"Deluje okej a i David garantuje za njega."-Tata je prevrnuo ocima i jedva izgovorio sve to, i dalje ne izgovarajuci da pristaje.
"Deluje okej? Pobogu ocarao te je!" -Majk se mnogo smejao i po pogledu koji mu je otac uputio zakljucila sam da je to istina ali ne zeli da mi to znamo.
"Kako molim?"-Napravila sam cudnu grimasu kakvu uvek pravim kada ne mogu da poverujem u nesto i kada sam zbunjena.
"Nije tacno! Vidim da nije los, to je sve."
-Otac je poceo da zamuckuje i pokusava da se opravda dok ga je oblivao znoj a mi umirali od smeha."Oh, dragi. Totalno te oborio s nogu. Trenirao je americki fudbal, duhovit je, svira gitaru. Sta je jos potrebno da mu se dopadne?"-Majka je prisla ocu i zagrlila ga dok je sve to pricala da se ne naljuti jos vise.
Nije ni cudo sto se dopada ocu. Moj otac je trener americkog fudbala i jako ceni muziku."Izgleda da mi se posrecilo."-Bila sam zadivljena jer, s obzirom na to kakav sam baksuz, ocekivala sam nesto sasvim drugacije.
"Slazem se. Decko gori. Sigurno ce se razocarati kad vidi tebe."-Majk me ponovo prozivao i imala sam zelju da mu iskopam oci ali sam se fokusirala na to sto je rekao.
"To mi se ne svidja."-Rekao je ljutito otac i odmah me ustrelio pogledom.
"Ne brini, fakultet je jedino sto me zanima trenutno."-Zabrinula sam se da me nije pogled odao da mi se zapravo svidelo to sto je Majk rekao te pokusala da se izvucem.
"Stvarno je zgodan. Molim te da se pazis."-Kada sam otisla u svoju sobu, moja brizna majka je dosla da popricamo.
"Mama, ne brini. Znam da se cuvam. Nisam glupa."-Nasmesila sam joj se nezno dok sam pripremala jos par stvari koje su ostale.
"Kada se covek zaljubi njegov nivo inteligencije se drasticno smanji, naucno dokazano."
"Ja se ne zaljubljujem, znas to." -Podsetila sam je na cinjenicu koju je zanemarila i uzela pidzamu koju mi je pruzala.
"Ja cu te odbaciti sutra ali cu morati odmah da se vratim. Posao ceka."-U redu je da ode brzo ali tek nakon sto me uputi u koriscenje nekih stvari u stanu.
"Sidji na veceru, da malo provedemo vremena zajedno."-Potvrdno sam klimnula glavom i ona je otisla.
.
.
.David nas je docekao i rekao da Dzejs, lik s kojim cu ziveti, nije tu ali ce doci uskoro.
Uputio me je, pomogao nam sa torbama a zatim otisao.
Na ulazu u stan nalazio se mali hodnik. Okacila sam jaknu i paznju mi je privuklo lepo zlatno ogledalo. Moram se slikati ovde.
Zatim sledi velika soba. S desne strane kuhinja a s leve dnevna soba. Sve je izgledalo sjajno, mnogo vise nego sto sam ocekivala kada sam trazila stan.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...