"Ama bu şekilde Alicia üşüyecek. Hadi içeri girelim. Biliyorsun, bir sürü iyi insanla tanışmana izin vereceğim.”
"İyi insanlar?"
"Evet, Alicia kesinlikle şaşıracak. Özellikle Duke. Ah, değil mi, diğer şeyler ne olacak?”
Rieta basit bavuluna baktı.
Belki de kıyafetlerinin ve bazı gerekli eşyaların bulunduğu bir çantaydı.
“Bavulunuz şimdi duvardaki bazı işlemlerden geçiyor prenses”
“Prosedürler—?”
“İtibarınızdan ödün vermeden sağduyulu bir incelemeden geçeceklerine dair bana söz verdiler. Hemen sonra köşke getirileceği konusunda anlaştık, bu yüzden onu yakında alabileceksiniz.”
"Anlıyorum, buraya kadar getirmekte zorlanmış olmalısın."
"Özür dilerim, sana hemen söyleyemedim."
"yalancı! İmparatorluğun kendi prosedürleri var. Başka ülkelerden kimseyi kolay kolay içeri almazlar. Her neyse, hadi içeri geçelim."
Rieta, Krallık'ta yaptığı gibi Alicia'nın kolunu çekti. Çok arkadaş canlısı.
"Tamam prenses istediğini yapacağım ama lütfen acele etme. Düşeceksin diye korkuyorum."
"Aman Tanrım, neden bahsediyorsun? Çok utanç verici. Noel dinliyor.”
Rieta durumu Noel'e imparatorluk dilinde çabucak açıkladı.
“Bu, ben üç ya da dört yaşındayken oldu. Bu yüzden yanlış anlayıp sık sık tek başıma düştüğümü düşünmemelisin, tamam mı?”
“….Pekala, Prenses.”
Noel'in yüzündeki inanılmaz ifade, unuttukları çok önemli bir detayı gündeme getirdi.
“İkiniz Krallık dilinde konuşacağınız için o kadar heyecanlıydınız ki hiçbir şey anlamadım.”
“Ah... Doğru. Çok üzgünüm. Soğuk. Hadi içeri girelim Noel."
Rieta beceriksizce gülümseyip içeri girerken Noel soğuk rüzgarın çarptığı verandada biraz daha kaldı.
Düşünmesi gereken bir şey vardı.
****
Ne düşüncen 😂😂😂
****"Sen 'üç ya da dört yaşında' iken mi?"
Yani Rieta o zamandan beri o çocukla mı takılıyormuş? Şimdiye kadar?
"Bu ne?"
***
Noel nedense sarsılmıştı.
Kesinlikle Rieta'nın en iyi arkadaşı olduğunu düşündü.
'Ne-'
Kafasını hızla salladı ve düşüncelerinden sıyrıldı.
Ne tür bir en iyi arkadaş?!
Birbirlerini ne kadar zamandır tanıyorlar? Rieta Liz sadece—.
****
Sadece ne jsjdjfögf
****……
O bilmiyordu.
En azından misafir değildi.
********
Alicia da Dük ve Darrell ile tanışıp selamladı. Daha sonra konağı ziyaret ederek Rieta ve Noel ile birlikte öğle yemeği yedi.
Bunca zaman boyunca, Rieta bir kez bile Alicia'nın yanından ayrılmadı. Ona söylemek istediği çok şey vardı. Uzun süredir ayrı oldukları için ona anlatacak çok hikayesi vardı.
"Evet, yapıştırıcıyı çıkarmak zor oldu ama sonunda testte harika bir iş çıkardım. Noel'e çok minnettarım.”
"Burada iyi yaşadığını duyduğuma sevindim. Rahat uyuyabilirim."
"Evet iyiyim. Sonra……"
Rieta sustu.
Birbirlerini uzun zamandır tanıyorlardı ama o hala temkinliydi.
"Babam nasıl?"
Sonunda en acil soruyu sordu, Dük'ün ailesinin önünde sorulamayacak kadar özel bir soruydu.
"Bu..."
"Kendini ona iltifat etmeye ya da yalan söylemeye zorlamana gerek yok."
Babasının büyük borçlarına rağmen yeni bir eş getirdiği açık değil miydi?
"Ben sadece... Babam herkesi kolayca üzdüğü için herkes için endişeleniyorum."
"Öncelikle, Majestelerinin son zamanlarda oldukça iyi bir ruh halinde olduğunu duydum."
"Yani ben öyle tahmin ediyorum."
Rieta hafifçe kaşlarını çattı.
Babası her yeni evlilikten sonra kısa süreli bir heyecan yaşardı.
Gerçekten, o anlamsız ve nahoş bir babaydı.
"Evet, gereksiz rahatsızlıktan dolayı kimse kızmaz."
"Bu bir rahatlama."
"Evet öyle."
"Pekala, ve biliyorsun-"
Elleriyle oynuyordu.
Hemen anlayan Alicia, çabucak ona haber verdi.
"Tabii ki, iki prens iyi gidiyor."
“İyi yiyolar mı?”
"Eh, sen bile biliyorsun, o ikisi..."
"Biliyorum, babamdan korkuyorlar. Bu yüzden hiçbir şey söyleyemezler.”
Ancak babalarının gözünün önünde bile durmadıkları için sadece iyi yemek yiyebilmeleri de üzücüydü.
Rieta başka bir yol olmadığını bilmesine rağmen.
"…Onları özledim."
Küçük bir sesle mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]
Romanceİkinci erkek liderin ait olduğu dukalık hanesi askeri bir aileydi. Ona bedava yemek ve yatacak bir yer vermeleri için onlara geri ödemesi gerektiğini düşündü. İkinci erkek başrole bunu ve bunu anlattı. Hepsi daha sonra kadın başrolün kalbini kazanab...