"Sta zelis od mene?"-Kada sam ugledala Luku ispred sebe, osetila sam ogroman nalet besa i gurnula ga od sebe.
Nekada sam stvarno zelela da se ovo desi ali vise nije tako. Dosta mi je da me ovako napada.
"Zelim tebe."-Rekao je odlucno i uputio mi takav pogled da mi je srce poskocilo.
"Oh, sada me zelis? Prekasno, sada ja ne zelim tebe."-Moj glas i ton su me odavali da nisam skroz ravnodusna ali sam bila jako uvreljiva.
"Ne, to nije tacno."-Rekao je pomalo ocajno kada se namrstio i odbijao je da prihvati to sto govorim.
"Ostavi me na miru."-Iako je izgledao ocajno i to mi slamalo srce, nisam smela da dopustim sebi da predjem preko svega.
Ne nakon svega."Ne mogu."-Uhvatio me je za ruku i sprecio da odem dok me je gledao svojim ledenim ocima, koje su sada izgledale drugacije.
"Mozes. Sve vreme dok sam se ja trudila i jurila te si mogao, a sada ne mozes?"-Pocela sam da vicem jer je to bila kap koja je prelila casu, a on samo cutao i sklanjao pogled.
"Odjebi."-Rekla sam to ozbiljno i ljutito kada sam sklonila njegovu ruku sa svoje udarivsi ga.
Klimnuo je glavom potvrdno ali me nije pogledao. Slozio se sa mnom, iako nije hteo.
Nisam ga nikada videla ovakvog i stvarno sam zelela da ga zagrlim, trebalo mi je to, ali sam otisla.
Nisam smela to da dozvolim.
Sada ce on videti kakav je to osecaj..
.
.Rik's pov
Ponovo sam popio dosta.
Ubijalo me to sto sam gledao Erika kako se zabavlja, sa milion devojaka oko njega, praveci se da se izmedju nas nikada nista nije desilo.Jako sam besan i povredjen ali nista ne mogu da uradim povodom toga! Ocajan sam.
Samo sam stajao u wc-u i gledao u prazno. Ne zelim da izadjem odavde, nikad.
Zasto sam uopste dosao ovde?"Hej."-Kada sam cuo da se vrata otvaraju, pogledao sam i video Leona.
"Angela je rekla da neces doci. Nisam znao da si ovde."-Bio sam zbunjen kada sam ga video jer je Angela rekla da nije dobro i nece doci.Izgledao je dobro ali ne i zadovoljno, sto me jos vise zbunilo.
Izgledao je ljuto."Zbog tebe sam ovde."-Cak je i zvucao ljuto dok mi se polako priblizavao.
"Sta je bilo?"-Upitao sam zbunjeno jer nisam bio u toku. Sta sam uradio?Cekao sam njegov odgovor ali on je okolisao. Samo mi je ulivao nervozu.
Bas kada sam se spremio da progovorim, on je to sprecio.
Svojim ustima."Sta to radis?"-Istog trena sam ga gurnuo i rekao ljutito jer nisam razumeo zbog cega to radi.
Znam da on i Angela nisu prekinuli, kako moze to da joj uradi?
"Zelim to da uradim. Zalicu kasnije." -Govorio je nestrpljivo dok me halapljivo gledao te opet napao.
Ponovo sam ga gurnuo i bio sam jos besniji. Kako se usudjuje da vara moju drugaricu sa mnom? Kreten.
Koliko god bio besan, to sto sam jako blizu njega mi je mutilo pamet.
Svidjao mi se jako dugo.
Mozda je tako i dalje.Trudio sam se, pokusao sam da se oduprem tome ali nisam uspeo.
Hteo sam da ga poljubim i uradio sam to, znajuci da je to najveca greska u zivotu..
.
.Rouz's pov
"Sta vise rade u wc-u? Je l' misle da je kul da me ovako ostave?"-Gundjala sam ljutito, znajuci da me niko nece cuti od glasne muzike.
"Ne izgledas kao da se zabavljas." -Rekao je decko koji se priblizio sanku i seo pored mene kada je narucio pice.
"Mozda zato sto se ne zabavljam." -Okrenula sam se ka njemu da bih videla ko je ali mi nije bio poznat.
Zgodan je. Da sam ga videla ranije na faksu, sigurna sam da bi ga se setila."Pomoci cu ti da ubijes dosadu, kao prijatelj."-Drugi deo je dodao kada sam se namrstila razmisljajuci o tome sto govori i shvatio da ga mozda odbijem.
"Ti si jedina opcija."-Slegla sam ramenima i pristala te pruzila svoju ruku i predstavila se.
"Ja sam Kris."-Predstavio se i zgodan decko crne kose sa sarmantnim osmehom.
"Tek sam dosao ovde pa trazim prijatelje, a ti si izgledala kao neko kome je potreban jedan."-Poceo je da prica dok je polako ispijao svoje pice, a mene mucilo jedno pitanje. Kako da njemu budem samo prijateljica?
"Oh, moj heroj."-Govorila sam sarkasticno i stavila svoju ruku na grudi, kao da sam dirnuta, i izazvala njegov osmeh.
"Ali ne zadugo. Sa takvim izgledom, postaces popularan za 3 dana i osvojiti mnogo devojaka. Tada vise neces hteti da budes moj heroj."-Uvek sam bila iskrena, pa sam i sada odlucila da kazem ono sto stvarno mislim.
"Ne. Obecavam da nece biti tako." -Poceo je da mlati glavom i nije mu se svidelo to sto sam rekla. Uvredilo ga je, iako bi to trebalo da bude kompliment.
"Malo je prerano za obecanja ali drzim te za rec."-Iako sam znala da nece moci da odrzi svoje obecanje, pravila sam se da verujem.
Iako ne volim da upoznajem nove ljude i sklapam nova prijateljstva, nisam imala drugog posla trenutno. A i jeste zgodan, tesko mu je odoleti.
Poceli smo neki razgovor o pijanim ljudima i on je sa mnom podelio svoje iskustvo. Ispricao mi je kako je pijan trcao skroz go na nekoj zurci, pred svima.
"Nisi valjda."-Umirala sam od smeha i nisam mogla da verujem da je to uradio.
Da li bi trebalo da se osecam lose jer sam to zamislila u svojoj glavi?"Jesam. Srecom, ovde me niko ne poznaje i nema sliku tog nezaboravnog trenutka."-On se smejao takodje i ocigldno se pomirio sa tim sto se desilo.
"Zelis li da izadjemo napolje, ovde je preglasno?"-Bilo mi je dosta nadvikavanja pa sam odlucila da ga pitam. Nije me stid jer je alkohol odradio svoje, a i vec sam se opustila s njim.
Ispricao mi je svoj najveci blam."Oh, da."-Jedva je cekao da ga pitam i odmah je ustao.
Uhvatio me za ruku i poceli smo da se provlacimo kroz guzvu.Tek kada sam slucajno udarila u Dzejsa sam se setila da postoji. Potpuno sam zaboravila i da je ovde.
"Izvini."-Ljubazno sam se izvinila jer mi nije bila namera da ga udarim.
Brzo sam prosla ali sam uhvatila njegov pogled koji je ponovo bio hladan."Previse ljudi."-Uzdahnula sam kada smo izasli i napokon osetili svez vazduh.
"Toliko ljudi a ti si bila sama. Imas srece sto sam se ja pojavio."-Govorio je samouvereno kada me privukao sebi i poceo da prolazi brzo rukom po mojoj kosi.
"Prava sam srecnica."-Pridruzila sam mu se svojim sarkazmom i udarila ga jer mrzim kada neko to radi mojoj kosi.
"Hej, ne diraj je!"-Okrenuli smo se kada smo culi ali se ubrzo Kris udaljio metar od mene jer ga je Dzejs gurnuo.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...