29.bölüm

328 45 1
                                    

"Adımı bile yazabildiğine inanamadım prenses."

Noel onunla alay ediyormuş gibi görünürken, Rieta tereddüt etmeden gazetesinin bir köşesine "Noel Mayer" yazdı.

"Güzel yazmışsın."

"Ben her zaman iyiyim."

Rieta biraz şişerek cevap verdi. Fazla bir şeyi olmayabilirdi ama güzel el yazısıyla övünebilirdi.

"Ve krallık dilinde 'Noel Mayer' böyle yazılır."

"Neden daha uzun?"

"Belki de 'l'yi uzattığım içindir."

Noel'in adını krallığın dilinde telaffuz etti.

Bu sefer yine güldü.

"Düz!"

Yine de,

Doğaçlama molalarının ardından bahçeye yürüdüler.

Tabii ki, her şey Rieta'nın testine dahil edildi.

Yapışkan notlar "çeşmeye" yapışmadığı için epey bir süre uğraşmışlardı. Bir "kuş yuvasına" bir şey eklemenin yanlış olduğunu hissederek, onu "ağacın" yanına yapıştırdılar. Rieta ayrıca kuş yuvası ile ağaç karıştırılmaması için üzerine küçük bir resim çizdi.

Noel kalemi aldı ve tekrar çizdi çünkü yaptığı çok kötüydü. Ancak, kendisininki daha iyi değildi.

Rieta ona gülümsedi ve çılgınca güldü.

Daha sonra, Dük'ün askerleri tarafından kullanılan ahır ve nöbetçi karakollarını ziyaret ettiler.

Sonunda mekanın her köşesi ikilinin bıraktığı notlarla doldu.

Dük'ün halkı, iki çocuğun etrafta dolaşıp onlara isim etiketleri vermesinden yanaydı.

Gün batımına kadar işlerine daldılar.

Aç olduklarını unutacak kadar keyif aldılar.

Sonra birden-

"Hah."

Karakolda çalışan askerlerden biri merak uyandıran bir ses duydu.

"Biraz fazla güçlü değil mi..."

Çocuklar pencereye yapıştırılmış kağıdı çıkardığında, kalan beyaz yapışkan izler aynı kaldı.

"Aman Tanrım! Dikkatli olmalısın Prenses, Genç Efendi. Onu değerli bir şeye takarsan korkunç olur."

"...değerli bir şey mi?"

Rieta tekrar sorduğunda, asker gülümsedi ve nazikçe bilgilendirdi.

"Evet, değerli şeyler.

Rieta, elbette, 'vazo' ve 'portre' kelimelerinin ne anlama geldiğini çok iyi biliyordu.

Bakmadan yapmasını söylese bile bunları yazabilirdi.

Noel, etkili ders çalışma yöntemleri konusunda otoriteydi.

"Ah..."

Noel ve Rieta bir an karşı karşıya geldiler.

Sonra başka bir şey söylemeden eve kadar koştular.

Onları izleyen askerler sevinçle gülerek 'Bu ikisi çok sağlıklı' dediler.

İkisi doğruca konağın ikinci katına çıktılar.

Orada, nefeslerini tuttular ve gizlice ayağa kalktılar.

"Bu büyük bir problem."

Koridorun ilerisinden yaşlı uşağın endişeli sesini duyabiliyorlardı.

"O da iz bırakır mı?"

"Evet, uzun zamandır en iyi yapıştırıcıyla yapıştırılmış."

"Aman Tanrım, Noel ve Prenses nerede?"

"Onları bulalım mı?"

"Hayır, kendim giderim."

Dük'ün sesi o kadar soğuktu ki Rieta ve Noel bilinçsizce titredi.

Elbette ikisi de biliyordu, 'Eğer iyi bir çocuksan, hemen şimdi gitmeli ve hatalarını kabul etmelisin.'

Ancak Dük'ün sesi o kadar korkutucuydu ki gerçeği hemen söylemeye cesaret edemediler.

'Elle Şeker Daldırma Olayı'ndan sonra ne kadar azarlandıklarını hatırladıklarında daha da korktular.

Bu nedenle, ikisi yavaşça bilinçsizce geri çekildiler.

Hızları gitgide hızlandı ve çok geçmeden çalışma odasına koştular.

Pencere çerçevesinin köşesine kadar süründükten sonra vücutlarını kırmızı perdelerle kapattılar.

"Ah ne yapacağım?! Vay be prenses neden vazoyu ve portreyi teste koymak zorundaydın?!"

"Noel'in en başta yapmak istediği buydu!"

Bunun anlamsız olacağını bilerek sürekli birbirlerini suçladılar.

Dük adil bir adamdı, bu yüzden ikisinin de başı belaya girecekti. Ve muhtemelen cezalandırılacaklardı.

"Sıçtık. En kötü hafta sonunu geçireceğiz."

Noel, "Büyük beyefendi ve dahi" yazan notu sinirli bir yüzle elbiselerinden yırttı.

Giysilerinde beyaz kağıt izi kalmıştı.

Bunun aynı zamanda o portrede de kalacağını düşünmek korkunçtu —dedenin üzerine.

I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin