Huzurlu ve zengin imparatorluğun sokakları neşeli insanlarla doluydu.
Ailelerinin veya arkadaşlarının ellerini tutarak güzel sokaklarda mutlu bir şekilde yürüdüler.
'Şikâyet etme... Yapma.'
Eğer gerçekten düşündüyse, Rieta'nın hayatı o kadar da kötü değildi.
Sadece babası berbat bir insandı.
Bunun dışında çok güzel insanlarla tanışmıştı.
Kötü düşüncelerden kurtulmaya çalışırken, araba zaten Dük'ün malikanesine ulaşmıştı.
Ön kapıda durdu.
Önce inen Dük, sonra kollarını Rieta'ya uzattı.
".....?"
"Evdeyiz. İnmeyecek misin?"
"Evet..?"
Rieta tekrar sorduğunda, yavaş yavaş tekrar Krallık dilinde cevap verdi.
Eve geldik.
'Ev' kelimesine çok fazla vurgu yaptı.
Rieta nedense kendini garip hissetti ve elbisesini kaptı.
"Ben...tek başıma yürüyebilirim."
"Biliyorum."
Cevap verdi ama yine de kollarını ona doğru uzattı.
"Ama Prenses yalnız yürümemeli."
"Bu..."
"Bir gardiyanın bakış açısından, bunun daha iyi olacağına inanıyorum. Buraya gel."
Nedense ona karşı çıkmak zordu. Ya da belki de gizlice istediği buydu. Rieta'nın küçük eli koluna dokunduğunda, onu çabucak tekrar kaldırdı. Tıpkı sarayda yaptığı gibi. "....Teşekkür ederim. Sen'
diye mırıldandı Rieta, başını onun omzuna gömerek.Yüzü yine hafifçe buruştu.
Böyle bir teşekkür almaktan çok mutlu olmadığı için olmalı.
"Ben sadece senin koruyucun olarak görevlerimi yerine getiriyorum."
Açıkça cevap verdi ve hızla Rieta'nın kullandığı odaya doğru yürüdü.
Odanın içi biraz karanlıktı.
Bunun nedeni, planlanandan biraz daha erken dönmüş olmalarıydı, bu yüzden görevli hizmetçi perdeleri önceden açmamıştı.
Dük genellikle çocukların güneş ışığına ihtiyacı olduğunu düşünürdü ama o anda onu böyle bırakmanın daha iyi olacağını düşündü.
Rieta'yı yatağının yanına yerleştirdi.
Bir süre düşündükten sonra dizlerini sıktı ve genç muhafıza baktı.
Rieta ona gülümsedi. Açıkça zorlama bir gülümsemeydi. Bir şeyler söylemeye çalıştı ama sonunda susmaya karar verdi. Belki, diye düşündü, Liz Krallığı'ndaki önceki hayatından buna benzer daha çok hikâyesi olurdu. Kapalı perdelerin getirdiği yumuşak karanlıkta bir süre daha sessizce birbirlerine baktılar. Rieta'ya düz bir yüzle baktı. Çocuk ona gülümsemeye devam etti. Hafif bir gülümsemeyle başını salladı. Daha iyisini bilmeyen birine neşeli bir gülümseme gibi görünebilirdi. Uzun bir süre baktıktan sonra, Rieta utanç içinde dudaklarıyla oynamaya başladı. Ne de olsa Rieta.. Sadece dokuz yaşında bir çocuk. Tekrar gülümsedi. "Bir miktar..."
Dük'ün sesi çatlıyor.
"Uyumak ister misin?"
Rieta başını salladığında, Dük onun uzanmasına yardım etmek için battaniyeyi kaldırdı.
Uyumadan önce üstünü değiştirmek daha iyi olurdu ama bu sefer uykunun öncelikli olduğunu düşündü.
Rieta'yı bir battaniyeyle örttü ve bir süre onunla kaldı.
"Şimdi düşündüm de."
Dük önemli bir şeyin farkına vardı.
"Sanırım bir oyuncak bebek almam gerekiyor."
"....Evet?"
Rieta sorunca yine krallığın dilinde 'bebek' kelimesini söyledi.
"Uyumak için ihtiyacın olacak. Favori bir hayvanın var mı?"
Uyumak için neden bir bebeğe ihtiyacı olduğunu bilmiyordu ama sevdiği bir hayvan vardı.
"......
"Demek prenses sincapları seviyor..."
Dük kendi kendine mırıldandı, sanki bunu aklında tutacakmış gibi.
Rieta hafifçe başını salladı.
"O zaman iyi uykular."
"....Evet."
"Uyandığında dışarı çıkıp en sevdiğin sincap bebeğini bulacağız."
"......"
Rieta'nın saçındaki kurdeleyi dikkatlice çözdü.
Uyurken giymenin rahatsız edici olabileceğini düşünüyordu.
"Dük..."
Rieta onun kurdeleyi çözdüğünü görünce sözlerini dikkatle düşündü.
"Bana karşı çok naziksin."
"Özellikle kibar davranmıyorum."
"Ama..."
"Ben senin koruyucunum."
"Hâlâ yabancı bir pozisyon ama şimdi yavaş yavaş bunun benim sorumluluğum olduğunu anlıyorum."
"Değil mi.... can sıkıcı?"
Dikkatli sorusuna yanıt olarak, Rieta'nın saçını okşayarak biraz dağınık hale getirdi.
"Beni rahatsız etmiyor."
"....Yok canım?"
"Yok canım."
Sarsılmaz cevaba rağmen, Rieta'nın zihni hala endişeli görünüyordu.
Belki de sadece zamana ihtiyacı vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]
Romanceİkinci erkek liderin ait olduğu dukalık hanesi askeri bir aileydi. Ona bedava yemek ve yatacak bir yer vermeleri için onlara geri ödemesi gerektiğini düşündü. İkinci erkek başrole bunu ve bunu anlattı. Hepsi daha sonra kadın başrolün kalbini kazanab...