"Dosao sam Dzejsu da donesem telefon. Zaboravio ga je danas."-Govorio je dok je ulazio i vadio telefon iz svog dzepa.
"On nije ovde. Malopre je otisao kod Nike i nece se vratiti veceras."-Za razliku od ranije, sada sam se potrudila da budem smirena da ne bih izgledala kao ludak pred Markom."Oh, okej."-Bio je iznenadjen time sto sam rekla i ostavio je telefon na sto.
"Je l' problem da ostanem ovde dok kisa ne prestane?"-Upitao je nesigurno i molecivo dok je stajao ispred mene skroz mokar."Ne, naravno. Naprotiv, bas bi mi dobro doslo drustvo. Kafa?"-Nisam mogla da ga odbijem jer bi mi bilo zao da ponovo ide po kisi te sam pristala i posla da nam skuvam kafu.
"Nisam znao da ce Dzejs ici kod nje."-Govorio je, i dalje pomalo zbunjeno, dok se smestao.
"Mislim da nije ni on planirao. Imali smo gadnu svadju."-Pozalila sam se dok sam mesala kafu i svoje emocije kontrolisala."Zasto? Hvala."-Upitao je radoznalo i uzeo solju koju sam mu pruzila.
"Ni sama ne znam vise. Ja imam mnogo razloga da se naljutim ali je on taj koji nadje neku sitnicu i napravi haos. Pravi je kreten."-Rekla sam isfrustrirano kada sam sela pored njega i ponovo osetila ogroman bes zbog Dzejsa."Dobar je on ali je tezak, komplikovan. Mozda jeste kreten ali se ne ljuti bez razloga."-Rekao je braneci Dzejsa dok je ispijao kafu.
"Hoces da kazes da sam ja nesto uradila?"-Rekla sam malo glasnije i zaprepasceno jer ne zna pricu a vec me okrivio, ali dodala i osmeh da ne bi mislio da sam stvarno ljuta."Pa mozda si uradila nesto nesvesno. Mozda nesto sitno. Njega nije briga i ne dotice ga nista, osim kada brine. Tada ga i najmanje sitnice iznerviraju, naljute, rastuze.."-Pokusavala sam da se fokusiram na njega koji se branio ali su mi paznju privlacile njegove male, mokre, sitne kovrdze.
"On brine samo o sebi, sestri i mozda vama."-Rekla sam to potpuno sigurno i skrenula pogled kada me pogledao.
"Zasto mislis da mu nije stalo do tebe? Zivite zajedno. I sa kamenom da zivi par meseci, covek bi se vezao."-Pametovao je on dok sam ja zavrsavala sa svojom kafom koju sam pila silom jer je ne volim."Ne i Dzejs."-Rekla sam odlucno kada sam ostavila solju i dala mu do znanja da ne moze da promeni moje misljenje.
"Stvarno volim kisu."-Promenila sam temu jer kisa nije prestajala, sto znaci da ce on ostati jos i da moramo pricati o necemu."Steta sto ovde retko kada pada."-Nasmejao se ljubazno kada je i on ostavio svoju solju na sto.
"Da, ali plasim se grmljavine. Previse."-Dodala sam i namrstila se na samu pomisao oluje.
"Ti se plasis neceg?"-Upitao je zbunjeno i podigao levu obrvu kada se skroz okrenuo ka meni."O da. Ja sam jako plasljiva. Sta vise, plasim se da spavam sama u stanu ali izgleda da cu taj strah morati da prevazidjem veceras."-Bila sam iznenadjena time sto je on iznenadjen jer se plasim neceg te mu pocela objasnjavati, ali kada sam se setila Dzejsa, moje raspolozenje se promenilo i on je to primetio.
"Izgledala si potpuno neustrasivo kada si prisla Eriku i umalo ga prebila."-Iako je primetio moju promenu, odlucio je da ne pita nista o tome vec da me oraspolozi.
"A, to. Ne plasim se kretena. Mislila sam da nisi bio tada tu."-Nasmejala sam se jer me podsetio na taj divan dozivljaj kada sam polila Erika."Nisam bio tu ali sam bio u blizini. Secas se da nisam bio tu, primetila si."-Kaziprstom je bocnuo moj nos i nasmejao se, a odmah sam znala da mu je to povecalo ego.
"Tesko je ne primetiti to ruzno lice."-Slegla sam ramenima i rekla to sasvim ozbiljno, a on otvorio usta od iznenadjenja ali bez reci. Naravno da nisam to mislila, samo nisam htela da mu dizem ego jos vise."Oh! Meni je tek sad palo na pamet! Presvuci se, prehladices se. Uzmi nesto Dzejsovo."-Nisam mogla da verujem da se toga nisam setila ranije, njemu je sigurno bilo glupo da to predlozi.
"Mogao bih. Idem da pronadjem nesto a ti mi donesi peskir."-Rekao je kada je ustao i posao ka Dzejsovoj sobi."Kisa i dalje ne prestaje, mozes spavati ovde, i onako Dzejs ne dolazi veceras."-Kada sam pronasla peskir, usla sam u Dzejsovu sobu koja je bila jako slicna mojoj, samo vise muska, da bih dala Marku peskir.
Ukocila sam se i stala u mestu jer je Mark bio bez majice. Zasto se meni ove situacije uporno desavaju? I zasto su svi kreteni ovako zgodni?
Nisam znala sta da kazem jer su mi misli bile malo smetene.
Kada je poceo da mi se priblizava, shvatila sam da piljim i odmah mi je postalo neprijatno.
Nasmejao se seretski i uzeo peskir koji sam mu pruzila, a mene bilo sramota da ga pogledam u oci."Pravis se fina. Nije te briga da li cu da pokisnem jer mislis da sam kreten, samo ne zelis da spavas sama."-Kada sam ga pogledala rekao je to sigurno, ali nije pogresio, donekle.
"Apsolutno tacno."-Nije bilo potpuno tacno. Zapravo mi je bilo lepo jer smo neko vreme proveli zajedno upoznavajuci se. Skrenuo mi je misli, ali on ne mora to da zna.
"Onda cemo morati da delimo isti krevet."-Rekao je uverljivo dok me netremce gledao u oci a ja pocrvenela i skroz se izgubila.
"Salim se."-Nasmejao se jer mu je bila smesna moja reakcija i udaljio od mene dok se brisao a ja i dalje bila zatecena."Mislim, mozemo ako zelis."-Rekao je, sada ozbiljno, dok je oblacio majicu i prekinuo tisinu.
"Mozemo, ali necemo. Laku noc."-Napokon sam progovorila i odbila ga, iako je na neki nacin to bila primamljiva ponuda."Zar necu dobiti poljubac za laku noc? Ipak te ja cuvam veceras.."-Okrenuo se i napravio tuzan izraz lica nateravsi me da prevrnem ocima.
"Laku noc."-Rekao je zadovoljno kada sam ga poljubila u obraz te otisla.
"Budala."-Rekla sam za sebe i nasmejala se..
.
."Tvoj cuvar je gladan, budi se."-I dalje sam spavala ali sam sve jace i jace cula Markov glas dok me je drmusao.
"Heeej."-Bio je jako uporan i nastavio je da me dira kako bi me probudio ali ja sam odbijala da otvorim oci."Okej, probao sam na lep nacin."-Bilo mi je sumnjivo to sto je izgovorio i spremala sam se da otvorim oci, ali umesto toga sam pocela da vristim kada je poceo da me golica.
"Mark, prekini!"-Vikala sam koz smeh dok sam pokusavala da ga sprecim ali nisam uspevala.
"Mark!"-Ponovo sam viknula ali sam jedva izgovorila od smeha dok sam se meskoljila i mrdala iz sve snage."E sad ces videti."-Kada sam uspela da se izmrdam, zanemarila sam to sto sam samo u gacama te sam samo skocila na njega i sada pocela ja njega da golicam.
"Sta se jebeno desava ovde?"-Ljutito je rekao Dzejs koji se stvorio na vratima koja su bila vec otvorena i ubijao nas pogledom.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...