Herkes yeni tasarıma hayran kalırken, Rieta karşı karşıya olduğu durumu yavaş yavaş sakin bir şekilde organize etti.Neyse ki, <Sıradan bir kadın olarak nasıl hayatta kalınır>'ın kesinlikle unutulmaz dünya görüşü çok yardımcı oldu.
Romanda, konağı dekore etmek bir ev hanımının rolüydü.
Bu önemli bir görevdi, çünkü odaların mevsime ve modaya göre değiştirilmesi gerekiyordu, bu da evin iç kısmına yeni bir hayat eklenmesine yardımcı oluyordu.
Ancak Dük'ün konağının içi uzun süredir değiştirilmedi.
Bunun nedeni Düşes'in kalbini içinde tutmak istemesiydi.
Ayrıca modayı ya da onun gibi bir şeyi değiştirmek isteyen de yoktu.
「Konakta annemin ulaşamayacağı hiçbir yer yok, bu yüzden herkes onu özlüyor.」
Darrell ona 'hepsini' anlatmıştı.
Rieta'nın sevdiği Dük'ün tüm insanları dahil.
Duke, Noel, Darrell ve personel.
Değer verdikleri şeyleri değiştirmek ya da yenilemek istemiyordu.
Hayır, daha ziyade özlemlerini tam olarak anlamak istiyordu.
Daha fazlasını anlayabilseydi, belki onların acısını da paylaşabilirdi.
Tıpkı Dük'ün dediği gibi, 'Birlikte yürüyelim' Rieta'nın acı dolu kalbine kazınmıştı.
'......Geri gitmek istiyorum.'
Kendini o kadar rahatsız hissetti ki, artık yeniden birleşmeden zevk alabileceğini düşünmüyordu.
Neyse ki, Dük ile kararlaştırılan zaman neredeyse gelmişti.
Yakındaki bir hizmetçiye usulca fısıldadı, 'Lütfen geri dönmeye hazırlanın.'
"Eve gitme vaktin geldi mi?"
Belki de yanlarındaki hareketi fark etmişlerdi ve yanında oturan kişi üzülerek Rieta'nın kolunu tuttu.
"Prensesle konuşmak için fazla zamanım olmadı."
"O kadar eğlendim ki, zamanın nasıl geçtiğini anlamadım."
Rieta soruya cevap vermeden gülümsedi.
Ben de eğlendim.
Doğru dürüst söyleyemediği bu sözler aklının içinde kaldı.
Kısa süre sonra bir hizmetçi yaklaştı ve nazikçe ona "Dük geldi" dedi.
Rieta yüzünde kocaman bir gülümsemeyle oturduğu yerden kalktı.
"Ah, öyleyse. Prenses."
".....?"
"Eminim beğeneceksin."
Rieta uygun bir şekilde başını sallamaya çalıştı.
Ne kadar davet yollasalar da Rieta gitmek istemedi.
O anda, olayı barışçıl bir şekilde bitirmeyi düşünmek istedi.
"En çok da nakış anneden kıza geçtiği için. Ve bunu başka birinden öğrenmeniz gerekebilir."
Rieta başını çevirdi ve o kişiye baktı.
Eğer yanlış duymamış olsaydı, bu sözler kesinlikle haddini aşmıştı.
Belki de kadın o yuvarlak gözlerde olağandışı bir şey hissetti.
Çevreleri bir süre sessizleşti.
Ama çok geçmeden Rieta hafifçe eğilerek, 'Ah, anlıyorum' dedi.
"Özür dilerim, bir an için yanlış anladım. Krallık ve İmparatorluk farklıdır..."
"Ah, hayır. Ne yapmalıyım? Ruh halini mi mahvettim?"
Küçük kızın kırmızı yüzü gerçekten çok tatlıydı, bu yüzden atmosfer pürüzsüzce eridi.
Kısa sürede herkes rahatladı ve önceki konuşmalara rahatça döndü.
"Kelimeler ve kültürler tamamen farklı. Yanlış anlaşılma olmasına şaşmamalı."
"Prenses zekidir, bu yüzden çabucak öğrenebilir."
"Size yardım etmek için orada olacağız."
"Memnun oldum. İmparatorluğun insanları kibar. Cömertler. Biliyorsun, aslında krallıkta."
Rieta yüzüne düşen saçlarından birini çekerek zorlukla konuşmaya devam etti.
"Evdeki eğitim ailenin sorumluluğundadır, bu yüzden kimse bu konuda bir şey söyleyemez..."
"Ah,
"Gerçekten mi?! Bu bir rahatlama. İmparatorluk ve krallık çok farklı olmamalı."
Ancak o zaman Rieta'nın nerede durakladığını anladılar.
"Şey, öyle. Bunu sadece sana yaklaşmak istediğim için söylüyorum. Umarım beni yanlış anlamazsın."
"Evet, biliyorum. Kibar bir kalple böyle söyledin."
Rieta endişelenmiyormuş gibi parlak bir şekilde gülümsedi.
"Eğer öyle olmasaydı, benden çoktan özür dilemiş olurdun."
Bunu garip bir sessizlik izledi.
Tam o sırada Dük onu almaya geldi, bu yüzden Rieta onun elini tuttu ve arabaya geri döndü.
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]
Romanceİkinci erkek liderin ait olduğu dukalık hanesi askeri bir aileydi. Ona bedava yemek ve yatacak bir yer vermeleri için onlara geri ödemesi gerektiğini düşündü. İkinci erkek başrole bunu ve bunu anlattı. Hepsi daha sonra kadın başrolün kalbini kazanab...