🦋İstenmeyen Kafa Kurguları

609 37 127
                                    

Giyuu :

Shinobu ile son konuşmamız arasından Yaklaşık 1 hafta geçti. Onu gördüğüm yerde köşe bucak kaçtım çünkü onun kalbini kırmak istemiyordum. Ona çok kızgınım, göz göre göre bana yalan söylemişti ve benim yapabildiğim tek şey dinlemekti. Her şey bir yana, hashira eğitiminden dolay da konuşmak için fırsatımız kalmıyordu.  Bu benim pek göze çarpamamı sağlıyordu. İyi bir şey yani

Ben en son sanemi ile antrenman yapıyorken tanjirou birden ortaya çıkıp aramıza girdi.

(tanjiro) - hayır hayır hayır, niye kavga ediyorsunuz? birbirizi öldürmeyin!

(Sanemi) - neyden bahsediyorsun seni dingil?

(tanjiro) - kavga etmeyin lütfen. Beraber ohagi felan yiyemez misiniz?

(Sanemi) - sen benimle dalga mı geçiyorsun velet?!

(tanjiro) - hayır ben ciddiyim. Sizin mekanınız geldiğimde sürekli ohagi kokusu alıyorum. Ohagiyi seviyorsunuz
değil  mi? Eğer isterseniz karnınızı doyuracak kadar ohagi yapabilirim.

Sanemi'nin yüzünde şuan çok korkutucu bir suratı vardı.

(Sanemi) - anneannemi yaptığı Ohagiyi çok severim ve...

Sanemi tanjiro'nun suratına yumruğu yağıştırıp gitti. Tanjirou haliyle yumruğun etkisiyle hemen yere yığıldı.

Bir kaç dakika başını bekledikten sonra uyandı.

(tanjiro) - Tomioka-san!

(giyuu) - hemen uyanmışsın.

(tanjiro) - Sanemi-san ile neden kavga ediyordunuz?

(giyuu) - kavga etmiyorduk, sizin gibi biz de hashira eğitimindeyedik.

(tanjiro) - hıımmmm anladım. Özür dilerim.

(giyuu) - sorun değil, birdaha ki sefer ona ohagi yapıp getireceğim böylece arkadaş olabileceğiz.

(tanjiro) - bu harika bir fikir!

(giyuu) - neyse sen neden gelmiştin?

(tanjiro) - ben bir sonraki eğitim için gelmiştim.

(giyuu) - hava kararıyor istersen yarın yaparız.

(tanjiro) - hayır benim için sorun değil size de uygunsa hemen başlayalım.

(giyuu) - peki.

Tanjiro ile antrenman yapmaya başladım. Hava kararıyordu. Tanrım bu çocuğun sözlüğünde dur kelimesi yok mu? Çok çalıştı ama hala inatla devam ediyor. Onu ilk gördüğüm zamanki tanjiro ile şuan ki tanjiro asla bir değil.

Öylece antrenmana devam ederken bir gürültü koptu. Tereddüt etmeden tanjiro ile gürültünün geldiği yere koştuk.

Oyakata-sama'nın evinden büyük bir alev dumanı yükseliyordu. Eve vardığımızda muzan karşımızdaydı. Tüm hashiralar nefes tekniklerini kullanıp Muzana vurmaya hazırlandı ama muzan'a tek bir çizik bile atamadan bir boşluğa düştük. Tanjiro ile yere vardığımızda etrafıma baktım. Köşkten bozma devasa bir boyutta karma karışık biryerdeydik. burası muzanın yeri olmalıydı. Ama birden bizi buraya nasıl ışınlayabildi? Düştükten sonra hemen nasıl buraya geldik? Neyse ne! bu benim en son merak ettiğim şeydi. herkes Muzanı öldürmeye odaklanmıştır, bende öyle yapmalılydım.

Acaba shinobu'da... Bir saniye, eğer muzan'ın yeri burasıysa shinobu'nun ablasını öldüren iblisin de burda olma ihtimali çok fazla.

Arkandan kalarak bana yetişmeye çalışan tanjiro'ya seslenip.

Demons slayer 🦋 Pul kanatlım 🦋 Giyuu X Shinobu (DÜZENLENİYOR) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin