16.bölüm

424 56 1
                                    

Bunu yapmak, hiçbir yerde adı geçmeyen küçük bir ülkenin prensesine zarar verir mi diye merak etti.

Her neyse, şimdi biraz zordu.

Ancak kıyafetleri olduğu gibi bırakılamayacak kadar eski püsküydü. Düzgün boyutta bile görünmüyorlardı. Muhtemelen, kıyafetler ona özel olarak dikilmemiştir.

Artık prenses içeride kaldığına göre her şeyi rahatça giyebilirdi. Ancak, biraz daha zaman içinde, o da dışarı çıkmak zorunda kalacaktı.

O .... onlar muhtemelen yakında planlamak zorunda düşündüm

o geldiğinde o , giydiği giysi tür çok önemliydi.

Aristokratlar birçok şeyi yüzeysel olarak yargılarlar.

Sorumluluğu olan Rieta'ya olumsuz bakılmasını istemiyordu.

"Geri döneceğim."

Dük ayağa kalkmak zorunda kaldı.

Rieta şu anda burada olmadığı için kıyafet ısmarlayamazdı.

"Sorun değil, lütfen istediğiniz zaman geri gelin. Beni davet ederseniz daha mutlu olamazdım."

"Deneyeceğim."

Öyle dedi ama pek emin değildi. Rieta ile kıyafetleri hakkında nasıl konuşacağını bilmiyordu ve Rieta'nın hayatına ne kadar karışabileceğini kestirmenin zor olduğunu fark etti.

Ama babası değildi.

Bir vasi ile bir baba arasındaki mesafe düşündüğünden daha uzaktı, bu yüzden sonsuza kadar boşluğun farkındaydı.

'Basit değil.'

Böyle düşünerek köşke döndü ama genelde sessiz olan koridorlar bugün gürültülüydü. Dük geri dönmüş olsa da, hizmetçiler salonun etrafında koşuyorlardı.

Çok geçmeden bir hizmetçi geldi ve durumu acilen bildirdi.

"Prenses Rieta ve Usta Noel yaralandı."

"Yaralı mı? Şimdi neredeler?"

"Doğu oturma odası."

Dük hemen doğudaki oturma odasına yürüdü.

"Nasıl yaralandın?"

"Şey, bu..."

Hizmetçi bir an tereddüt ederek zorlukla cevap verdi.

"Genç Efendi Noel, onunla bir ağaca tırmanmasını istedi."

Ağaca tırmanmak mı?

Çocukların ağaçlara tırmanması güzeldi.

Aristokrat ya da değil, iyi bir egzersizdi.

Ancak, kişi uygun giysiler ve uygun ayakkabılar giydiğinde durum böyleydi.

Rieta'nın durumunda, bu tür faaliyetlerde bulunmak oldukça tehlikeliydi.

Ayakkabıları eski ve gevşekti ve kıyafetleri oldukça uzundu.

"...O çok dikkatsiz."

Dük doğal olarak Noel'e biraz sinirlenmişti.

Rieta'nın kıyafetlerine hiç bakmış olsaydı, ondan böyle tehlikeli bir şey yapmasını istemekten kaçınması gerekmez miydi?

Bunu düşünerek oturma odasına geldiğinde, büyük bir kanepede oturan iki çocuk gördü.

Noel'in burun delikleri pamukla dolduğundan burnu kanıyor gibiydi. Doktor Noel'in burnuna dikkatlice dokundu.

"Ah, Duke, buradasın."

"Ne düşünüyorsun?"

"Neyse ki, Genç Efendi'nin yakışıklı burnu iyi."

"Yaralanmadığına sevindim."

Dük'ün cevabı samimiydi.

"Kızın düşüşünü engellediğin için incinmiş olmalısın."

Dük doktorun açıklamasına hafifçe başını salladı.

Düşen bir insanı korumak iyi bir şeydi.

Dük bunun için oğluna puan verdi. Buna rağmen Noel çok daha kötü puanlar aldı.

"Prenses, iyi misin?"

"İyiyim."

Rieta, hafifçe üslubuyla İmparatorluk içinde cesurca cevap verdi.

Tedavi belirtisi olmadığı göz önüne alındığında, yaralanmamış gibi görünüyordu.

Dük, saçında kalan yaprak ve otları alarak, "Tanrıya şükür" diye yanıtladı.

Her neyse, bu sefer Noel'le konuşması gerekiyordu.

Kesinlikle.

"....Ben."

Ancak Rieta dikkatle bir kelime daha ekledi.

Garip bir şekilde elbisesinin eteklerini çekiştirdi.

"İyi değilim..."

İşaret ettiği yerden 'krallığın kıyafetleri' ciddi şekilde yırtılmıştı.

Ağaçtan düştüğünde yırtılmış gibiydi.

".....!"

Dük uzun bir süre onun kıyafetlerine baktı ve ürkerek oturduğu yerden fırladı.

"Bu büyük bir sorun!"

Rieta, "Pardon?" diye sordu.

Sadece iğne ve iplik istiyordu.

Ama Dük başka bir şey söylemesi için ona zaman vermedi.

"Bu sorunu hemen çözmesi için birini bulmam gerekecek!"

Hizmetçiye hemen arkasından emretti.

"Bırak Madam Emily gelsin! Hemen şimdi! Bu kadar aceleci olmak tuhaf bir şekilde canlandırıcıydı.

*******
Dükde bahane arıycaktı kızın kıyafeti için bahaneye gerek kalmadan terziyi çağırdılar resmen 😂😂😂

I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin