"Keşke küçük bir şey de olsa hayalini gerçekleştirmesine yardım edebilseydim."
Rieta, üzerinde sevimli bir sincap bulunan kapağı okşadı, hüzünlü bir şekilde gülümsedi. Şu anki durumunda Alicia için yapabileceği hiçbir şey yoktu.
Odayı kaplayan ağır bir sessizlik, çocuklar yapboz üzerinde çalışmayı bıraktılar.
"Noel, biliyor musun?"
Rieta, eski bir hikayeyi az önce taradı ve parmağını hafifçe dudaklarına bastırdı.
"Bu konudaki düşüncelerim gizli olmalı, bu yüzden kimseye söyleyemezsin."
"Dudaklarım mühürlü."
Noel hafifçe gülümseyerek yapbozun başka bir parçasını bir araya getirdi.
"Hala sevmiyorum. Senden başka kimsenin bilmesini istemiyorum."
“….Alicia bile mi?”
Noel neden böyle bir şey istediğini bilmiyordu.
Buna rağmen Noel, Rieta'ya elinde bir yapboz parçasıyla baktı ve sorusuna cevap bekliyordu.
"Evet sana söyledim. Senden başka herkes için bir sır. Hayatımın geri kalanında sadece sen bilmelisin. tamam mı?"
Rieta gülümsemesini kapattığında göz kamaştırıyordu.
Noel elinde tuttuğu tahta parçayı düşürdü.
Tıklamak.
Neyse ki bu sefer düşen yapboz parçası boş alanı mükemmel bir şekilde doldurdu ve dikdörtgeni tamamladı.
Sadece en kolay adımı bitirmişti, ama Noel çok mutluydu.
*****
Ertesi gün Noel, Alicia'nın odasının önünde gergin bir şekilde oyalandı.
Ne demeli? Ah gerçekten, ne demeli?
Noel kendi kendine mırıldandıktan sonra kararlılıkla tahta kılıcını dik tuttu.
'Bunu prenses çok tatlı olduğu için yapmıyorum, sır olduğunu söyledi. Sincap hiç de sevimli değildi! Sadece—bunu yapmak istiyorum.'
Acele eden Noel, kapıyı çalmayı unuttu ve doğrudan Alicia'nın kapısını açtı.
"Hava güzel, odanda ne yapıyorsun? Bunun için zamanın varsa, hadi kılıç oyunu çalışalım!”
Noel ona tahta bir kılıç fırlattı.
Alicia'nın kafasına çarpabileceğinden endişelendi, ama neyse ki Alicia içeri giren tahta kılıcı tuttu.
Noel, Alicia'nın yaralanmamasına sevindi, çünkü bu Rieta'yı üzecekti.
…Bu onu mutlu etmek istediği anlamına gelmiyordu.
****
Kesinlikle ne alakası var be
****"Genç efendi."
Alicia ona uzattığı kılıcı kaptı ve çenesinin ucuyla pencereyi işaret etti.
"Dışarıda uğuldayan güzel bir kış rüzgarı var."
“……”
"B-bu soğuk İmparatorluk Şövalyeleri için hiçbir şey değil! Bunu bile yapamaz mısın?!”
"Şövalye olacağımı asla söylemedim..."
"K-kapa çeneni! Bugün kılıç ustası eğitmenimin geldiği gün. Kollarımız artık çalışmayıncaya kadar bize temel eğitim yaptıracağını söyledi, bu yüzden biz yeni başlayanlar hazırlıklı olmalıyız.”
Noel sahte bir öfkeyle hızla arkasına döndü, utançtan kızaran yüzü geç göründü.
Gerçekten ne yaptığını bilmiyordu.
******
Noel'in söylediği her şey doğruydu, kılıç ustası öğretmeninin gelişinden sınıfının çok katı olmasına kadar.
Sonunda, daha hızlı düşen Noel oldu.
Genç yaşı göz önüne alındığında, Alicia'dan önce yorulması doğaldı.
Ayrıca, kılıç ustası öğretmene göre, Alicia'nın doğal fiziğinde bir avantajı vardı.
"Bu, Alicia'nın iyi bir yetenekle doğduğu anlamına mı geliyor?"
“Öğrencilerin önünde 'yetenek' gibi bir kelime söylemiyorum.”
“Yetenek” kelimesini o kadar korkutucu bulmadı ama Noel, Alicia'nın şövalyeliğe oldukça uygun olduğunu düşündü.
Özellikle katı kişiliğiyle.
***
"O zaman babama söyler misin?"
Noel tekrar sorduğunda, kılıç ustası çocuğun başını okşarken gülümsedi.
"Genç efendi, benden yararlanmaya mı çalışıyorsunuz?"
Noel, öğretmenin sözlerine dürüstçe başını salladı.
Adam Noel'in çok ciddi ifadesine baktı ve güldü.
Neler olduğunu kabaca biliyordu.
Çünkü Noel ve zavallı Krallıktan gelen çocuğun dün Harp Okuluna gittiklerini duymuştu.
'Genç Efendi, Prenses geldiğinden beri oldukça şirin oldu.'
Üstelik böylesine çekici bir yeteneğe sahip bir çocuğa yardım etmek kötü bir öneri değildi.
Bir şövalyenin görevi korumaktır, bu yüzden çocuğun rüyasını korumak zorunda kalacaktır.
Kendini daha iyi hisseden kılıç ustası dersten sonra ter kokarak Dük'ün ofisine gitti.
*****
Üç gün sonra, Kara Harp Okulu yeni öğrencileri işe almak için bir test yaptı.
Rieta ve Noel, Alicia'yı kaçırdı ve test alanına attı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]
Romanceİkinci erkek liderin ait olduğu dukalık hanesi askeri bir aileydi. Ona bedava yemek ve yatacak bir yer vermeleri için onlara geri ödemesi gerektiğini düşündü. İkinci erkek başrole bunu ve bunu anlattı. Hepsi daha sonra kadın başrolün kalbini kazanab...