Giyuu :
Sakura gözlerini dikmiş ve ağazımdan çıkacak cümlelere odaklanmıştı.
(giyuu) - benim hoşlandığım bir kız var...çok güzel bir kız.
Ama sadece güzel değil, karakteriyle hıyuyla gülüşüyle olağanüstü birisi.(tebessüm ederek) doğru ya, gülüşü. gülüşünü solmuş bir çiçek görse tekrardan canlanır, gülüşünü bir kelebek görse ömrü uzardı...Ama bu aşk çok canımı yakıyor artık. Benden hoşlanmıyor çünkü .(sakura) - hoşlandığınız kişi sizin duygularımız dan haberdar mı?
Başımla onay verdim.
Sakura ise sessizliğini koruyup benim konuşmaya devam etmemi bekledi.
(giyuu) - bir çok kez onu unutmaya çalıştım, özellikle aşık olduğumu ilk farkettiğimde bunu çok denedim. ondan kaçtım, gözlerimi kaçırdım, yanından geçerken selam vermedim, ama hiçbiri işe yaramadı.
Biraz duraklayıp sözüme devam ettim.
(giyuu) - sakura! Sen benim yerimde olsaydın ne yapardın, nasıl unuturdun sevdiğin kişiyi?
Sakura birkaç saniye düşündükten sonra dudaklarını araladı.
(sakura) - ben sizin yerinizde olsam pes etmez, aşkım için savaşırdım.
Sakura'nın Kurduğu cümleler bir an bana kyojiro'yu hatırlattı. O da bana aynı şeyleri söylemişti. Kyojiro'yu hatırlamam bir anlık yüzümde tebessüme sebep olmuştu.
(giyuu) - söylemesi yapmasından daha kolay. Ben elimden geldiğince duygularımı ona belli ettim ve sonunda da ona açıldım ama reddedildim. Bu saatten sonra neyi değiştirebilirim ki?
(sakura) - neden olmasın ki? Her şeyi karanlığa sürüklemeyin.
(giyuu) - bana moral vermek için bunları söylüy-
Sakura lafımı kesti ama tane tane ve sakin Bir şekilde konuşuyordu.
(sakura) - hayır,ben buna yürekten inandığım için söylüyorum. Lütfen soracağım soruya cevap ver giyuu ! Sen o kızı gerçekten seviyor musun yoksa gelip geçici bir heves mi bu aşkın?
(giyuu) -... seviyorum, onun için ölecek kadar çok seviyorum.
Sakura bir süre sessiz kaldı, tebessüm etti ve konuştu.
(sakura) - benim eşim, bana evlenme teklifi etmeden önce ne söylemişti biliyor musunuz? "eğer bir yerde atmaya başlayan bir kalp varsa orada mutlaka o atan kalbin bir yansıması vardır, çünkü her aşk karşılıklıdır. Ben bu inandığım düşünceye ve aşkıma güvenerek geldim senin yanına" demişti.
(giyuu) - Gerçekte çok güzel bir sözmüş... Peki eşiniz nerede?
Bu soruyu sorarak patavatsızlık mı ettim acaba? Sakura'nın hemen yüzünde bir moral bozukluğu belirdi. Üzüntüsünü çok belli etmek istemediği belliydi, çünkü zorla gülümsemeye çalışıyordu.
(sakura) - ben... Eşimi 1 ay önce kaybettim.
Evet, gerçekten patavatsızlık etmişim bu soruyu sorarak.
(giyuu) - ben... üzgünüm bilimiyordum.
(sakura) - lü-lütfen kendinizi suçlu hissetmeyin, sorduğunuz soruda herhangi birşey yoktu. Nereden bilebildiniz ki?
(giyuu) - anlatmak sizin için zor olamayacaksa eşinizi nasıl kaybettiniz?
Sakura boğazını temizledi.
(sakura) - çok hastaydı, Ondan önceden hoşlanmıyordum ama onunla bir süre vakit geçirdikten sonra ona aşık olmaya başladım... tabi hastalığından haberdar değildim. Çıkmaya başladık, bir kaç ay sonra da hastalığını bana anlattı ve...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demons slayer 🦋 Pul kanatlım 🦋 Giyuu X Shinobu (DÜZENLENİYOR)
FanfictionTıpkı bir kelebek gibiydin. Güzel, narin ama bir o kadar tedirgin. Sanki ufacık bir hareketimle benden uçup gidecekmişsin, sanki aramızda olan o mesafeyi daha da açacakmışsın gibi hissediyorum. Halbuki ben zararsız bir çiçeğim. Benim nektarım sanki...