🦋Duygularına Sadık Ol

733 56 56
                                    

Medyadaki şarkının çaldığı animenin ismi "ao haru ride" Çok güzel bir romantizm havası var, tavsiye ederim.

Shinobu :

Tomioka-san gittiğinden beri 1 hafta geçti  ve ben onu hiç görmemiştim. Muhtemelen görevdeydi . Bu süre zarfı içerisinde rengoku-san ile birkaç kez konuşmuştuk. açıkçası bu durumdan o kadar hoşnutum ki, onunla beraberken zaman akmasın istiyorum. Biraz daha yanımda kalsın istiyordum hep.

Rengoku-san ile konuşurken ağzını aramıştım. Bir kız arkadaşı veya hoşlandığı biri yoktu. Ama kötü olan şu ki benden de hoşlandığını zannetmiyorum. Benden hoşlansa bile birisine aşığım demez. Yani... Ben olsam demem,anlamaması için. Ama sıkıntı yok, herhangi bir rakibinin olmaması güzel. Eğer ona açılrısam belki ilk başta reddeder ama sonrasında benden hoşlanamsını sağlayabilirim.

Ayağım iyileşti ve göreve gidebilecek durumdayım. Oyakata-sama'nın yanına gidip görev alacağım zaman hava kararmaya yakındı. Oyakata-sama bir gün daha dinlenmemi söyledi ancak ben ısrar edince hayır diyemedi. Bekleyemeyeceğimi ve Tomioka-san ile göreve gitmeyeyeceğimi söyledim. açıkçası onunla biraraya gelmek istemediğim için gerek olmadığını söyledim. Oyakata-sama yeni iyileştiğim için beni tek göndermek istemediğini söyledi. Bende daha fazla israr edemedim.

Oyakata-sama Tomioka-san geldiğinde beni çağırdı ve görevimizi söyledi. Göreve giderken bana görevden sonra önemli bir konu hakkında konuşacağını söyledi Tomioka-san. Onun dışında göreve giden yol boyunca  tek kelime bile etmemişti. Açıkçası pek önemsemedim . Sonuçta her zaman ki Tomioka-san'ın  tavırlarıydı.

Arkadaşlar görev animede bir örümcek iblis ailesi vardı ya, O göreve gittiler. O bölümleri birdaha uzun uzun yazmaktan üşendim. 😅Tanjirou ve nezuko'yu da sorguladıkları yer sonrası.

Açıkçası tanjiro-kun'a üzülmüştüm. Bir iblisin korumak, bu resmen bir iblis avcısı olarak ölüme meydan okumaktı.

Kardeşi nezuko-chan'dan bahsetmiyorum bile. İblis olmasın rağmen nasıl insan yemez, aklım almıyor. Tomioka-san bunları bildiği için ormanda benim onları öldürmeme engel oldu.

Tanjirou-kun şuanda kelebek köşkünde tedavi görüyor. Gidip onu ziyaret edeceğim. Merakımı bu çocuk cezbetti.

Kelebek köşküne gittim, tanjiro-kun'un odasına çıktım. Hepsi yoğun bir şekilde sohbet ediyorlardı. Oradaki bir çocuk hashiraların çok korkunç olduğundan bahsediyordu. Gidip selam verdim ama hashiraların korkunç olduğunu söyleyen çocuk selamımı alıp hemen dışarı fırladı. Çokta umurumda olmadı.

(shinobu) - durumun nasıl Tanjirou-kun?

(tanjiro) - teşekkür ederim, daha iyiyim Kochou-sama.

(shinobu) - sevindim, sadece durumunu merak ettim. Buradakiler sana yardımcı oldur. Bir sıkıntın olursa yanıma uğra.

(tanjiro) - tekrar teşekkür ederim.

Gülümseyip odadan çıktım ama kapının biraz ötesinde birisiyle çarpıştım. Kafamı kaldırıp baktığımda Tomioka-san'ı gördüm.

(shinobu) - Tomioka-san, burada ne işiniz var?

Tomioka-san etrafına bakındı ve sonra elimi tuttu.

(giyuu) - konuşmamız gerek! mümkünse açıkta olmayan
bir yerde.

(shinobu) - hımm benim odama gidelim. nasıl olsa oraya kimse uğramaz, gelin.

Tomioka-san'ın tuttuğu elimle bende onun elini tutup odama götürdüm. Normal muayene odaları dışında bana özel bir çalışma odası vardı. Bende direk oraya doğru yol aldım.

Demons slayer 🦋 Pul kanatlım 🦋 Giyuu X Shinobu (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin