"Jesi li luda? Ne mozes sama ici nakon sto te Dzejs dovezao ovde i ostavio samu, pred celom skolom."-Jako niska devojka, niza cak i od mene, ljupkih plavo-zelenih ociju mi se obratila kao da se vec poznajemo.
"Znamo se odnekud?"-Pitala sam zbunjeno i polako sklonila njenu malu ruku sa sebe dok me je posmatrala kao neku budalu i vrtela glavom.
"Ne jos. Ja sam Angela, tvoja nova prijateljica i tvoj licni telohranitelj."-Jako je ljubazna i simpaticna, ali kako moze i pomisliti na to da tako mala moze da me zastiti cak i od pauka?
"Ja sam Rouz."-Ljubazno sam rekla dok smo nastavile zajedno da hodamo ka ulazu. Iako je ocigledno pomalo blesava, to mi ne predstavlja problem, a i verovatno je jedina drugarica koju cu naci.
"Pa, da li ste ti i Dzejs?"-Tu se zaustavila jer je znala da cu znati na sta misli.
"Ne, mi smo cimeri."-Rekla sam to opusteno, kao sto bih i bilo sta drugo rekla, jer nisam tome pridavala neki znacaj kao ona.
"Zivis sa Dzejsom?!"-Viknula je iznenadjeno i zaprepasceno pa su svi pogledali u nas jer je prostorija vec bila poprilicno puna.
"Dodjavola! Smiri se devojko."-Kada smo sele prosiktala sam jer ne volim da privlacim paznju na sebe, nimalo.
"Je l' popularan ili nesto?"-Pitala sam zbunjeno i zainteresovano.
"Pa..ovo je mala institucija, ovde smo svi popularni. Cak i kada bi mene neko dovezo u skolu, to bi bila glavna tema dok ne naidje neka druga osoba za tracarenje."-Angela je pokusavala da mi objasni kako to ovde funkcionise i osecala sam se kao neko glupo dete."Ja dolazim iz malog mesta ali kod nas nije bas tako. Imala sam malu grupu ljudi s kojima sam izlazila i to je to. Nismo bas bili umesani u drame, traceve.."-Tiho sam pricala kako nas ne bi izbacili a ona me pomno slusala.
"Mozda je bolje tako ali ne i zanimljivije. Navikni se na to da ovde ne mozes da ostanes u senci niti da bilo sta sakrijes."-Verujem da je Angela bila iskrena dok mi je pricala ali me je pomalo I plasila.
.
.
.
"Dodjavola!"-Opsovala sam kada sam utrcala u stan jer mi se toliko piskilo da sam mislila da necu izdrzati.
Stan je otkljucan ali su sva svetla ugasena. Mozda je Dzejs otisao kod komsija.
Nije me bilo briga ni za sta osim da brzo odem u kupatilo.Svoju torbu sam nosila sa sobom i dalje jer nisam imala vremena da je bacim u svoju sobu. Otvorila sam vrata i brzinom svetlosti utrcala unutra te se zabila u nesto. Nekog.
Kada sam videla ispred sebe polugolog Dzejsa sa peskirom oko pasa, prepala sam se i zaboravila na svoju potrebu.
Iako je kupatilo bilo puno pare moj pogled se zalepio za njegovo telo koje je privlacilo paznju.Razrogacila sam oci od straha, iznenadjenja i neprijatnosti kada sam ugledala njegove trbusnjake i grudi na kojima se nalazi nekoliko kapljica vode. Instinktivno sam odmah posla unazad te udarila ledjima vrata i ispustila torbu dok me je on samo zadovoljno posmatrao.
"Ne ujedam."-Kada je to pakosno izgovorio, uputio mi je seretski osmeh i poceo da mi se priblizava dok sam udisala predivan miris muske kupke.
"Ne zelim da rizikujem."-Opustila sam glas i lice ali je moje srce i dalje brzo lupalo jer je on bio na milimetar od mene, potpuno nag.
"Izlazi!"-Rekla sam uzurbano i izbacila ga iz kupatila, ali nisam mogla da izbacim i sliku njegovoga nagog zgodnog tela iz svoje glave."Boze Rouz! Samo neke neprijatne situacije stvaras!"-Tiho sam pricala sama sa sobom i bila jako ljuta. Zasto se stalno sramotim pred njim?
"Kako je bilo?"-Upitao je radoznalo kada sam zavrsila sa tusiranjem i pridruzila mu se na terasi.
"Dobro. Stekla sam prijateljicu. Jako fina i slatka devojka, Angela."-Nisam se ustrucavala i htela sam da vodim ovaj razgovor s njim. Lepo je podeliti sa nekim utiske.
"Niska, plavokosa devojka sa mladezom ispod nosa?"-Govorio je dok je skidao koru sa banane a ja uzivala u prijatnom vremenu.
"Da. Ne cudi me da je znas. Nisam znala da si toliko popularan."-Sve vreme sam htela da mu nabacim nesto za popularnost i sada je bila prava prilika za to.
"Oh, cime su ti punili glavu? Sta su sve rekli o meni?"-Uopste nije delovao iznenadjeno vec kao da je to i ocekivao.
"Niko nista. Nije bilo tesko sama da zakljucim po pogledima svih tih ljudi danas."-Prevrnula sam ocima kada sam se setila toga ali on je i dalje bio fokusiran na svoju bananu. Pretpostavljam da njemu to nije novo kao meni.
"Znam skoro sve jer sam isao ovde u skolu nekad. Moj otac i sestra zive ovde."-Davao mi je logicno objasnjenje za to ali sam stekla utisak da to nije istina u potpunosti.
"Kako je bilo na treningu?"-Promenila sam temu jer sam shvatila da mi ne zeli da prica o tome i nisam htela da navaljujem.
"Dobro. Vracam se u formu polako."-Kada je zavrsio bananu ostavio je koru na stolu.
"Majmune."-Zezala sam ga jer je izgledao kao pravi musavi majmun dok je jeo."Hejteru."-Isplazio se i skupio oci kao i uvek kada ga zezam pa mi uputi preteci pogled. Samo sam ga iskulirala i nastavila da se mucim pokusavajuci da ocesljam svoju kosu od 3 metra.
"Sta volis da radis u slobodno vreme?"-Desni lakat je stavio na naslon stolice i oslonio glavu na dlan dok je pazljivo cekao moj odgovor.
"Volim da citam. Citam dosta."-Rekla sam dok sam mazila svoju malu crnu macku kada se popela na mene.
"Streberka."-Sada je on bacio hejt na mene i izazvao moj pogled.
"Ja volim da sviram gitaru."-Dodao je opusteno iako ja nisam nista pitala."O da, cula sam da te devojke zbog toga vole. Mora da dobro sviras cim se one loze jer od izgleda nema nista."-Slegla sam ramenima i htela da zvucim sto manje sarkasticno da bih ga vise pecnula.
"Oh, ok! Sutra idi sama u skolu onda."-Nadurio se i rekao ponosno kada je prekstio ruke ali nije znao da izgleda kao malo dete koje pokusava da izgleda ozbiljno.
"Moze, i onako ne zelim da me neka devojka prebije u wc-u zbog tebe."-Podigla sam Lili i ustala spremajuci se da odem.
"Ok, ti gubis."-Rekao je to odlucno dok mi je njegov pogled govorio da je siguran u to sto govori.
"Ne, dragi. Ti gubis."-Kada sam to rekla, sada sam ja njemu uputila siguran pogled i poljubac te otisla.
.
.
.
Odlucila sam da obucem tesnu majicu i tesne famerice. Ako me vec svi gledaju daj bar da izgledam okej. Kosa mi je bila malo kriva a cetka nije pomagala. Stavila sam maskaru i tonu parfema.
"Vise mi se svidja ta kombinacija."-Rekao je Dzejs kada sam usla u kupatilo i njegova faca je delovala pomalo zadivljeno dok se prskao parfemom.
"Pa onda mora da ti je zao sto te danas nece videti sa mnom."-Kada sam uzela labelo iz nesesera, namignula sam mu i pakosno se nasmejala te izasla.
"A Rouz, znas da sam se salio."-Govorio je dok je isao za mnom i trudio se da zvuci tuzno ali sam ga ja samo kulirala.
"Ne mozes da me izbegnes. Isti je put kojim idemo."-Nastavio je da govori kada smo obuli patike i izasli.
"Ne mogu? Gledaj me."-Rekla sam odlucno kada sam zakljucala stan."Mozda me kuliras i ne pricas sa mnom ali svejedno idemo zajedno u skolu."-Rekao je nakon moje duge tisine dok je pokusavao da isprati moj korak.
"Naravno."-Rekla sam sarkasticno i uputila mu kratak, kiseo osmeh kada smo bili na ulazu.
"Da li bih trebala da budem zabrinuta Dzejs?"-Upitala je radoznalo brineta koja nam je prisla i obratila se Dzejsu. Nije izgledala ljuto vec kao mrgud ali mogla sam da zakljucim da uvek tako izgleda. Njen osmeh je bio previse isforsiran da mi je bilo neprijatno.
ESTÁS LEYENDO
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...