🦋Ya Vazgeç Ya da Diren

825 54 119
                                    

Giyuu :

Hala bahçede oturuyordum. Yağmur durmamıştı, toprak kokusunu sarhoş olana kadar içime çektim. Bu kokuya bayılıyorum, bu toprak kokusuna, yağmur damlacıklarının her bir tanesinin çıkardığı o sese... bayılıyorum. Tam ayağa kalktığımda Kyojiro gözüme takıldı, yanıma geliyordu ve selam verdi.

(Kyojiro) - hey! Selam. Shinobu-san nerede?

(Giyuu) - selam, işi vardı gitti.

(Kyojiro) - aaa, ama sana eşlik edeceğini söylemişti.

(Giyuu) - ben istemedim.

Kyojiro bana boş boş bakıp ;

(Kyojiro) - aptal! Neden istemedin? Kız ne güzel yardım edecekti sana.

(Giyuu) - ne yani, beni istemediği halde ona askıntı mı olayım?

(Kyojiro) - ne akıntısı var? kız sana eşlik edecekti, sen mi istedin gel bana yardım et?kendi rızasıyla yapacaktı.

(Giyuu) - işi vardı zaten Boşver. Hem,Ben öyle yapsaydım gururuma yedirmezdim.

(Kyojiro) - aşkta gurur olmaz.

(Giyuu) - çok biliyorsun sen.

(Kyojiro) - evet biliyorum.(birazcık sessizliğini korudu ve konuştu) sen niye ayaklandın? Biraz daha oturup konuşalım öyle çıkarsın yukarı, dışarıya çıkmak için can atıyordun. Ne oldu?

(Giyuu) - sıkıldım. Kusura bakma hiç konuşacak halim yok.

Kyojiro'nun yanından geçip giderken omuzuna vurdum ve birnevi vedalaştım. Kyojiro bana seslendi ama ben dönüp arkama bakmadım. sonra ben yürürken bana yetişip kolumu tutarak;

(Kyojiro) - en azından sana eşlik ede-

(Giyuu) - lüzum yok. (kounu Kyojiro'nun elinden kurtarır ve yoluna devam eder)

Yukarı odama çıktım. Yorganın altına girdim ve kendimi uyumaya zorladım ama gözümden akan yaşlar buna engel oluyordu. Siktir. Siktir... Katlanamıyorum artık bu duygulara.

Kyojiro :

Giyuu canımı çok sıkıyordu. Ben ne yaptım ki sanki? hırsını niye bende çıkarıyor? Tabi onu da bundan dolayı yargılayamam, sonuçta canı sıkkın. Benim de bunu sineye çekmem gerekir sonuçta çok yakın arkadaşız. bu saatten sonra ne yapmam gerekiyor? Ya boşver Kyojiro, seni ne ilgilendirir diyemeyecek kadar da onursuz değilim. Giyuu'ya Söz verdim ve bunu bir şekilde yapmak zorundayım. Shinobu-san'ı nasıl Giyuu'ya aşık edebilirim? Aslında Shinobu-san'ın sevdiği adamı bilsem bir şeyler yapabilirim... Yok daha neler! yine bir şey yapmam. gidip adamı mı öldüreceğim? Beynim durmuş vaziyette, aklıma hiçbir şey gelmiyor. Ufffff... bu işi haletmessem kafayı yerim. Senin neyine ki çöpçatanlık! Niye söz verdin?

Hem düşünüyordum hemde saçlarımı karıştırıyordum... Derken biden dank diye kafamda olan elime bir el vurdu.

(Uzui) - napıyon lan bitlendin mi? HAHAHA...

tabi ya, çok mantıklı. adamın 3 karısı var, Uzui'ye soracağim.

(Kyojiro elini yumruk yaptı ve açık olan diğer elinin avucunun içine vurdu)

Uzui bana küçümser bir şekilde bakarak ;

(Uzui) - ne yapıyorsun, kafayı mı yedin?

(Kyojiro) - (gülümser) sana bir şey soracağım.

(Uzui) - gönder gelsin.

(Kyojiro) - şimdi benim bir dostum var ve bi-

(Uzui) - BENDEN BAŞKA BİR DOSTUN MU VAR SENİN? YAZIKLAR OLSUN!

Demons slayer 🦋 Pul kanatlım 🦋 Giyuu X Shinobu (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin