↬ 2.3 final.

748 75 42
                                    

Taeyong, otelin açık balkonundan içeri süzülen rüzgarla gözlerini araladı. Uçaktan iner inmez otele yerleşmişlerdi ve Taeyong saatlerdir uyuyordu. Saatlerdir tüm vücudu tatlı bir sızının esiri altındaydı.

"Günaydın uykucu..." demişti Jaehyun akşamın bir saati olmasına rağmen. "Dinlendin mi?"

Elindeki yemek dolu gümüş tepsiyi Taeyong'un kucağına koydu usulca.

"Yemek saatini kaçırdık ama rica ettim bir şeyler hazırlattım."

Taeyong kucağına bırakılan tepsiye baktı.

"Saat kaç ki?"

"9."

Dudaklarını büzdü, kaç saattir uyuyordu?

Tepsideki üzümlerden bir tanesini ağzına attı ve sevimlice çiğnerken Jaehyun'dan bir gülümseme aldı.

"Çok sevimlisin."

Bakışlarını kaçırdı, yaptıkları şeyden beri yanakları bir domates gibiydi Taeyong'un.

"Hazırsın değil mi çekim için, yarın sabah erkenden stüdyoda olmamız gerekiyor."

Taeyong derin bir nefes aldı, hazır olup olmadığından emin değildi.

"Ben biraz heyecanlıyım Jae, gergin hissediyorum ya berbat edersem, ya fanların benden daha çok nefret ederse?"

Jaehyun gamzelerini göstererek gülümsedi.

"Merak etme, çok güzel olacak her şey."

Kollarını Taeyong'un minik gergin bedenine sardı.

"Ben yanında olduğum sürece endişelenme."

Taeyong'un az daha burnu sızlayacaktı. Yaşadıkları anlar birer rüyaydı sanki... Her şeye rağmen şu an birlikte olmaları bir mucize gibiydi.

"Ben çok mutluyum..."

Jaehyun kollarının baskısını artırdı.

"Ben daha çok."

⸻ ♡ ⸻

Taeyong çekim için geldikleri stüdyoya girerken gergince yutkundu. Etrafta dolaşan şaşkın gözleri ile ürkek bir tavşanı andırıyordu.

"Merhaba..."

Bakışları önlerinde durmuş kendilerine elini uzatan adama kaydı.

"Ben Nakamoto Yuta."

"Merhaba."

Jaehyun gülümseyerek adamın elini sıkmış hafifçe eğilmişti.

Taeyong'da hafifçe eğilirken adamın elini sıktı.

"Merhaba."

"Sonunda meşhur Lee Taeyong ile tanışabildim." demişti Yuta samimice, "Memnun oldum. "

Taeyong gergince saçlarını kaşımış  "Şey..." demişti, "Ben de sizinle tanıştığım için memnunum."

Jaehyun sevgilisinin stresten titreyen ellerine baktı, kulağına eğildi ve fısıldadı usulca.

"Sevgilim sakin ol."

Taeyong'un tüyleri ürperirken bakışları Jaehyun'u buldu. Şimdi olduğundan daha gergin ve stresli hissediyordu nedense.

"Yerlerimize geçelim mi?"

anti fan // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin