" Yönetmeye uygun tek kişi Majesteleri. Liz'in istikrar ve barışının Majestelerinin cömertliğiyle başladığını söylemek abartı olmaz."Bu tür iltifatlar yağdırdı.
Rieta bunu biraz fazla buldu ama... Bir düşününce, faizsiz borç veren birine bu kadar çok övüleceğini düşündü. Evet, faizsiz.
Soylular da dinleyerek başlarını salladılar.
O zamandan beri, Liz'in geleceğinin hikayesi devam etti.
"Beklentilerinizi her zaman aklımda tutacağım ve onları doğru yolun bir göstergesi olarak kullanacağım. Artık Liz'in kontrolü bende ve Liz'in değerli halefi..."
Bakanın sesi sanki sürünerek içeri girmiş gibi kısıldı. bir süre.
"İki... genç oğul.
Sözde "iki genç oğlu", Rieta'nın küçük erkek kardeşleriydi.
Salona bir an sessizlik çöktü.
"Prensesten bahsedilmiyor."
"Sen buraya gelmeden önce onun veraset için ilk aday olduğu söylendi, değil mi?"
"Doğru, o ilk doğan... ama mektuba bakarsan..."
"Şşş! Sessiz ol."
Bakanın mektubu okuması devam etti.
Kral Liz içinde çeşitli hikayeler anlattı. Genel olarak, oldukça iddialı ve sıkıcıydı,
"Büyük imparatorluğun sonsuz ihtişamını dilemek."
Son olarak, okumanın ardından bakan, imparatora bir mektup verdi.
Ama insanların hepsi Rieta'ya, imparatora baktı.
"Nasıl..."
Kral Liz, uzun ve sıkıcı mektubun hiçbir yerinde Rieta'dan bahsetmedi.
Bir kere bile değil.
İmparatorluktaki tek kızını bıraktı ve insan bundan bahsedeceğini düşünürdü. Doğal olarak, aile akla gelmeli.
Kral Liz onu İmparatorluğa terk etmişti.
Onun krallığa geri dönmesi gibi bir niyeti yoktu ve artık onunla ilgilenmeyecekti.
"...Ne kadar acınası.."
Birisi içini çekti.
Kral tarafından ihmal edilen prenses, önemsiz işlerinin gereksiz bir şekilde kısıtlanması gibi davranılan bir yük gibiydi.
Katılımcıların rahatsız edici bakışları üzerine düştüğünde, Rieta yüzünün yandığını hissetti.
Başı eğik, eteğinin içinden deliklere baktı.
İnsanların ona bakarken ne düşündüklerini tahmin etmek zor değildi. Muhtemelen Kral Liz'in onu görmezden gelerek bir mektup gönderdiğini düşündüler ve onun için üzüldüler.
'Bu değil.'
Babası entrikacı değildi.
Rieta'ya bilerek böyle bir mektup yazmak için beynini kullanmazdı.
Benden bahsetmemesinin nedeni.
Rieta dudağını ısırdı.
'Beni gerçekten unuttu.'
Kral Liz ilk etapta Rieta ile pek ilgilenmedi.
Aslında, 'Onurumu korumazsam ve ortaya çıkmayı bırakırsam, sanırım beni unutur' diye düşünürdü.
Varlığı ondan gerçekten silinmiş gibi görünüyordu...
...Bu nasıl mümkün olabilirdi? değildi
Unutmak istese de yapamıyordu. Gözlerini kapatsa karanlıkta yüzünü görecekti...
Bu andan önceki endişelerini hatırladı..
'Ya babam benim hakkımda kötü şeyler yazarsa?'
Bir düşününce, olsaydı daha iyi olurdu.
"Çoğu alandaki performansı konusunda her zaman endişeliyim" diye yorum yapabilirdi.
"Öyleyse prenses..."
Uzakta kendisiyle ilgili konuşmaların yükseldiğini duyabiliyordu. Sesleri ona artan ilgilerini ortaya koyuyordu. Dedikodu seven hizmetçiler, kral babası tarafından terk edilen bir prensesin hikayesini seveceklerdi.
Kalbi battı.
Artık ne yapacağını bilmiyordu. Bir an önce kaçmak istiyordu.
Ama nasıl?
Rieta ağır başını kaldıramıyordu bile. Hayır, sıkıca kapattığı gözlerini açmak bile zordu.
'......'
Bilinçsizce kalbi hızlandı.
"Çoktan."
Tam o sırada, Rieta'nın yanında Dük'ün sesi sanki önemli bir şeyi hatırlamış gibi gürledi.
"Zaman böyle geçmiş."
İmparatorluk ambleminin yazılı olduğu cemaat saatini kontrol etti ve cebine geri koydu.
"Üzgünüm prenses."
Rieta'nın önünde dizlerinin üzerine çöktü ve başı öne eğikken gözlerinin içine baktı.
"Uyku vaktim geldi."
"....Evet?"
Hem imparatorluk dilinde hem de krallık dilinde konuşuyordu, bu yüzden söylediği uygunsuz şeyleri herkes anladı.
Şekerleme vakti. Bu sefer aynı zamanda Dük'ün şekerleme zamanıydı.
Geceleri uyuyamayacak kadar meşgul olan Mayer Dükü'nün yoğun programında olduğu gibi bir şey yok.
(ay sinir oldum nasıl baba ya 2 satır kızının halini hatrını soramazmıydı hayır sevmese bile bişeyler diyemezmiydi sonuçda kendi kızı bide bilirisiniz bu krallık novellerindr çok fazla çocuğu olduğundan hatırlanmayan çocuklar olur normal ama büssürü olduğundan ama bunda zaten toplamda 3 tane çocuk var nasıl unutur nasıl önemsemez 😒 kral inş hemen ölür hatta o 2 prens öldürsün 😈)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]
Romanceİkinci erkek liderin ait olduğu dukalık hanesi askeri bir aileydi. Ona bedava yemek ve yatacak bir yer vermeleri için onlara geri ödemesi gerektiğini düşündü. İkinci erkek başrole bunu ve bunu anlattı. Hepsi daha sonra kadın başrolün kalbini kazanab...