"Kreten."-Procedio je besno i nervozno prosao rukom kroz kosu. Mogla sam da vidim da i dalje zeli da prebije Dzejsa ali je odustao od toga.
"Zelis li da izadjemo veceras?"-Kada se opustio i zaboravio na Dzejsa, uhvatio me je za ruku i ljubazno pitao."Da ali ne mogu dugo."-Malo se smorio kada sam mu to rekla ali se brzo oraspolozio jer sam ipak pristala.
Vikend je, naravno da mogu, ali ne znam da li zelim. To zavisi od njega.
"Pravis gresku."-Pametovala je Angela kada sam im prisla da uzmem torbu ali sam im samo pokazala srednji prst kao odgovor i otisli smo na predavanje.
...
"Ruza za Rouz."-Rekao je Theo kada smo se nasli i pruzio mi prelepu crvenu ruzu.
"O, hvala ti! Predivna je."-Rekla sam odusevljeno kada sam uzela i pomirisala ruzu.
On je planirao da idemo u neki kafic ali ja sam htela setnju, pa smo setali.
"Obicno mi sastanci nisu ovakvi." -Dodao je dok smo polako setali i, iako sam sigurna da nije mislio nista lose, malo sam se uvredila."Mozemo da idemo u klub. Nije problem."-Brzo sam dodala jer nisam htela da radi nesto sto ne zeli.
"U redu je."-Slego je ramenima i uputio mi simpatican osmeh koji je izazvao i moj osmeh.
"Moras odmah da znas da Dzejs nije slagao, ali ne koristim nista ozbiljno. Nisam zavisnik."-Cenila sam jer nije hteo da me laze i odmah mi je rekao istinu.
"Onda je u redu, donekle. Svesna sam toga da skoro svi na fakultetu koriste bar nesto od toga."-Iako sam malo razocarana, okej sam s tim. Dok god se ne bode. Nije bas da planiram decu s njim.Upoznali smo se dosta i bilo je zabavno, ali s njim bih radije isla na zurke nego setala.
"Mali koraci."-Stavila sam ruku na njegovo lice i polako ga gurnula nazad kada je pokusao da me poljubi.
"Da ponovim, obicno mi sastanci nisu ovakvi."-Bio je pomalo iznenadjen kada sam ga odbila ali je odmah preboleo te se nasalio.
"Pa onda se navikni."-Poljubila sam ga u obraz kada me je otpratio do zgrade, zatim otisla.
Dok sam ulazila unutra i nadala se da necu videti Dzejsa, razmisljala sam o tome kako sam se zadrzala s Theom duze nego sto sam planirala.
Sva svetla su bila pogasena ali je tv bio ukljucen. Svetlost sa ekrana je osvetlila Dzejsa koji je sedeo u dnevnoj sobi i mazio Lili.
Ne mogu da verujem da mi krade macku.Stala sam razmisljajuci sta da radim. Htela sam da uzmem nazad svoju macku ali nisam htela da pridjem Dzejsu.
'Ugasena su svetla, bice manje neprijatno.'-Rekla sam sama sebi kada sam odlucila da pridjem.
Nisam ga ni pogledala vec samo zgrabila Lili.
Nije rekao ni rec, nije me ni pogledao dok nije spazio ruzu u rukama.
Lice mu se skamenilo i pogled je bio takav da je naterao i mene da se skamenim.Molim? Odakle njemu prava da bude ljut? Ne moze on da bude ljut, ja sam ljuta.
Izludjivao me je i htela sam da mu kazem milion stvari ali nisam.
Uzela sam svoju macku i otisla u svoju sobu....
Proslo je nedelju dana i, koliko god ja to htela, nisam uvek uspevala da izbegnem Dzejsa. Situacije kada bi se sreli u kuhinji, dnevnoj sobi ili skoli su bile jako cudne i neprijatne. Svaki put kada bih ga videla, osetila bih mucninu.
Petak je i svi su me zvali da idemo na zurku u nekom klubu ali ja nisam htela. Ucila sam ove nedelje dosta i nisam spavala dovoljno, zelim da odmorim.
"Jesi videla?"-Angela je toliko jako vikala da mi je bukvalno puko ekran i morala sam da udaljim telefon od svog uha.
"O cemu pricas?"-Bila sam zbunjena jer nisam imala pojma zbog cega je toliko uzbudjena.
"Cekala sam svoj rucak i gurala se kroz guzvu jer su danas bile palacinke na meniu. Bila sam jako uzbudjena i gladna ali me nisu videli jer sam jako mala, pa je poslednju palacinku dobio lik pored mene. Naljutila sam se i pocela da vicem, skoro se rasplakala. Odjednom se Luka stvorio ispred mene i rekao da mogu da uzmem njegovu." -Vristala je od srece dok mi je pricala dogadjaj od danas koji sam propustila.
"Stvarno?"-Ustala sam iz kreveta od uzbudjenja i bila srecnija od nje.
"Da! Ali ja sam se samo skamenila i nisam rekla ni hvala!"-Jako brzo joj se promenilo raspolozenje i sada je bila ocajna.
"Sranje. Ne znam sta da ti kazem. Sacekaj do veceras da vidis kakva ce biti situacija. Mozda pridje pa se onda ti izvini i zahvali."-Pokusavala sam da joj dam neki savet i da se oseca malo bolje a ona me je pomno slusala.
"Sigurna si da ne zelis da ides sa nama?" -Ponovo me pitala za zurku i nadala se da cu se predomisliti.
"Umorna sam, drugi put. Moram da idem, lepo se provedite."-Kada sam cula kucanje na vratima, pozurila sam da zavrsim ovaj razgovor.
Kada sam prekinula, pazljivo sam prisla vratima. Sigurno je Dzejs, ko bi drugo mogao biti?
Ponovo sam osetila mucninu dok sam drzala kvaku i spremala se da otvorim i suocim se sa Dzejsom.Kada sam otvorila vrata i ugledala samo kutiju na podu, laknulo mi je ali istovremeno i bilo jos teze jer nije Dzejs. Zelim da pricam s njim ali ne zelim da ja ucinim prvi korak.
Odlucila sam da zanemarim svoje misli i unesem kutiju unutra.
Kada sam otvorila kutiju ugledala sam mnogo grickalica.
Puno cipseva i cokoladica, kao i veliko cokoladno mleko na kom je zalepljeno "Izvini"."Hah!"-Glasno sam se nasmejala i razvio se sirok osmeh na mom licu kada sam ugledala sve to.
Ne zato sto cu jesti vec zato sto je zapamtio da ne sme da mi dira te stvari. A i zato sto cu jesti.Brinulo me to sto svaki njegov postupak ima jak uticaj na mene, a znamo se tek mesec dana.
Bila sam iznenadjena i odusevljena pa sam odlucila da samo uzivam u tome za sad.Nisam vise mogla da izdrzim i odlucila sam da odem kod njega. Dok sam isla ka dnevnoj sobi, dvoumila sam se ali sam ipak nastavila da hodam.
Pored mucnine i nervoze, rad mog srca se ubrzao takodje.
YOU ARE READING
ᴏɴᴇ sᴛᴏʀᴍʏ ɴɪɢʜᴛ
RomanceRouz je obicna tinejdzerka iz Floride koja se seli u Orlando zbog fakulteta. Dzejs je zgodan i sarmantan momak koji je odrastao tamo i koji je dobro poznat svima. Oni, potpuni stranci, postaju cimeri jer nemaju drugog izbora. Iako su susta suprot...