Minho çalışma masasına oturmuş yaklaşan final sınavlarına hazırlanıyordu.Son senesini de sorunsuz geçirip üniversiteyi bitirmek istiyordu.Abisinden gelen arama ile derse biraz ara verdi.
"Efendim Chan Hyung."
"Minho geçen gün fotoğrafını attığım kedi tekrar buraya geldi.İstersen gel sev kediyi."
"Tamam hemen geliyorum. "
Minho masadan kalkmış ve üzerine hırkasını giyinip evden çıkmıştı.Abisinin çalıştığı yer evlerine yakın olduğu için yürüyerek 10 dakikada vardı.Kafeye girince direkt abisinin yanına gitti.
"Hyung kedi nerede?"
"Geş dışarıda. "
Chan Minho'yu kediye mama verdiği yere götürdü ama ne kediyi ne de mama vardı.
"Seni aradıktan birkaç dakika sonta müşteri geldi diye içeri girdim hemen nasıl gidebilir ki."
"Neyse sorun değil bahaneyle biraz hava almış oldum."
"Chan"
"Jihyo noona nasılsın?"
"İyiyim.Minho nerelerdeydin özlettin kendini?"
"Noona biliyorsun son senem dersler biraz ağır "
"Çalış aferim sana.Chan ya ben sana şey diyecektim benim manava gitmem gerekiyor ama şu afacana bakabilir misin?"
Yanındaki küçük çocuğu gösterdi Jihyo.
"Normalde olsa bakardım ama benim de markete gitmem gerekiyor."
"Hmm kötü oldu. "
Minho hemen söze girdi.
"Noona istersen ben bakabilirim."
"Çok mutlu olurum."
Jihyo küçük çocuğun elini Minho'nun eline bıraktı ve dikkatli olmadı için uyardıktan sonra manava gitti.Bu süre zarfında ise Chan çoktan markete gitmişti.Daha önce küçük kuzenlerine baktığı için bu iş Minho için çok kolay olacaktı.Çocuğun yanına eğilerek sordu Minho.
"Merhaba benim adım Minho senin adın ne ufaklık?"
"Benim adım ufaklık deyil Sunoo."
"Anladım adın ufaklık değil Sunoo.Kaç yaşındasın sen Sunoo?"
Sunoo eliyle dört sayısını gösterdi.
"Üç"
"Ne yapmak istersin?"
"Şaklambaç oynayalım."
"Tamam.Gözlerimi kapatıp saymaya başlayayım mı?"
"Hayıy iki kişiyle şaklambaç mı oyuy."
"O zaman ne yapalım? "
Sunoo karşıdaki çocuğu gösterip konuştu.
"Onu da çağıyalım"
"Ama işi vardır belki rahatsız etmeyelim Sunoo"
"Banane "
Sunoo Minho'nun elini bırakıp çocuğun yanuna gitti.Minho da Sunoo'nun peşinden gitti.
"Bizimle şaklambaç oynay mışın?"
Sunoo'nun tatlı bakışlarına dayanamayan çocuk kabul etti.Sunoo,Minho ve adının Jisung olduğunu öğrendikleri çocuk beraber saklambaç oynadılar.Jihyo ve Chan beraber geldikleri kafede üçlüyü oyun oynarken görünce güldüler.
"Normalde evde çok huysuz olur şimdi sorun bile çıkarmadan onlarla oynuyor."
"Hep böyledir noona Minho da küçükken benimle oynarken çok oyunbozan olurdu ama kuzenlerimizin yanında meleğe dönüşürdü."
Jihyo Sunoo'yu da alıp kafenin yanındaki evine gitti.Chan işine devam etti.Minho ve Jisung ise evlerine gittiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just For A Baby >>Minsung<<
Fanfiction"Bu bebeği gerçek ailesinin bıraktığı gibi bırakamayız, bebeğe beraber bakalım. "