Giyuu :
İki gün geçti ve hashira olma sınavları çoktan başlamıştı. Her hashira, İblis avcılarını kendi yaptığı sınavdan geçtir. Bu sınavlar çok caydırıcıdır ve irade isteyen sınavlardır. sınav yapıldığında her seferinde onlarca iblis avcısı bu sınava katılır. Bu sınavdan sonra hiç kimse ya da bir elin parmak sayısını geçmeyecek kadar kişi hashira adayı olmaya hak kazanır.
Hep bu sınav yapıldığında aklıma sabito gelir çünkü benden çok hashira olmaya o hakediyordu. Ne yazıkki artık o hayatta değil, benim yüzümden.
Sayamayacağım kadar fazla iblis avcısı gelip benim antrenmanımı bitirmek istedi ama hepsi antrenmanı yarıda bıraktı ve pes etti. Bir süre boş bir şekilde iblis avcısı beklediken sonra yeni bir iblis avcısı geldi. Gelen kanao'ydu ve yüz ifadesi berbattı.
(kanao) - müsait misiniz Tomioka-san?
(giyuu) - tabi ki müsaitim, antrenman yapmaya
gelmedin mi?Kılıcımı tam kuşanıyordum ki ;
(kanao) - eee.... hayır. Henüz alt seviyedeki antrenmanı tamamlamadım, sadece ufak bir aram var .
(giyuu) - ne için geldin o zaman?
(kanao) - sizinle önemli bir şey konuşmam gerek.
(giyuu) - başka zaman, bunun için şuan vakt-
(kanao) - ustamla ilgili.
İşte şimdi işin rengi değişti.
(kanao) - şeyy... Yani, a-ablamla ilgili.
(giyuu) - otur bakalım, adam akıllı anlat anlatacağın şeyi.
Kanao:
flashback :
Bir antrenman daha bitmişti bende ustanın yanına gidip antrenman yapmak istedim.
Biraz bakındıktan sonra ustamı buldun, kanae ablamın resminin önünde oturmuş öylece resme bakıyordu. Bir sorun mu var acaba? Düşünceli gözüküyordu.
(kanao) - usta!
Ustam döndü ve bana baktı. Düşünceli ifadesini silip her zaman yüzünde olan gülümsemeyle baktı bana.
(shinobu) - kanao geldiğin iyi oldu. Seninle konuşmam gereken bir şey var.
(kanao) - ben sizinle antrenman yapmak istemiştim.
(shinobu) - peki söyleyeceklerimi dinle, ondan sonra antrenman yaparız.
(kanao) - peki.
Ustam karşısına oturmamı işaret ederek anlattı. Karşısına geçip oturduktan sonra ustam konuşmak için dudaklarını araladı.
(shinobu ) - hoşlandığın birisi var mı kanao?
Elim ayağım birbirine karıştı.
(kanao) - şey... Eee... Emin değilim. Ya-yani bilmiyorum, nasıl hissettiğimi yani...
(shinobu) - var değil mi?
Başımla onay verdim.
(kanao) - nereden anladınız?
(shinobu) - bir süredir seni izliyorum. Ablamın karar vermen için verdiği madalyonu kullanmıyorsun artık.
(kanao) - tanjiro-kun kalbimi dinlemem gerektiğini söyledi... Y-ya-yani şey... O öyle dediği için değil aslında. Yani ben istedim, aslında o istedi ben yaptım. Hayır o önerdi ben uyguladım. Yan-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Demons slayer 🦋 Pul kanatlım 🦋 Giyuu X Shinobu (DÜZENLENİYOR)
FanficTıpkı bir kelebek gibiydin. Güzel, narin ama bir o kadar tedirgin. Sanki ufacık bir hareketimle benden uçup gidecekmişsin, sanki aramızda olan o mesafeyi daha da açacakmışsın gibi hissediyorum. Halbuki ben zararsız bir çiçeğim. Benim nektarım sanki...