Taeyong gergince başını özel uçağın penceresine çevirdi. Uçak usul usul zeminden kalkarken stresle koltuğuna tutundu. Daha önce hiç uçağa binmemişti bu yüzden gergindi.
Jaehyun Taeyong'un suratının aldığı ifadeyi gördüğünde usulca yerinden kalkarak yanındaki boş koltuğa oturdu.
''Taeyong?''
Taeyong bakışlarını pencereden çekerek yanında oturan Jaehyun'a çevirdi.
''İyi misin?''
''İ- iyiyim...''
''Daha önce hiç binmedin mi yoksa uçağa?''
''Ne saçmalıyorsun? Bindim tabi ki hem daha önceden Japonya'ya da gittim ben!''
Jaehyun dudaklarını kıvırdı.
''Tamam kızma hemen biraz gergin duruyorsun o yüzden endişelendim.''
Taeyong omzunu silkti.
''İyiyim ben, sadece program için heyecanlandım o kadar.''
''Peki...'' dedi Jaehyun usulca kafasını sallarken, ''Gidiyorum o halde?''
Jaehyun koltuktan kalkmak için yeltendi fakat eli hızla kavrandı bir el tarafından.
''Ş- şey burada oturabilirsin.''
Bıyık altından bir gülüş verdi Jaehyun.
''Emin misin?''
Taeyong göz devirmemek için zor tuttu kendini.
''Tamam burada oturacağım sorun değil.''
Jaehyun koltuğa tekrar geçerken, Taeyong belli belirsiz kafasını sallayarak tekrar pencereye baktı. Yerden iyice yükselmiş bulutlar arasına karışmışlardı. Mavi gökyüzü bir örtü gibiydi. Beyaz bulutlar bir el uzağındaydı sanki, sanki uzansa dokunup onları parmakları arasına alabilecekmiş gibi hissetti Taeyong.
''Bu arada...'' dedi Jaehyun, ''Teşekkür ederim.''
Taeyong duraksadı.
''Ne için?''
''Bilmem.'' Omzunu silkti. ''Öyle işte.''
Taeyong derin bir nefes verdi. Eli hâlâ Jaehyun'un eline kenetliydi. Bunu fark etti fakat o eli bırakmak gelmiyordu içinden, aksine daha da sıktı parmaklarını. Avucunun arasındaki eli bir kez daha kaybetmek istemiyor gibiydi.
''Jaehyun... hiç, birisine haksızlık ettiğini düşündüğün oldu mu?''
Jaehyun bakışlarını kendine çevrilen gözlere çevirdi. Bu soru nereden çıkmıştı? Bir süre düşündükten sonra derin bir nefes aldı.
''Oldu.''
''Pişman mısın peki?''
''Çok fazla. Keşke o güne geri dönebilseydim.''
Taeyong titreyen bakışlarını kaçırdı. Elini hızla çekti Jaehyun'un elinden. Kollarını göğsünün altında birleştirirken, ''Artık iyiyim.'' demişti kısık sesiyle. ''Geçebilirsin yerine.''
''Taeyong ben-''
''Geç koltuğuna Jaehyun ben uyumak istiyorum biraz.''
Jaehyun tuttuğu nefesini bıraktı. Ortam iyice gerginleşmişti. Sessizce kendi koltuğuna geçti ve gözlerini yummuş uyumaya çalışan Taeyong'a baktı üzgünce.
⸻ ♡ ⸻
Taeyong'un odasının kapısı çalındı. Otele geleli 2 saat olmuştu. Taeyong odasına iyice yerleştiği sırada kapısında Jaehyun'u görmeyi bekliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
anti fan // jaeyong
Hayran KurguTaeyong magazin muhabiriydi Jaehyun ise bir kpop yıldızı.Taeyong bir gün röportaj için gittiği evden bir anti fan olarak çıkacağından habersizdi tabi. #1 jaeyong ©jaeyongmylemondetox