↬1.6

671 87 33
                                    

8 yıl önce

Taeyong elinde tuttuğu kalp şeklindeki kutunun kapağını açarak içerisinde duran çikolatalara göz gezdirmiş ve memnunca gülümsedikten sonra sınıfa adımlamıştı. Yani Jaehyun'un sınıfına.

Bugün 14 Şubat dı. Sevgililer günü aynı zamanda Taeyong'un ilk aşkının doğum günüydü.

Tüm gece boyunca uyumadan kendi elleriyle hazırladığı çikolataları bugün sahibine verecek ve ona olan duygularını itiraf edecekti. Ondan gerçekten hoşlanıyordu. Artık içinde tutamayacağı kadar birikmişti sevgisi. 

Elindeki kutuyu sıranın üzerine bıraktı ve kolundaki saati kontrol etti, teneffüsün bitmesine 10 dakika vardı. O sırada sınıfın kapısı aralandığında heyecanla gözleri kapıdan içeri giren kişiyi buldu.

''Jaehyun?''

Jaehyun şaşkınca Taeyong'un yanına adımladı. Onun ne işi vardı ki burada? Samimi değillerdi. O günden sonra bir kez bile konuşmamışlardı yalnızca birkaç kez görmüşlerdi birbirlerini o kadar.

''Taeyong?''

Taeyong heyecandan titreyen ellerini nereye koyacağını bilemedi ve hızlıca çikolata kutusunu eline aldı.

''B-ben şey... yani şey bu senin.''

Kutuyu Jaehyun'a uzattı kibarca. 

Jaehyun ne olduğuna anlam veremese bile uzatılan kutuyu alarak kutunun kapağını açtı. Burnuna dolan çikolata kokusu onu bir an heyecanlandırmıştı.

''Bunları benim için mi aldın?''

Taeyong hızla onayladı.

"Şey aslında onları kendim yaptım, bugün doğum gününmüş diye duydum, iyi ki doğdun.''

Jaehyun şaşkın bir o kadar heyecanlı gözlerini şekilli çikolatalarda gezdirmiş ve fındıklı olan bir tanesini ağzına atmıştı. Çikolata ağzında erirken memnunca gülümsedi. Tam o sırada sınıfın kapısı gürültü ile açılmış Jaehyun'un arkadaşları girmişti içeri.

Taeyong gergince içeri giren çocuklara bakarken bir tanesi alaycı bir ifadeyle Jaehyun'un yanında durmuş kolunu omzuna atarak elindeki çikolata kutusunu almıştı hızla.

''Sevgililer gününde çikolata aldın demek.'' 

Çikolatalardan bir tanesini teklifsiz bir şekilde ağzına atmış, ''Bu çocuk senden mi hoşlanıyormuş?'' diye sormuştu alayla.

Taeyong'un çenesi titrerken bakışları kendisine bakan Jaehyun'a kaymıştı.

Jaehyun bir süre duraksadıktan sonra alayla kıvırmıştı pembe dudaklarını.

''Galiba...'' demişti umursamazca, ''Ama böyle biriyle işim olmayacağını biliyorsunuz. Hoşlanmakmış, sevgililer günüymüş... hiç tarzım değil.''

Jaehyun'un alaycı ses tonu Taeyong'un kalbini bin parçaya bölerken gözlerinde gördüğü alaycı ışık midesine bir ağrı saplamıştı o an.

''Hadi gidelim.''

Jaehyun arkadaşlarını sınıftan çıkarırken arkasında bıraktığı çocuğa dönüp son bir bakış atmış ve o da beklemeden sınıftan çıkmıştı.

Taeyong çaresizce yere çökerken, dudaklarından ufak bir hıçkırık kaçtı.

Göz yaşları yanaklarını ıslatırken, geceler boyu hayalini kurduğu anın böyle sonlanması deli gibi yakmıştı canını. Gecelerce hayalini kurduğu ilk aşkı böylesine bir pislik çıktığı için hayal kırıklığıyla dolmuştu kalbinin her bir köşesi. 


⸻ ♡ ⸻

 ⸻ ♡ ⸻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
anti fan // jaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin