7.Bölüm: Gelip Geçen Günler

524 29 9
                                    

Merhaba sevgili okurlar!

Yıldızı parlatarak yüzümdeki tebessümün sebebi olmaya ne dersiniz?

İyi okumalar

Bölüm Şarkısı: Toygar Işıklı - Hayat Gibi

####

(3 Hafta Sonra)

"Sahra!" Diyerek banyodan bağıran Selim Karaca'ya göz devirdim sadece.

"Ne var yine!" Banyoya gireli yarım saat olmuştu ama yaklaşık on keredir bana sesleniyordu.

"Havlumu yatağın üstünde unutmuşum!" Cevap verdiğinde yatağın üzerindeki beyaz havluyu elime alıp banyonun kapısına yaklaştım ve kapıyı tıklattım. Kafamı başka yöne çevirip açtığı aralıktan havluyu uzattım, elimden aldığı havluyla birlikte kapıyı tekrar kapattı.

"Tam olarak oradan ne zaman çıkmayı planlıyorsunuz Selim bey?"

Sinirle banyonun kapısına döndüğümde banyodan çıkan Selim'in çıplak vücuduna çarpmıştım. Gözlerim yukarı doğru tırmanınca bana kaşları çatık bir şekilde baktığını gördüm. Kollarım ıslak vücuduyla temas ederken nefes almayı bırakmıştım.

Büyülenmiş gibi lacivert gözlerine bakıyordum sadece, bütün odayı Selim Karaca'nın kokusu kaplamıştı.

Gözlerimi kırpıştırıp kendime geldim hemen, hızla geriye adımlayıp onu incelemeye başladım. Beline bağladığı beyaz havluyla karşımda çırılçıplak duruyordu. Kaslı vücudu ve ıslak saçlarıyla o kadar yakışıklı gözüküyordu ki ağzımın suyu akmak üzereydi.

Hey, hormonlar, sakin olun!

"Daha ne kadar beni böyle izleyeceksin? Beni bir lokmada yemenden korkuyorum," diyerek çarpıkça gülümsediğinde kaşlarımı çatarak konuştum.

"Ne alakası var, öyle birden çıkınca şey oldum işte..." dedim ve sertçe yutkundum.

"Ney oldun?" Diyerek üzerime doğru yürüdüğünde geri geri gitmeye başlamıştım.

"Şaşırdım yani, hah ne olacak ki?" Şaheserimsi vücuduyla üzerime doğru gelirken mantıklı bir cümle kurmam imkansızdı.

Sırtım soğuk duvarla buluşunca kaçacak yerim kalmamıştı. Selim kollarını başımın iki yanına alarak beni kendi hapsine alınca tekrar en sertinden yutkundum.

"Ney oldun Sahra?" Diyerek baş döndürücü bir sesle fısıldadığında kendimi onun etkisi altında kaldığımı hissetim. Hemen kendime gelmem gerekiyordu, hemen!

"Ney değil flüt," deyiverdiğimde ne söylediğimin farkına yeni varmıştım. Selim çatık kaşlarını yukarı kaldırarak verdiğim saçma cevabı es geçip konuşmaya devam etti.

"Muhteşem ötesi cazibeme kapılmadığını söyleyemezsin, sonuçta koskoca Selim Karaca bütün çıplaklığıyla karşında, öyle değil mi?" Dedi ve sırıtmaya başladı. Yanağında oluşan çukura hayran hayran bakıyordum.

Kahretsin, benim gamzeye zaafım vardı!

Yedin mi şimdi naneyi diyerek araya giren iç sesimi duymazlıktan geldim.

En son bir kızın yanağında çıkan gamzeye bakıyordum. Kız konuştukça oluşan çukur o kadar güzeldi ki gözlerimi alamıyordum, sonra beni yanlış anlamışlardı ve ortalık karışmıştı.

Bir Evlilik MeselesiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin