4.bölüm

722 61 2
                                    

Hatta zor isimleri olan tüm kitaplardı.

Mevcut Rieta için giriş bile anlaşılmaz görünüyordu.

Ve sonuna kadar haklıymış gibi davranmaya devam etti.

「Küçük yaştan itibaren çok zor kitaplar okursanız, bu beden gibi bir yetişkin olursunuz. Whoo hoo hoo!」

Babası gibi olacağına inanamıyordu!

Çok korkunç bir kelime olduğu için, Rieta elindeki kitabı çabucak bıraktı.

Babası ona acıyarak baktı, bu yüzden Rieta ona acıyarak baktı.

Empatisi bu kadar umutsuz bir adamın kızı olarak doğduğuna inanamıyordu.

Kral, Rieta'nın ifadesinden memnun görünmüyordu ve sonuç olarak, akşam yemeği almadı.

Rieta yemek yemediği için görevli kadın onunla birlikte açlıktan ölmek zorunda kaldı.

Krallığın hizmetkarları sahiplerinin artıklarını yediler.

Hizmetçiden özür dilediğinde, hizmetçi önlüğüne gizlenmiş küçük bir torba şeker çıkardı ve Rieta'nın ağzına döktü.

Çok tatlıydı.

O günden sonra Rieta babasıyla eğitim hakkında konuşmayacaktı.

Gururundan emindi ve ona dürüst tepkilerini göstererek hizmetçisinin aç kalmasına izin veremezdi.

Rieta imparatorluğa gitmeye karar verdikten sonra bile babasının eğitime karşı ilgisizliği devam etti.

Aslında, temelden başlayan 'Kısa Süreli İmparatorluk Dilinin Tam Ustalığı' adlı bir ders almayı bekliyordu.

Ama böyle bir mucize olmadı.

Sonunda dayanamayan Rieta babasına sordu.

「İmparatorluğa gittiğimde İmparatora ne demeliyim? Yani imparatorluk dilinde.」

Yüzünü hizmetçisine bırakarak kaşlarını kesen Kral Liz, kızın sözlerine şaşırarak birden gözlerini kocaman açtı.

「Olmaz, hala İmparatorluk dili hakkında hiçbir şey bilmiyor musun?!」

Onun şok olmuş görünümü Rieta'yı tatmin etti.

Şimdi ders almasına izin verecekti, değil mi?

「8 yaşındasın! 」

「.....」

「Yedi yaşında basit sohbetler yapabildim ve becerilerim hızla büyük seviyelere ulaştı. Harika değil miyim?」

Onun sorusu üzerine kaşlarını kesen hizmetçi 'Siz Majesteleri' diyerek onu övdü.

Neyse ki, kaç dilde ustalaştığını söylemedi.

Rieta orada dikilmeye devam ederken, yakındaki bir belgeyi yırttı ve 'Kanımı alan kızım bu aptal mı?' yazan bir belgeyi yırttı.

Yardımcının elleri şaşkınlıkla titriyordu.

Önemli bir belge olsa gerek.

Rieta babası adına yardımcısından özür diler.

Kral Liz, sürünen solucanlara benzeyen harflerle bir şeyler yazıp ona verdi.

Üzerinde İmparatorluk Dili ile yazılmış birkaç kelime vardı.

Neyse ki, onlara telaffuz ve anlam eşlik etti.

'Merhaba.

Ben Rieta Liz.

Teşekkür ederim.

Bu, Kral Liz'in Majestelerine yazdığı bir mektup.

Güle güle.'

「Bu kadarını biliyorsan İmparatorluk'ta kalmakta bir sakınca görmezsin.」

Sanki sinirlendiği için şimdi onu reddediyormuş gibi bir elini salladı.

Bu, Rieta ve babasının birlikte geçirdikleri son 'kişisel zaman'dı.

*****

Cehalet insanları perişan etti. Rieta gerçeği bir kez daha anladı.

Bu, ona eşlik eden ve ona gizlice basit bir sohbeti krallığa dönen bir kişi söyledikten sonra daha da belirgindi.

Konuşmayı nasıl öğrendin? İmparatorluğun görgü kuralları nelerdir?

Her şeyden önce, öğretmen seni kurtaramayacak.

Bir insanın babasının bile yapmadığı bir şeyi yapmasına imkan yoktur.

Her şeyden önce, artık Dük'ün ordusunun bir üyesiydi.

Böyle onurlu bir muamele beklemek utanç vericiydi.

Ama ne diyeceğini bilmemek zor.

Sadece rahatsız bir hayat yaşadığı için değil, ikinci erkek başrol oyuncusuna nasıl çıkılacağını da öğretemedi.

Nezaketlerinin karşılığını vermek için sabırsızlanıyordu····

Uzun süre düşündükten sonra, sık sık tanıştığı insanları taklit etmeye karar verdi.

Kelimeler durumlarla bağlantılıydı, bu yüzden anlamlarını deşifre edebileceğine inanıyordu.

Sonra, tam zamanında, bir hizmetçi geldi.

Sıcak bir izlenime sahip bir kadın, masayı Rieta'nın önüne koydu.

Rieta ellerini kalbinin yakınında toplamış hizmetçiye baktı.

I Became The Childhood Friend of the Obsessive Second Male Lead [NOVEL ÇEVİRİ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin