naci drustvo."-Rekao je to iskreno i znala sam da ni njemu nije bas prijatno trenutno.

"Mogu da nadjem drustvo uvek, samo ako ti ne smeta."-Rekla sam kroz salu ali sam htela da vidim njegovu reakciju.

"Ne smeta mi, zasto bi mi smetalo." -Rekao je to veoma odlucno i ravno ali je njegov osmeh bio pomalo cudan.

"U redu."-Nasmejala sam se iako mi nije bilo do smeha i prekinula vezu.

Nije mi se dopao njegov odgovor. Htela sam da bude ljubomoran, to bi mi pokazalo da mu je stalo bar malo.
S druge strane, nema smisla da bude ljubomoran kada smo samo drugari.
U problemu sam.

Znala sam da su Rik i Angela negde izasli te sam ih pozvala kad sam se spremila.
Posla sam ka njima i, na svu srecu, nisam srela Marinu kada sam odlazila.

"Izvinite gospodjice, da li se poznajemo?"-Rik se pravio da me ne poznaje kada sam stigla u klub.

"Hm, poznata mi je od nekud."-Angela je nastavila sa tom igrom koju je Rik zapoceo dok sam ja samo prevrtala ocima.

"Ucila sam, kreteni."-Rekla sam ljutito dok sam ih grlila.

"Onda ce ti ovo dobro doci."-Rik se namrstio jer je znao kakve su to muke i pruzio mi casu.

"Mm vodka."-Nasmejala sam se i eksirala.
"Idem po jos."-Angela me ponosno gledala dok sam ispijala te otisla po jos.

Jako malo alkohola mi je trebalo da me uhvati jer sam bila umorna.
Zabavljala sam se sve dok nisam ugledala Marka s nekom devojkom.
Laktom se naslonio na njeno rame a ona ih je slikala.

Bes je strujao kroz mene i suzdrzavala sam se da ne napravim neku scenu.
Rik me cudno pogledao jer je shvatio da nesto nije u redu. Kako i ne bi shvatio kada mi je doslovno izlazila para iz usiju.

.
.

Izvinjavam se jer kasnim s nastavkom ali na moru sam.
Kisses 💕

ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛWhere stories live. Discover now